|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Nou, wat een wereldnamen toch weer |
|
En zoals verwacht NOG steeds geen fatsoenlijke headliners... |
|
Dikke tegenvaller inderdaad... @Regeer: Op vorig jaar na(Iron Maiden) heeft Wacken zowieso nooit headliners gehad, en dat zullen ze dit jaar waarschijnlijk ook niet krijgen. Toch is het een zwaar slechte lijst met namen Alleen Gamma Ray is interessant... |
|
quote: +1 |
|
quote: Regel jij dit jaar weer de Stonehenge camping? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Als die kerel es terug belt wel ja. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-04-2009 18:49] |
|
Mago de Oz had ik heel graag willen zien, maar verder is het inderdaad nog steeds helemaal niks. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Nu snap ik waarom ze die bands maar niet durfden te bevestigen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dat doet hij vast wel, een echte zakenman zoals hij kan die winst niet laten liggen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Magische woorden Dentz, daar ging de foon Kosten blijven gelijk en alles, geen veranderingen behalve het emailadres voor de reserveringen. Heb de gegevens doorgestuurd naar Stonehenge organisatie, de boel staat zo spoedig mogelijk online. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-04-2009 19:00] |
|
Mooi, ik lees het hier wel wanneer ik me kan opgeven. Kunnen we onder het genot van Koude HJ onszelf bescheuren om de bands die op Wacken spelen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ik krijg bijna medelijden met de mensen die al een kaartje hebben. |
|
quote:Ik zeg: laten we als blijk van medeleven tijdens Hellfest 1 minuut stilte houden, er samen een op drinken en daarna de volgende heerschband gaan bekijken. Wat jij? [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 06-04-2009 20:17] |
|
quote: Daar ga ik heel zeker mee akkoord |
|
quote: En vergeet de roerbak stampot niet.. |
|
Dit jaar sleep ik een 2 pitter mee. Camping keuken deluxe. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Zo hee, doe maar rrrrruig. |
|
Ga natuurlijk niet primitief met een BBQ zitten emmeren. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Neuh, laat dat maar aan de vrouwen over. |
|
Wacken is dit jaar qua bands knap waardeloos..blij dat ik geen kaartje gekocht heb... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: Aardig te verwachten namen maar mij hoor je niet klagen DORO!!! |
|
Ben er nu toch defintief bij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Grappig dat veel mensen nog steeds niet snappen dat Wacken toch nog steeds een duits feestje is en dus in de eerste plaats bands zal boeken die in Duitsland populair zijn. En wat dat betreft zit het met de grote namen nog best goed. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Damn... Als het zo doorgaat met die namen overweeg ik wel m'n kaartje te verkopen... |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |