IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Auteur:
Topic : Wacken 2009 Vorige pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-08-2009 10:51 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ja die mag NOG langzamer

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-08-2009 10:56 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Of eentje huren binnen een straal van 30 km rond Wacken. Blijft je eigen wagen nog schoon ook

invictis
Usericon van invictis
Posted 07-08-2009 12:09 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

met geen stok krijg je me er mee naar toe, vorig jaar kaartje gehad voor mijn verjaardag.
na netjes overleg van de hand gedaan.

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-08-2009 23:45 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2009 10:43 schreef Argus het volgende:
Dat kan maar dan doe je over de rit nogal lang. Wij kwamen nog wat Noren tegen die de weg vroegen (ik was volgens de heren duidelijk een Duitser...) maar die waren ruim 24 uur onderweg geweest met de caravan ivm de 80 limiet.

Met de scheurbak naar Wacken beviel beter. Alleen jammer dat de remklauw een beetje vast zat na een paar dagen blubber en regen

Tsja.. de vergelijking is een beetje mank lijkt me. Een caravan vanaf Noorwegen, dat gaat je wel een tijd kosten ja. Maar vanaf Utrecht - Wacken met een camper waarmee je zoals Mr. N. al aangeeft gewoon 120-130 mag rij je binnen 6 uur naar Wacken, tenzij je in file komt maar dan kom je met je Porsche ook niet harder vooruit .. Natuurlijk doe je er langer over dan met een snelle scheurbak, maar 24 uur lijkt me wat overdreven. Maar goed, zie zeker wel de voordelen van niet met zo'n enorm lomp ding 500 km te hoeven rijden ja. Alleen al aan extra benzinekosten (al vreten 180 km / uur rijdende middenklassers ook redelijk door).

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-08-2009 23:52 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 augustus 2009 12:09 schreef invictis het volgende:
met geen stok krijg je me er mee naar toe, vorig jaar kaartje gehad voor mijn verjaardag.
na netjes overleg van de hand gedaan.

Nou ja, ik hou ook niet van zo'n soort festival, maar als er een band is die ik echt wel wil zien, dan ga ik wel, net als met carnivore paar jaar terug. Ben snachts na de laatste band weer gewoon naar nederland gereden.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-08-2009 12:03 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2009 23:52 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ben snachts na de laatste band weer gewoon naar nederland gereden.
En niet eerst ontnuchterd?

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-08-2009 12:05 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 8 augustus 2009 12:03 schreef Hub de Gallier het volgende:

Of juist ONTnuchterd.

Bruce Banner

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 10-08-2009 13:26 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Prachtig, Warrel Dane met een Aardschok petje en een Behemoth shirt. Die vent heeft wel humor.
Tja, het festival zelf. Wel aardig, dat medieval gebeuren vond ik toch wel erg leuk (dan voornamelijk de 'schoonmaak neger' die de andere deelnemers van de Highland games alle hoeken van het veld liet zien). Je had er goed eten en zitgelegenheid.
Qua bands waren Amon Amarth, Nevermore, In Flames en Pain erg ok, Testament, Sarke en Volbeat waren ook wel aardig en Borknagar speelde gave nummers maar wat staan ze houterig op het podium... Voor de rest wel een paar bands staan kijken, maar niets viel bijzonder op.
Volgend jaar ga ik toch niet meer, je moet er bijna een hele week vakantie voor uit trekken wil je niet al te ver hoeven te lopen vanuit de camping en het is gewoon te groot allemaal.
Wel weer een hoop prachtige figuren gezien, maar die liepen op Party San ook rond. Mannen in luiers...

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 10-08-2009 14:16 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Op Metalcamp hadden we 2 kerels die rondliepen in zo'n groene Borat-bodystring of wat het ook mag zijn

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-08-2009 14:50 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Zullen wel die zelfde 2 zijn die ook op wacken liepen.

1 kale witte kont en 1 zwart behaarde kont?

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 10-08-2009 14:52]

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 10-08-2009 15:20 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Daar heb ik gelukkig mijn ogen van kunnen afwenden. Wel 1 semi-kale en de ander met lang haar geloof ik.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-08-2009 17:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Die langharige zal wel die Zweed zijn.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 10-08-2009 20:43 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2009 10:47 schreef MR. N het volgende:
Euh, mag je met een camper niet gewoon 120 km/u in NL en 130 in Duitsland dan?

Echt wel! Ik rij gewoon met 130 of 135 en ben er keisnel met m'n camper. Heb terug de Elbetunnel vermijd (Vetrek 3 uur 's middags) en geen file gehad. Was binnen 5 uur na vertrek al bij Party San.
Van Party San naar Summerbreeze wel een uur file gehad trouwens. Vakantiegangers met dikke vette CARAVANS die maar 80 mogen!!

Bla

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 10-08-2009 20:45 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 10 augustus 2009 14:50 schreef XXL het volgende:
1 kale witte kont en 1 zwart behaarde kont?

Nondeju, die ene had wel een flink tapijtje ja

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-08-2009 20:46 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 8 augustus 2009 12:03 schreef Hub de Gallier het volgende:

Nee, hoefde niet, had over de hele dag maar 1 biertje op, hehe.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Hub de Gallier
Posted 10-08-2009 22:21 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2009 20:46 schreef De Tegenpartij het volgende:
Nee, hoefde niet, had over de hele dag maar 1 biertje op, hehe.
Mooi, dan heb ik voor beiden gedronken...zijn we toch nog beiden zat geworden

BlackWizard
Usericon van BlackWizard
Posted 11-08-2009 11:15 by BlackWizard Wijzig reactieProfiel van BlackWizardQuote dit berichthttp://www.myspace.com/merlijnpoolman

Hoogtepunten (die spaarzaam waren) waren voor mij Testament, Whiplash, Napalm Death (altijd kwaliteit) maar bovenal Insidious Disease. Wat een superbrute band! Tof om die Silenoz van Dimmu eens keiharde deathgrind te zien spelen

Dieptepunten waren Endstille (slechte nieuwe zanger en dito 2e gitarist) Enslaved (wat een suffe poepset speelden ze, op de helft maar Machinehead voor de miljoenste keer gaan kijken) maar vooral het feit dat bands als Napalm Death en Endstille om 11 uur 's ochtends en 1 uur s'middags spelen en dat Bullet for my valentine en Coheed & Cambria (wat doet zoiets op Wacken?) op prime time 21 uur spelen. Schandalig!

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 11-08-2009 11:17 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ik vraag me van de panda bands juist af wat ze doen op Wacken

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Hub de Gallier
Posted 11-08-2009 16:53 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

En het eeuwige geklaag gaat door

Yucca
Usericon van Yucca
Posted 12-08-2009 15:47 by Yucca Wijzig reactieProfiel van YuccaQuote dit bericht

Mee eens zwart tovenaartje... voor mij was muzikaal gezien (kwaliteit ed) Insidious Disease misschien wel het beste.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 12-08-2009 15:47 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Ze doen het nog steeds Beetje jammer van de (waarschijnlijk) telefoonkwaliteit.

Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com