|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Vreid bevestigd !! |
|
Ja ik las het!! |
|
Hoera. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Pardon? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Hmwoh, ach. Kan geen kwaad en dat voer is meestal prima te doen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Seehe. |
|
Je bent zelfs seehe!!! |
|
quote: Alleen omdat die twee links geen moeite hebben met een fatsoenlijk instrument tussen de benen? L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage |
|
Nee, die twee zien er cute uit, de rechtse valt meer in categorie "heks". |
|
Thin Lizzy ook bevestigd !! |
|
quote: Nee hoor, daar zijn ze hier inmiddels wel aan gewend. Bruce Banner |
|
quote: Dat is dan wel weer leuk. Ondanks de bekende discussie vond ik ze vorig jaar op Bospop best goed. |
|
Ondanks de bekende discussie ben ik hier wel benieuwd naar. 1 van de weinige bands die altijd nog een keer op mijn verlanglijstje stonden maar waar het tot nu toe nooit van gekomen is ze live te gaan zien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ondanks de bekende discussie heerschen ze nog steeds de pan uit! Bareuh... |
|
Echo? |
|
quote: Nee, want het rijmde niet.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
|
|
Onkel Tom is er ook weer bij |
|
Ah, dus het bier en tieten meebrulgehalte is ook ingedekt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Anthrax zal ook spelen op Wacken dit jaar !!! Dat heeft een organisator van het festival laten weten |
|
Iemand kaartje kopen? |
|
Kaartje inmiddels verkocht. Helaas, misschien volgend jaar beter. Metalcamp en Graspop worden het |
|
Nah, de Graspop line-up is op geen mogelijkheid beter dan de Wacken line-up .... En als je het daar niet mee eens bent mag je me vertellen waarom Graspop voor jou meer de moeite waard is ? |
|
Zal wel gewoon een persoonlijke voorkeur zijn dan. Graspop: Motley Crue, Down, W.A.S.P, Taake, Hatebreed, Kataklysm, Wolves In The Throne Room, Mastodon, Chickenfoot en heel wat bands die ik wel oke vind. Wacken: Enslaved, Napalm Death, Thin Lizzy en een paar bands die ik wel oke vind en overige bands die ik echt kut vind (vooral gothic metal en viking/folk gebeuren). |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |