|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee hoor Je moeder. |
|
Gaaf man, je eerste festival |
|
-zucht- Eerst weer de zoveelste keer Stoonhens overleven... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Stoonhens?? |
|
quote:http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3095114 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
|
|
Dadaggik. Wacken pre-party FTW! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik wil ook... the only pleasure is pain |
|
quote:Heb je die Smart nog steeds? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Wat houdt je tegen? Ik zou ook wel willen, voor de gezelligheid. Line-up is niet echt mijn ding. Jammer dat Heaven & Hell donderdagavond speelt, twee vrije dagen opnemen voor dit festival vind ik net wat veel van het goed. Als H&H op zaterdag gespeeld hadden of vrijdagavond laat was ik misschien nog wel even heen en weer gegaan. Kaarten zijn inmiddels vanaf 70 euro te koop op marktplaats als je een beetje zoekt... |
|
quote: Same here, en ook op de camping uiteraard |
|
Effe een lijstje, wie gaat er nou naar Stausee Hohenfelden na Wacken? Bla |
|
Wat is dat toch met Wacken? Het valt precies in de periode waarin je normaal super lekker weer verwacht, maar sinds 2004 is er geen enkele 'tropische' editie geweest, en voor dit jaar zien de weersverwachtingen er ook alweer niet echt denderend uit. Vrijdag en Zaterdag wordt regen voorspeld. Maar ik heb nog goede hoop dat Erwin Krol en z'm duitse vriendjes ernaast zitten. |
|
Stausee Hohenfelden: -BlackWizard + zijn slaven -Ziona (tenminste dat zei ze) -Blastmaster? -Greycloak? ik weet het eigenlijk niet wie van de ZM'ers, maar het is zwaar aan te raden |
|
quote: Dat is nogal een misvatting. Juli en augustus mogen over het algemeen dan wel (net als in NL) de warmste maanden van het jaar zijn, het zijn ook by far de maanden met de meeste neerslag in Duitsland. Zeker in Noord-Duitsland komt er (gemiddeld genomen uiteraard) in geen enkele andere maand zoveel regen naar beneden als rond juli/augustus. |
|
Hoe zit het nou met Anthrax, komen die nou wel of niet op wacken want ze staan nog steeds tussen de andere band op de wackenwebsite maar op de site van Anthrax is hun enige optreden in Engeland |
|
Stausee Hohenfelden Camping lijst: -BlackWizard + zijn slaven -Ziona (tenminste dat zei ze) -Blastmaster? -Greycloak? -Mira Bla |
|
quote:That's a negatory, dat gaan mijn leerlingen van de maandag na Wacken niet tof vinden. En mijn medereizigster moet de week erna ook weer aan het werk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja dat was toch de bedoeling! |
|
quote: O ja shit, is waar ook. Ze hebben inderdaad alle optredens afgezegd behalve Sonisphere. Nou van mij mag Bush dan nog wel eentje extra doen, anders wordt de donderdag wel heel slap. |
|
Zin in.Toch wel een paar uurtjes werken,maar dat zal de pret niet drukken. =) |
|
Ben idd wel benieuwd hoe het zit met Anthrax... hopelijk toch nog een 2e show met Bush. |
|
Waar hebben de Anthrax vrienden dan last van? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
ze waren hun nieuwe zanger zat, dus die hebben ze onder het mom van dat hij ziek is aan de kant geschoven |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |