![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Vreid bevestigd !! ![]() ![]() |
|
Ja ik las het!! ![]() ![]() ![]() |
|
Hoera. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Pardon? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Hmwoh, ach. Kan geen kwaad en dat voer is meestal prima te doen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Seehe. ![]() |
|
Je bent zelfs seehe!!! ![]() |
|
quote: Alleen omdat die twee links geen moeite hebben met een fatsoenlijk instrument tussen de benen? ![]() L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage ![]() |
|
Nee, die twee zien er cute uit, de rechtse valt meer in categorie "heks". ![]() |
|
Thin Lizzy ook bevestigd !! ![]() ![]() |
|
quote: Nee hoor, daar zijn ze hier inmiddels wel aan gewend. ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Dat is dan wel weer leuk. Ondanks de bekende discussie vond ik ze vorig jaar op Bospop best goed. ![]() |
|
Ondanks de bekende discussie ben ik hier wel benieuwd naar. 1 van de weinige bands die altijd nog een keer op mijn verlanglijstje stonden maar waar het tot nu toe nooit van gekomen is ze live te gaan zien. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ondanks de bekende discussie heerschen ze nog steeds de pan uit! ![]() Bareuh... ![]() |
|
Echo? ![]() |
|
quote: Nee, want het rijmde niet.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
![]() |
|
Onkel Tom is er ook weer bij ![]() ![]() |
|
Ah, dus het bier en tieten meebrulgehalte is ook ingedekt. ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Anthrax zal ook spelen op Wacken dit jaar !!! Dat heeft een organisator van het festival laten weten ![]() ![]() |
|
Iemand kaartje kopen? ![]() |
|
Kaartje inmiddels verkocht. Helaas, misschien volgend jaar beter. Metalcamp en Graspop worden het ![]() ![]() |
|
Nah, de Graspop line-up is op geen mogelijkheid beter dan de Wacken line-up .... En als je het daar niet mee eens bent mag je me vertellen waarom Graspop voor jou meer de moeite waard is ? ![]() |
|
Zal wel gewoon een persoonlijke voorkeur zijn dan. ![]() Graspop: Motley Crue, Down, W.A.S.P, Taake, Hatebreed, Kataklysm, Wolves In The Throne Room, Mastodon, Chickenfoot en heel wat bands die ik wel oke vind. Wacken: Enslaved, Napalm Death, Thin Lizzy en een paar bands die ik wel oke vind en overige bands die ik echt kut vind (vooral gothic metal en viking/folk gebeuren). ![]() |
![]() |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |