|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zoals Forever After al zei: Dat vind ik vooral betreffende de XL en vooral XXL. Het is makkelijker voor iemand die kleine maten draagt ene maat groter te koopen want dat kun je gewoon aan terwijl het voor mij toch echt onmogelijk is om een S, M, L te dragen en vaak valt de XL ook veel te klein. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
DE winnaars van MB uit Spanje,Cystys was een rete gaaf thrasbandje!!Ze gaven echt een leuk showtje wel,met nog een wall of death en moshpit op verzoek. In Flames en Nevermore waren voor mij de klappers. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 03-08-2009 16:29] =) |
|
Dat is inderdaad ook nog zo irri. De shirts vallen vaak kleiner uit dan de shirts die je in de winkel koopt met dezelfde maat. Tsss... zit NYB er weer tussendoor... @Marcel H dus [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 03-08-2009 16:29] |
|
Wat betreft files: niet echt veel last van gehad...ben om 8:40 uur vertrokken en heb slechts 5 uur en 20 minuten gereden (inclusief 2 pauzes) over een kleine 500 km. Alleen bij de Elbe tunnel een korte file maar dat was te doen en ook de lange Baustellen waren goed te rijden. Al met al niks te klagen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ja dat is vaak ook zo. Ik heb zelfs sommige XXL shirts die vallen alsof ze een L zijn, met mijn buik lijkt dat dan dus op een tanktopje hahahhahaha Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Ik word graag gesandwiched. =) |
|
|
|
quote: Daarom koop ik ook vooral Fruit Of The Loom shirts maat XXL maar helaas hebben ze die vaak niet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dat dacht ik dus ook dat die altijd goed ruim vielen. de XXL wel, maar de XL van ze valt vaak toch een stuk kleiner om mijn buik lijkt het. Heb een Officium Triste fruit of the loom XL en die zit knap strak Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
een XL-Girlie FTW [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 03-08-2009 16:38] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Na een enorm lange reis ook weer thuis. Gisterochtend 11 uur weggegaan en was om half 1 's nachts thuis. Maar het was een super ervaring! Woensdag: geen bands gezien, rustig bier drinken met de buren op de camping. Donderdag: rustig geshopt, 's avonds genoten van Running Wild en Heaven & Hell, vooral die laatste was erg goed. Verder voornamelijk bij de cocktailbar gehangen, geniaal als je niet zo'n bierliefhebber bent. Vrijdag: lekker wakker worden met Napalm Death! Later op de dag Airbourne vanaf vooraan gezien, altijd een geweldige show. Motorhead was ook erg mooi zoals altijd, alleen bleek dat vooraan staan niet erg verstandig was, heel wat mensen om me heen gewond zien raken en vertrapt/geplet worden. Afsluiter Amon Amarth was leuk zo midden in de nacht, de sfeer zat er goed in maar voortaan ga ik wederom niet helemaal vooraan staan. Zaterdag: eerst lekker liggen zonnen op het grasveld bij het scherm! Heerlijk weer. Cathedral kwam niet echt over op mij, het was relatief rustig en de show vond ik redelijk saai. Testament was gaaf en is altijd even strak. Heaven Shall Burn: grootste circle pit waarin ik ooit heb meegedaan. Daarna even teruggegaan naar de tent om rustig met de buren te zuipen aangezien ik helemaal kapot was. Teruggekomen voor Enslaved en dat was voor mij de band van het festival, super genoten. Daarna nog Saxon gezien en toen vond ik het wel best. + Enslaved, Napalm Death, Testament, Motorhead, Airbourne, Amon Amarth + cocktailbar + alle leuke dingen op het terrein, de 3 podia naast elkaar vond ik erg tof, grote metalmarket, grasveld + scherm, beergarden etc. + heenreis + mooie plek op de camping dichtbij het terrein + gekke Duitsers die de meest bizarred dingen doen. En als Nederlander heb ik natuurlijk ook wat te zeiken: - veel bands die mij niet wisten te boeien - terugreis - wanhopige Duitsers die je lastigvallen - mijn Duitse buren op de camping die het leuk vonden om elke nacht/ochtend op mijn tent te rammen, opmerkingen te maken en 3 dagen lang hetzelfde liedje draaiden ("lovely, lovely beer..."), en mijn tent dusdanig goed vast hadden gemaakt aan die van hun dat ik de ochtend van vertrek alles lost moest snijden. - crowdsurfers, opzich niks mis mee, maar als je een beetje vooraan stond waren het er soms zoveel dat je constant achterom moest kijken en constant moest oppassen dat je geen kist in je gezicht kreeg, waardoor ik niet eens naar het optreden kon kijken (maarja, hoort er ook wel bij natuurlijk). - wc's en douches, dat is op bijv. Graspop toch beter geregeld. [Dit bericht is gewijzigd door Sorceress op 03-08-2009 16:41] |
|
quote: Ik zeg ook niet dat ik het gemakkelijker zou hebben hoor . Ik draag gewoon liever shirts die me goed passen dan voor mij te wijde shirts, het is daarom jammer dat er zo weinig maten S en M te vinden zijn. Ben ook gestopt met het kopen van L en groter (en M pas ik altijd even voordat ik iets koop), heb er nog een paar die ik binnenkort eens heet zal wassen. |
|
Tssk.Een of andere duitse knakker kaapte net voor me neus de laatste girly weg.,size S dus.Was niet voor zijn vriendin maar voor zichzelf.Godver.. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 03-08-2009 16:40] =) |
|
quote: Ik kan me niet voorstellen. Bij ieder stalletje zag je wel bodjes staan dat er alleen nog maar L en groter is. Ook de M van de Wacken merchandise waren binnen no time uitverkocht ! |
|
quote: Daarom ben ik op dinsdag even naar het dorp gelopen om een black stage shirt en een shirt met alle bands d'r op te halen. Gelukkig was alles nog verkrijgbaar in S (die overigens als een M vallen (vergeleken met fruit of the loom shirts). |
|
quote: Wat ik van H&H gezien heb klonk inderdaad erg goed. Helaas een groot deel moeten missen omdat ik er, zonder spijt achteraf, voor koos om in de wetstage Grand Magus te gaan kijken. Slechte planning om die 2 bands tegelijk te laten spelen omdat ik vermoed dat ze wellicht een grote overlap hebben qua doelgroep. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 03-08-2009 16:45] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Toch is het zo. Vaak is XL zowiezo het grootste wat er te krijgen is en als dat dan nog uitvalt als een L (en dat gebeurt zelfs bij fruit of the loom) dan sla ik over want als ik ergens niet tegen kan dan is het strakke shirts. |
|
quote: Inderdaad, dat is de enige overlap die ik misplaatst vond overigens, verder heb ik helemaal geen last gehad van overlappende bands. |
|
quote: Winkelshirts zijn vaak US maten en de L en XL zijn daar echt een stukje groter. Ik krijg altijd de indruk dat er voor tours vaak lokaal een flinke batch gedrukt wordt. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Bij deze dan nog maar wat foto's van afgelopen weekend JBO Heaven & Hell Gamma Ray Nevermore In Flames Testament Trouble Volbeat Machine Head Saxon Gwar De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
Eerste band voor volgend jaar is bekend gemaakt. Immortal! Edit: Zie dat er al een topic is. Verder was het weer een erg geslaagde wacken! Enslaved was absoluut het hoogtepunt met Sarke als een goede tweede. Nocturno Culto bewees volgens mij dat je ook dronken een goeie show kunt geven! (Eat your heart out Vintersorg, saaie show!). Minpunt was dat ik donderdag (m'n verjaardag ook nog!) mijn been had opgehaald terwijl ik in de polonaise liep bij Mambo in de biergarten. Er stond daar zo'n klap tafel omgedraaid op de grond, niet gezien, bam. Ik vond het in eerste instantie niet zo erg, maar na een poosje zat m'n hele been onder het bloed. Even naar de EHBO, maar het moest toch gehecht worden. Vrijdag was erg gaar door kater + erg veel last van de hechtingen. Vreid viel toen ook erg tegen (saaie setlist imo). Sarke was daarentegen weer erg gaaf! Penagram was ook wel aardig. Zaterdag was echt een top dag. Binnen een uur hadden we vier flessen JD achter de kiezen en toen naar Volbeat (was wel aardig) en daarna naar Enslaved (Geweldig!). Het viel me trouwens op dat er redelijk veel jonge kindjes op een brancard de EHBO in/uit werden gedragen. Het zal me inderdaad niet verbazen als er een paar (bijna) doden zijn geweest. Ook erg veel relaxte mensen leren kennen. Er waren erg veel Nederlanders dit jaar! Volgend jaar waarschijnlijk toch maar weer. Wat waren trouwens de twee secret shows? [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 03-08-2009 21:00] |
|
quote: Op woensdag was dat Frei Wild en op Donderdag was dat J.B.O. |
|
Aha. Ik wilde al bijna vragen hoe iemand JBO dit jaar gespot had Toch weer gaaf dat ik de moeite niet genomen heb te gaan kijken Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik vond het eigenlijk wel jammer dat ze zoiets niet vantevoren bekend maken. Wat heeft zoiets nou voor nut? Ik hoorde vlak vantevoren dat JBO zou spelen, en toen voelde ik me al niet meer echt in staat daarheen te lopen. Nou ja herkansing op Summer Breeze dan maar... |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |