|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Gelukkig ben ik dat ook niet |
|
hap dan op die neus opmerking en CC is kut! Je moeder. |
|
Wat een geneuzel om niets en dat bijna een jaar van tevoren ook. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Exactly my point! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Tsja, wat verwacht je anders dan een hoop gelul als je 11 maanden van tevoren al discussie gaat voeren over een festival .. Like it or leave it zou ik zeggen. |
|
quote: Nou vorig jaar waren er om deze tijd al verschillende bands bevestigd voor Wacken 2008. Waar over werd "gediscusseerd". Dus eigenlijk had ik verwacht dat ook dit jaar in topic te vinden, over bevestigde bands voor Wacken 2009 welteverstaan. Tevens ander nieuws over Wacken 2009; start kaartverkoop etc. Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: Ik kan je melden dat die al volop bezig is. Nou blij? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hahaha, ! Ik ben blij dat er iemand is die het goede voorbeeld geeft ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hmmm, dit jaar toch maar eens nadenken over Wacken ipv Rock am Ring. Ben benieuwd met wat voor programma ze op de proppen komen. My friend, watch out for traitors... |
|
Gehe het maakt me geen hol uit wie der komen, ik ga naar Wacken ^^ Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Tering het duurt nog een jaar Against God and Government |
|
Ja de volgende editie word veel vetter! .... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Laten we het hopen =) Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Als ik niet op vakantie ga ga ik misschien toch ook maar eens kijken wat er op wacken te doen is |
|
Ik ga aankomende zomer van mijn festivals mijn vakanties maken denk ik Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Van festivals mn vakantie maken doe ik al een paar jaar.. quote: Crisis.. nog geen band bekend en al 25000 kaarten verkocht.. naja ik wacht nog mooi tot ze met namen komen voor ik ook maar iets beslis |
|
Bizar ja, al ben ik vorig jaar ook niet echt voor de bands gegaan |
|
Als ik ergens heen ga is het voor de bands, maar tegen de tijd dat de eerste namen bekend worden is Wacken geloof ik al uitverkocht dit keer. Pak in 2009 wel een keer Graspop. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Dan wist ik het toch wel. Een keer op Rock am Ring geweest, en nooit meer. De Duitse versie van Pinkpop, alleen dan massaler |
|
quote: Jawel, Axel Rudi Pell. Werd meteen aangekondigd na het afzeggen voor dit jaar. |
|
En toch staat er nog geen band op de website. Waar ze normaal gewoon erg vlot mee zijn. Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
ac/dc heeft nog geen europese data bevestigd... dus wacken ook nie. |
|
quote: Hmm misschien toch maar niet gaan dan maar |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |