|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
O shit, dat is wel krap idd. Ga sowieso naar Metalcamp omdat goede vrienden van me daar spelen (Sacraea Saturna) en ik met ze mee kan rijden. |
|
quote: Nu pas? Je had er 2 jaar geleden al zin in! Bruce Banner |
|
|
|
quote: Oh ja? quote: Beter lezen. [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 15-05-2009 13:25] don't mistake lack of talent for genius |
|
Ja, ik was weer eens te blij Waarom kan de hele band niet gewoon komen ? |
|
Ik denk dat de poster niet professioneel genoeg was... don't mistake lack of talent for genius |
|
Liebe Metalheads, wir freuen uns den nächsten großen Block mit bestätigten Bands bekannt geben zu können: VICTIMS OF MADNESS, 5th AVENUE (eine Band der ersten Stunde), THE WALTONS (ebenfalls seit den Anfängen dabei), DRONE, BLOODWORK, RETROSPECT, BAI BANG und UK SUBS (spielten beide schon 1994 auf dem W:O:A), INSIDIOUS DESEASE, THE FADING (Metal Battle 2008 Gewinner), NERVECELL, TORMENT (mit Jubiläumsshow), RABENSCHREY und FEUERSCHWANZ. Die Bands werden zeitnah im Billing/Bands-Bereich hinzugefügt. Euer W:O:A Team Iemand die hier überhaupt iets van kent ? |
|
Alleen UK Subs Wil je muilperen? |
|
Nervecell ken ik. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Zitten wel een paar goede Death bands tussen... Drone, Nervecell, insidious desease en Torment |
|
UK Subs ken ik wel, wel aardige anarcho-punk. Torment, heb ik wel eens van gehoord. Feuerschwanz lijkt me geen pretje. Bareuh... |
|
De onofficiële line-up ziet er op dit moment als volgt uit: Heaven & Hell, Motörhead, In Flames, Bullet For My Valentine, Lacuna Coil, Thin Lizzy, DragonForce, Machine Head, Anthrax, Fear Factory, Manowar, HammerFall, Stratovarius, Amon Amarth, Epica, Testament, Edguy, Ensiferum, Tristania, Saxon, Gamma Ray, DevilDriver, Pain, Nevermore, Korpiklaani, UFO, In Extremo, Bring Me the Horizon, Napalm Death, Heaven Shall Burn, Running Wild, J.B.O., Rage, Turisas, Subway to Sally, Grave Digger, Walls of Jericho, Volbeat, Sonic Syndicate, Mägo de Oz, Borknagar, Airbourne, Enslaved, Schandmaul, GWAR, Axel Rudi Pell, Doro, ASP, U.D.O., UK Subs, Black Stone Cherry, Cathedral, Atheist, Einherjer, Maroon, Warlock, D-A-D, SuidAkrA, The BossHoss, Blood Red Throne, Kampfar, Whiplash, Breed77, Trouble, Rabenschrey, Rose Tattoo, Onkel Tom Angelripper, Endstille, Vreid, Eths, Engel, Tracedawn, Der W, Drone, Callejón, Mambo Kurt, Abysmal Torment, Retrospect, Torment, Feuerschwanz, The Waltons, Warpath, Nervecell, SARKE, Bloodwork, Bai Bang, The Fading, 5th Avenue, scarred, Ferium, Beneath, Insidead, Victims of Madness, Kielwater and Insidious Disease |
|
Ja, nu weten we het wel godverdomme. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Het is zijn eerste festival, laat hem toch. |
|
quote: :') gast, zout toch een eind op. Dit soort topics zijn ervoor gemaakt om mensen op de hoogte te houden van het bijbehoren festival. Anders gooien we de boel toch direct allemaal dicht en plaatsen we gewoon een linkje naar de website van het festival ? |
|
Met volgende bands kan ik wel wat: Heaven & Hell, Motörhead, In Flames, Bullet For My Valentine, Lacuna Coil, Thin Lizzy, Manowar, Amon Amarth, Epica, Testament, Ensiferum, Tristania, Saxon, DevilDriver, Pain, Korpiklaani, UFO, In Extremo, Napalm Death, Heaven Shall Burn, Running Wild, J.B.O., Rage, Turisas, Subway to Sally, Grave Digger, Walls of Jericho, Mägo de Oz, Borknagar, Enslaved, Schandmaul, GWAR, Axel, UK Subs, Black Stone Cherry, Cathedral, Atheist, Einherjer, Maroon, Warlock, Blood Red Throne, Kampfar, Whiplash, Trouble, Rose Tattoo, Onkel Tom Angelripper, Endstille, Vreid, Drone, Callejón, Mambo Kurt Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Zeg hoe kom je aan de namen die nog niet zijn vrij gegeven? |
|
quote: waarschijnlijk op dezelfde manier als de wijsheid dat Destruction komt Rebel without a sauce |
|
quote: Je begint anders aardig irritant te worden met je constante foutieve nieuwtjes zonder bronnen en je herhalingen. Vorig jaar trouwens ook al. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ja, vanmiddag las ik dat nieuwtje over Destruction even iets te snel. Verder zuig ik geruchten niet uit mn duim. Als ik geruchten post hebben die geruchten over het algemeen ook een bron. Alleen bij de laatste lijst kan ik lastig een bron posten. Die onofficiele line-up van hierboven kom uit een Last.fm lijst, en is van iemand die alle sites dag en nacht in de gaten houd en zowaar alle metal magazines leest. Iemand zonder leven dus... gelukkig maakt hij daaruit een mooi lijstje voor ons, zodat ik die even in het rond kan posten. Goedenacht |
|
quote: ik heb zo het flauwe vermoeden dat ze niet bedoelen Vuurlul, maar Vuurstaart verder zijn Nervecell en Insidious Disease zeker geen slechte bands, jammer dat deze laatste hele zwik bands vast in de tent eindigen ow ja Pentagram is ook bevestigd Rebel without a sauce |
|
quote:Je verdient een standbeeld jij. En dan nog een ander beschuldigen van het hebben van geen leven |
|
quote: Ik heb ze ooit eenmaal gezien en het zou me niets verbazen als ze toch het eerste bedoelen. |
|
quote: hahahaha dan moet ik gaan kijken Rebel without a sauce |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |