|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik denk dat ze wat mekkeren over de camping om te voorkomen dat er lui 10 dagen voor Wacken al komen kamperen. Maar goed, ik denk wel meer. Bruce Banner |
|
quote: Dit is wel de eerste keer (maar misschien dat ik het voorgaande jaren gemist heb... ) dat ze heel expliciet zeggen dat je op zaterdag/zondag nog niet terecht kan en dat je vanaf maandag welkom bent. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Er staan naar mijn mening wel veel bands op de party stage die een plek op de grotere stages verdienen. En wat doen bv Bullit For My valentine en Gwar op de black stage |
|
We rijden waarschijnlijk 's nachts, ik kom pas 's middags thuis van Stonehenge, dus op zondag nog arriveren op Wacken gaat er sowieso niet inzitten. |
|
quote: Omdat ze ze anders op de 'True Metal' stage hadden moeten zetten, wat nou niet bepaald een passende omschrijving is. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 01-07-2009 10:13] |
|
Voor hun was die party stage dan weer goed geweest. |
|
Ben benieuwd of GWAR de act met de paus gaat doen daar |
|
Even over die podia en welke bands er staan: 1- Die podia doen qua grootte echt niet meer zoveel onder aan elkaar 2- Volgens mij wordt er toch al een paar jaar gebruik gemaakt van namen als 'true' en 'black' terwijl er amper nog rekening wordt gehouden met een genre. Ze hadden ze ook gewoon namen als 'alpha' en 'bravo' kunnen geven. 3- Waar maakt iedereen zich toch druk om? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Thin Lizzy dus definitief niet meer erbij, net als Mägo de Oz. Beide wel jammer, maar met Suidakra is er ook weer een leuk bandje ter vervanging. Aangezien Suidakra al een gerucht was, zou dat betekenen dat Atheist en Blood Red Throne ook op een reservelijst staan? Laat dan nog maar wat zaadbands als Bullet for my Valentine of Coheed & Cambria afzeggen, dan wordt het programma er opeens een stuk interessanter op. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 02-07-2009 10:15] |
|
Suidakra is ook een zaadband Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Suidakra is best oké. |
|
quote: Meer dan! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Yooow, ik heb 1 ticket over, voor 100 euro issie voor jou. Mail me op collision@online.nl. |
|
quote: Zo’n acties vind ik altijd nogal onzinnig. Waarom zeggen ze niet gewoon wat er komt te spelen? Of weten ze het zelf nog niet zeker en hebben ze gewoon een optie op een zwik Duitse bands ter vervanging? [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 02-07-2009 17:27] |
|
Hm, zal Saxon wel worden, denk ik... Bareuh... |
|
Of Holy Moses alweer..... Gelukkig hebben we een uitgebreid kamp mee met alle luxe en gemakken dus hoef ik niet naar al die kutbands te kijken..... btw die Jagermeister bar van 50m hoogte dat heeft wel iets!! s kijke of we daar nog eens terecht kunnen komen. |
|
quote: Jezus :') ... Saxon speelt al op de vrijdag |
|
En wat speelt er in 2011? Je moeder. |
|
Slayer Bruce Banner |
|
Geen Elexorien? Je moeder. |
|
Dat is Grey z'n tekst. Bruce Banner |
|
quote: Oh, hehe. Weet ik het ook, ik ga er toch niet heen... Bareuh... |
|
beim diesjährigen Wacken Open Air wird der ehemalige Gründer, Sänger und Gitarrist von CELTIC FROST ein Gastspiel bei den norwegischen Black-Metallern von SARKE geben. Gemeinsam werden sie den CELTIC FROST Klassiker „Dethroned Emperor" performen. SARKE kommentieren das Zusammentreffen wie folgt: „Wir sind riesige Fans von Tom und seiner Musik, wir fühlen uns geehrt beim Wacken Open Air die Bühne mit ihm teilen zu dürfen!“ |
|
Nou wat een feest |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |