|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
+1. Binnenkort maar even kaarten scoren voor Wacken 2010. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
WTF!!! Het moet niet gekker worden! Ze hebben nu ook: "Das Ultimate Wacken Jahrzehn 2010-2019 Package" 10 Jahre zu Wacken (2010 - 2019) für Euro 1.666 einschließlich jedes ein freies T-Shirt, ein Plakat und ein speedticket für die Autographstunden Met oog op gemiddelde prijsstijgingen van festivals in de loop der jaren geen gekke aanschaf... Maar toch, wel een berg geld. Wel minder als je nu net je x-mas ticket in huis hebt. |
|
quote: +1 =) |
|
quote: met de huidige prijzen en een line up die net zo beroerd is als dit jaar ben ik het volledig met je eens! Your mother ate my dog! |
|
quote: Volgens mij heb ik daar ook nog met mijn zatte kop een hap van genomen, gelukkig wel uitgespuwt. Was je daar toevallig met ene Bas die een camera bij zich had? |
|
quote: !!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: ...om maar weer over binnenlopen te spreken... die ijsklontjes scheelt idd ook al in de (kostprijs 3,6cent) beker cola, maar ik heb de nare tik om na te tellen wat ik moet betalen voor een bestelling en dus ook wat ik terug hoor te krijgen. Zonder overdrijven; elke keer als ik NET helder genoeg was om de rekensom te maken naaien ze je wel voor precies een euro. En mij gaat het niet om die euro. Zestig keer een bestelling doen is dan wel zestig euro, en daar kan ik op WOA al gauw 4 bier voor halen. Reken voor de grap eens uit wat dat op een miljoen bestellingen is... want met 65.000 man zit je daar al gauw aan. DAT rekensommetje kan ik met 20 bier/cocktails imme mik ook wel maken In de Super zit er ook wel es zo'n muts die te weinig wisselgeld geeft, maar hier leek het wel opzet. |
|
quote: Hm, in 2012 eindigt alles. Wat moet je er dan mee? Bareuh... |
|
=) |
|
quote: Dat doe ik dus niet nog eens. Kaarten kopen zonder ook maar iets van de line-up te weten is me dit jaar bar slecht bevallen, dus dan maar geen Wacken. Hellfest is ook leuk. |
|
quote:De tering. Gaan ze binnenkort ook stacaravans aanbieden? |
|
Volgens mij kon je al een camper huren, toch? There are no more campers available for rent - all of them are sold out. Please try it again in 2010. contact Our Hotline : 0049 (0) 4830-9016068 Camper Park Wacken GbR Dorfstraße 42 25596 Gribbohm contact person: Claus Offe E-Mail: Rent-a-camper@wacken.com Telefax: 0049 (0) 4830-556 Important: The hiring of the campers happens exclusively in the name and on score of the Company "Camper Park Wacken GbR". [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 05-08-2009 20:33] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Good busy vincent |
|
quote: Yup. Had er ook eentje willen hebben Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Tsja.. als je een camper wilt huren kan je dat toch overal doen en gewoon naar Wacken rijden? |
|
en dan vast komen te zitten in de drek |
|
quote: Ach, daar is altijd wel weer een oplossing voor te vinden. Paar euro voor zo'n boer met een tractor en je bent los .. Of je gaat met twee groepen: een in de camper en een met een goede 4w-drive en een sleepkabel |
|
quote: je bent de 1e hier die ik over trouble hoor, hoe fucking vet was dat zeg! echt staan genieten. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
En ze dan missen ivm metalmarktbezoekje van mevrouw XXL en zitten ouwehoeren met Sadness Exposed in de biergarten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
F.A.I.L.! |
|
quote: Dat kan maar dan doe je over de rit nogal lang. Wij kwamen nog wat Noren tegen die de weg vroegen (ik was volgens de heren duidelijk een Duitser...) maar die waren ruim 24 uur onderweg geweest met de caravan ivm de 80 limiet. Met de scheurbak naar Wacken beviel beter. Alleen jammer dat de remklauw een beetje vast zat na een paar dagen blubber en regen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Euh, mag je met een camper niet gewoon 120 km/u in NL en 130 in Duitsland dan? Boeiender |
|
Denk je dat die bak van ons niet 'iets' sneller gaat? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Jawel, maar je had het in ene keer over een caravan, en dat is toch wel iets anders toch? Boeiender |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |