IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Auteur:
Topic : Wacken 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 17-04-2009 22:54 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Fijne band hoor. En ik wil ze best nog wel eens zien aangezien ik er de laatste keer niet veel meer van heb meegekregen, was al diep in de nacht geloof ik. Maar 't is inderdaad ook typisch een band waar buiten Duitsland niet veel mensen echt warm voor lopen.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-04-2009 23:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Running Wild ooit op Wacken gezien met hun piratenshow; was wel vermakelijk, maar echt niet meer dan dat.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 18-04-2009 14:47 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Running Wild was ooit best een goede band, en heeft ook een paar erg goede platen, met als hoogtepunt Death Or Glory uit 1989. Daarna werd het eigenlijk steeds minder, en de laatste platen waren echt de moeite niet meer waard.

Ik ben er daarom niet rouwig om dat ze stoppen, het hád zelfs een paar jaar eerder gemogen...

Bareuh...

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-04-2009 14:57 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Mooi, als ook Helloween, Gamma Ray en meer van dergelijke gorgonzola-bands het goede voorbeeld van Running Wild volgen, heb ik weer een goed excuus om naar Wacken Open Air te gaan..

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-04-2009 14:58 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Voorlopig voorgenomen te kijken als het schema dat toelaat:

Amon Amarth
Borknagar
BFMV
Cathedral
Einherjer
Enslaved
Heaven & Hell
In Flames
Kampfar
Mago De Oz
Motorhead
Pain
Saxon
Testament
UFO
Walls Of Jericho
Whiplash

En uiteraard MAMBO KURT.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Posted 18-04-2009 15:01 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Staan leuke namen tussen...

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-04-2009 15:04 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Voordeel van een groot aantal bands die ik niet hoef te zien is dat ik op mijn gemak met een biertje in de hand van podium naar podium kan lopen en met wat geluk niet al te veel bands moet missen.

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Posted 18-04-2009 15:10 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Daar heb je een punt, maar om zwik geld te moeten betalen voor een line-up dat mij voor het grootste gedeelte niet aanspreekt, ga ik liever op vakantie...

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 18-04-2009 15:17 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2009 14:57 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Mooi, als ook Helloween, Gamma Ray en meer van dergelijke gorgonzola-bands het goede voorbeeld van Running Wild volgen, heb ik weer een goed excuus om naar Wacken Open Air te gaan..

Helloween ja... die hadden beter ook na het tweede Keeper-album kunnen stoppen. En ook Gamma Ray is over de houdbaarheidsdatum heen inderdaad.

Bareuh...

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-04-2009 15:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wacken lijkt me het ideale podium voor een Helloween reunie met Michael Kiske en Kai Hansen.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-04-2009 15:27 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2009 15:10 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Daar heb je een punt, maar om zwik geld te moeten betalen voor een line-up dat mij voor het grootste gedeelte niet aanspreekt, ga ik liever op vakantie...

Scheelt dat ik geen type ben voor een zon-, of natuurvakantie. Festivals zijn voor mij de leukste vakantiebesteding.

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Posted 18-04-2009 15:34 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2009 15:22 schreef Mutilator het volgende:
Wacken lijkt me het ideale podium voor een Helloween reunie met Michael Kiske en Kai Hansen.

Micheal Kiske heeft toch een broertje dood aan metal? Verder heeft Wacken Open Air nogal eens de neiging om bandjes tot leven te wekken die ooit in 1983 een LP hebben uitgebracht te presenteren als "the next big thing"...ik dank u hartelijk..

horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 19-04-2009 21:44 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

Voorlopig voorgenomen te kijken als het schema dat toelaat:

-Airbourne
-Axel Rudi Pell
-Doro
-Epica
-Gamma Ray
-Hammerfall
-Heaven & Hell
-In Flames
-Korpiklaani
-Mago de Oz
-Nevermore
-Rage
-Running Wild
-Saxon
-Testament
-Turisas
-UFO

Maar dat gaat nooit allemaal lukken

Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 19-04-2009 22:00 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2009 15:10 schreef Taets van Avezaete het volgende:

+ 1. Ik ga dan ook op vakantie, i.p.v. naar Wacken. Misschien volgend jaar beter. Vind het festival ook behoorlijk massaal, niet mijn ding.

Verrassend triviaal

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-04-2009 22:02 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2009 15:27 schreef XXL het volgende:
Scheelt dat ik geen type ben voor een zon-, of natuurvakantie. Festivals zijn voor mij de leukste vakantiebesteding.

+1

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Posted 19-04-2009 22:05 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2009 22:00 schreef Ohneschwanz het volgende:
+ 1. Ik ga dan ook op vakantie, i.p.v. naar Wacken. Misschien volgend jaar beter. Vind het festival ook behoorlijk massaal, niet mijn ding.

Gezien de ontwikkeling van WOA de afgelopen jaren lijkt me eerder dat het festival groter zal worden dan kleiner...

Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 19-04-2009 22:23 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Ik suggereer ook niet dat het kleiner wordt. Het 'volgend jaar misschien beter' heeft betrekking op een hopelijk betere line-up. Het grote aantal bezoekers neem ik dan wel voor lief.

Verrassend triviaal

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 19-04-2009 22:29 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2009 15:27 schreef XXL het volgende:

+1

Bareuh...

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-04-2009 14:43 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2009 17:57 schreef 6sic6 het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik ken de gehele band niet.

+ 1

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 20-04-2009 15:46 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 17 april 2009 18:20 schreef horned_reaper het volgende:
Wacken is wel een echt PRO duits festival..... ze zouden wel met wat meer namen mogen komen die het buiten duitsland ook heel goed doen !

Waarom zouden ze? Wacken verkoopt ieder jaar sneller uit en het IS een Duits festival.

Daarnaast: festivals hier in Nederland zijn ook voorzien van bands die het hier goed doen. Muzikaal zit er gewoon een wereld van verschil tussen beide landen en daar is wat mij betreft helemaal niets mis mee.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-04-2009 16:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2009 23:38 schreef Mutilator het volgende:
Running Wild ooit op Wacken gezien met hun piratenshow; was wel vermakelijk, maar echt niet meer dan dat.

"Run for the microwave"

althans, dat lijken ze te zingen, een oud huisgenoot draaide dat nummer altijd. Snap wel dat duitsers dat mooi vinden.

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Posted 20-04-2009 21:13 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

De Duitse opvatting van (muziek)smaak is toch wel een andere vergeleken met Nederland..

Papillonneke
Spellingznasi
Usericon van Papillonneke
Posted 20-04-2009 21:21 by Papillonneke Wijzig reactieProfiel van PapillonnekeQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2009 15:46 schreef Ralph het volgende:
Waarom zouden ze? Wacken verkoopt ieder jaar sneller uit en het IS een Duits festival.

Daarnaast: festivals hier in Nederland zijn ook voorzien van bands die het hier goed doen. Muzikaal zit er gewoon een wereld van verschil tussen beide landen en daar is wat mij betreft helemaal niets mis mee.

+1
Als je duitse festivals niks vindt, blijf je toch lekker in Nederland? Ik zie het probleem niet zo.

L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage

horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 20-04-2009 21:30 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

quote:
Op 20 april 2009 21:21 schreef Papillonneke het volgende:
+1
Als je duitse festivals niks vindt, blijf je toch lekker in Nederland? Ik zie het probleem niet zo.

Ik heb niet expliciet laten blijken dat Duitse festivals niet mijn ding zijn.
Ik liet blijken dat het jammer is dat juist het Wacken festival niet wat breder programmeert.
Want het zijn juist de japanners, Australiërs, en andere volken die de sfeer af en toe zo mooi maken op Wacken.

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 20-04-2009 22:01 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 20 april 2009 21:30 schreef horned_reaper het volgende:
Ik heb niet expliciet laten blijken dat Duitse festivals niet mijn ding zijn.
Ik liet blijken dat het jammer is dat juist het Wacken festival niet wat breder programmeert.
Want het zijn juist de japanners, Australiërs, en andere volken die de sfeer af en toe zo mooi maken op Wacken.

En dat gaat al 25 jaar goed met een "Duitse" programmering.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com