|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: En, vind je dat een gave band? Boeiender |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Gelukkig is dit een Wacken topic Dan kan ik tenminste lekker berichten over Wacken posten zonder dat ik er mensen, die zich er niet mee bezig houden ,mee lastig val. [Dit bericht is gewijzigd door horned_reaper op 04-03-2009 17:52] |
|
quote: Gelukkig is het een forum, dus kan ik belangstellend vragen of iemand een band leuk vind. Boeiender |
|
quote: Het wil niet echt vlotten he, met die jubileum line-up. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: +1.... Als ik me niet vergis waren er vorig jaar zeker twee keer zoveel bands bevestigd rond deze tijd. En de line-up valt me tot nu toe nog redelijk tegen... Maar wie weet, er zijn nu 31 bands bevestigd en of ze nu willen of niet, er moeten toch rond de 80 bands komen. |
|
Nou de line up tot nu toe is grote crap! bah! Had wel meer goede namen verwacht! het is al maart! Ik heb me kaartje al lang, als er niet binnen een maand betere namen bij komen zet ik me kaartje op marktplaats :') |
|
Wie gaat er nou naar een festival voor de bands? Huhuhuhuhu. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik ga voor de drugs |
|
quote: Goed idee! Wellicht kun je voor het terugverdiende geld dan een cursus fatsoenlijk Nederlands schrijven volgen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Neuh, heb betere dingen te doen. |
|
Airbourne inmiddels ook weer bevestigd ! Tevens meld Blabbermouth dat NERVECELL ook op Wacken zal spelen. |
|
Ah, ze konden AC/DC niet boeken? |
|
quote:ik kan haar prima volgen, misschien is het tijd voor een leesbril? Fuck the world and fuck you |
|
Thomas Jensen of ICS Festival Service GmbH, which organizes the Wacken Open Air festival, has told the Italian web site Metalitalia.com that negotiations are underway with MANOWAR to headline this year's 2009 event. "For 2009 we are discussing with MANOWAR," he stated. "My friend Joey [DeMaio] is really crazy but I like him [laughs]... SAXON should play as well." He also revealed, "We're in contact with METALLICA too, and we'll meet with John Jackson [METALLICA's booking agent] at the end of March to plan out their next Wacken appearance. [METALLICA's participation in the festival] probably will [happen] in 2010." |
|
Manowar. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Manowar is wel een exclusieve naam die je zeker een keer in je leven hebt gezien. Hoe gematigd de muziek ook mag zijn. |
|
In Duitsland zijn ze in elk geval de ultieme headliner. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Geen wonder dat ze de oorlog verloren hebben. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ga eens wat doen aan je Nederlands. |
|
Doen de festivals dit jaar een wedstrijd wie met de meest kutte line-up aan kan komen zetten, of zo? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: +1 Ik dacht trouwens dat Manowar geen interesse had om ooit op Wacken te spelen. Ik weet alleen de reden niet meer. Iemand die dat herkent of heb ik het gedroomd? Ik wil ze trouwens zeker wel een keer zien. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Deze zomer zeker niet exclusief nu ze ook op o.a. Hellfest staan.. En daar ga ik ze dan alweer voor de 2de keer zien na DOA 1999. DAT was pas een festival... |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |