|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Running Wild ooit op Wacken gezien met hun piratenshow; was wel vermakelijk, maar echt niet meer dan dat. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Running Wild was ooit best een goede band, en heeft ook een paar erg goede platen, met als hoogtepunt Death Or Glory uit 1989. Daarna werd het eigenlijk steeds minder, en de laatste platen waren echt de moeite niet meer waard. Ik ben er daarom niet rouwig om dat ze stoppen, het hád zelfs een paar jaar eerder gemogen... Bareuh... |
|
Mooi, als ook Helloween, Gamma Ray en meer van dergelijke gorgonzola-bands het goede voorbeeld van Running Wild volgen, heb ik weer een goed excuus om naar Wacken Open Air te gaan.. Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Voorlopig voorgenomen te kijken als het schema dat toelaat: Amon Amarth Borknagar BFMV Cathedral Einherjer Enslaved Heaven & Hell In Flames Kampfar Mago De Oz Motorhead Pain Saxon Testament UFO Walls Of Jericho Whiplash En uiteraard MAMBO KURT. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Staan leuke namen tussen... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Voordeel van een groot aantal bands die ik niet hoef te zien is dat ik op mijn gemak met een biertje in de hand van podium naar podium kan lopen en met wat geluk niet al te veel bands moet missen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Daar heb je een punt, maar om zwik geld te moeten betalen voor een line-up dat mij voor het grootste gedeelte niet aanspreekt, ga ik liever op vakantie... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: Helloween ja... die hadden beter ook na het tweede Keeper-album kunnen stoppen. En ook Gamma Ray is over de houdbaarheidsdatum heen inderdaad. Bareuh... |
|
Wacken lijkt me het ideale podium voor een Helloween reunie met Michael Kiske en Kai Hansen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Scheelt dat ik geen type ben voor een zon-, of natuurvakantie. Festivals zijn voor mij de leukste vakantiebesteding. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Micheal Kiske heeft toch een broertje dood aan metal? Verder heeft Wacken Open Air nogal eens de neiging om bandjes tot leven te wekken die ooit in 1983 een LP hebben uitgebracht te presenteren als "the next big thing"...ik dank u hartelijk.. Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Voorlopig voorgenomen te kijken als het schema dat toelaat: -Airbourne -Axel Rudi Pell -Doro -Epica -Gamma Ray -Hammerfall -Heaven & Hell -In Flames -Korpiklaani -Mago de Oz -Nevermore -Rage -Running Wild -Saxon -Testament -Turisas -UFO Maar dat gaat nooit allemaal lukken |
|
quote: + 1. Ik ga dan ook op vakantie, i.p.v. naar Wacken. Misschien volgend jaar beter. Vind het festival ook behoorlijk massaal, niet mijn ding. Verrassend triviaal |
|
quote: +1 Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Gezien de ontwikkeling van WOA de afgelopen jaren lijkt me eerder dat het festival groter zal worden dan kleiner... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Ik suggereer ook niet dat het kleiner wordt. Het 'volgend jaar misschien beter' heeft betrekking op een hopelijk betere line-up. Het grote aantal bezoekers neem ik dan wel voor lief. Verrassend triviaal |
|
quote: +1 Bareuh... |
|
quote: + 1 Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Waarom zouden ze? Wacken verkoopt ieder jaar sneller uit en het IS een Duits festival. Daarnaast: festivals hier in Nederland zijn ook voorzien van bands die het hier goed doen. Muzikaal zit er gewoon een wereld van verschil tussen beide landen en daar is wat mij betreft helemaal niets mis mee. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: "Run for the microwave" althans, dat lijken ze te zingen, een oud huisgenoot draaide dat nummer altijd. Snap wel dat duitsers dat mooi vinden. |
|
De Duitse opvatting van (muziek)smaak is toch wel een andere vergeleken met Nederland.. Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: +1 Als je duitse festivals niks vindt, blijf je toch lekker in Nederland? Ik zie het probleem niet zo. L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage |
|
quote: Ik heb niet expliciet laten blijken dat Duitse festivals niet mijn ding zijn. Ik liet blijken dat het jammer is dat juist het Wacken festival niet wat breder programmeert. Want het zijn juist de japanners, Australiërs, en andere volken die de sfeer af en toe zo mooi maken op Wacken. |
|
quote: En dat gaat al 25 jaar goed met een "Duitse" programmering. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |