|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Last show ever? Dan hopen velen op Manowar. Bruce Banner |
|
quote: edit: Was jij niet degene die zaterdag Manowar gebaren richting het podium aan het maken was? [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 14-04-2009 15:30] |
|
quote: Zal dan wel Kiss zijn of zo... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Of Emperor [Dit bericht is gewijzigd door horned_reaper op 14-04-2009 17:51] |
|
Wie? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Pardon... |
|
Ik zet in op To/Die/For. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Die kunnen best een nekschot gebruiken maar ik betwijfel dat die al echt gaan stoppen... Getuige het commentaar op arrow afgelopen jaar zijn ze in ieder geval niet van plan nieuw spul te maken. Iedereen wil toch alleen de oude nummers horen, schijnbaar. Ik kan me overigens bands bedenken die dat idee ook best zouden mogen krijgen... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Welke dan? |
|
quote: Dat bedoelde ik dus... Als ze bij Wacken zeggen, laatste show ooit, dan neem ik dat ondertussen met een hele kruiwagen vol met zout... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik gok op Savatage. In dat geval trek ik m'n overweging om m'n kaartje te verkopen meteen in. Of misschien toch After Forever? [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 15-04-2009 11:04] |
|
quote: Ik op After Forever |
|
quote: signature |
|
quote: Is After Forever een grote act? Bedoel van die grote dat het zo speciaal wordt aangekondigd |
|
ik zeg The Josef Fritzl Band signature |
|
quote: Niet tenzij ik wat gemist heb. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Stones, Metallica, gaat nog wel even door. Iedere band die alleen een remix van het voorgaande album kan maken eigenlijk. Met uitzondering van AC/DC natuurlijk. Die mogen dat. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik denk ook Savatage. After Forever zal het niet zijn, die hebben hun laatste optreden al gegeven... |
|
quote: Deed Crematory ook een paar jaar terug. Die lijers speelden de volgende dag alweer hun 'last show' ever. GVD www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Holy Moses maybe? ...Wacken Records... signature |
|
quote: Maar nog geen officieel afscheidsoptreden...toch? |
|
Ik gok op Krezip. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Savatage lijkt me ook echt niet. Die band ligt totaal op z'n gat. Ze hebben al 8 jaar niet meer opgetreden dus lijkt me erg vreemd als ze dan binnen nu en 4 maanden ineens één afscheidsshow gaan doen. Niet dat ik het niet leuk zou vinden om ze op Wacken te zien, integendeel! Maar als ze dan toch komen dan liever geen afscheidsshow.... [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 15-04-2009 13:42] don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Pardon :S Savatage heeft deze hele winter aan één stuk door getoured...... After Forever komt trouwens niet op Wacken, dat heeft Sander van AF al laten weten. |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |