|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Vorig jaar moesten we 10 euro betalen toen we op maandag aankwamen.. De prijs is hoger geworden |
|
Edit: fuckitookmaar Overigens gaat het hier om slechts een paar Euro, is alles duurder, en was vroeger alles beter. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 11-06-2009 22:16] Bruce Banner |
|
Hahahaha Nou het houdt mij niet tegen hoor, 5 euro meer |
|
Alsof 5 euro op de totaalkosten voor een weekje wacken uit gaat maken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat zeg ik toch (zo ongeveer dan). |
|
5 euro = 2 bier. Tsja, lauw bier uit blik dan maar. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik zie het probleem niet zo. Formeel is de camping dan toch nog niet eens open? Als je in Nederland ergens je auto parkeerd waar dit eigenlijk niet mag krijg je een toeslag van 45 euro. Per dag. En dan heb ik het nog niet eens over wildkamperen |
|
Parkeert Hm ach sja, echt een probleem vind ik het ook niet hoor, anders zou ik niet op maandag gaan, maar wat Grey zegt... 2 bier |
|
Och nounou poepoe hoor. Bruce Banner |
|
quote: Als je zoals jij na 3 bier al 'rustig aan moet gaan doen' is dat niet zo'n punt nee. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Kei- en keihard PWN3D, Mars. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Doet me geen zak, jongens. Geen ene moer. Wanneer je de waardering voor je maten al gaat meten in de hoeveelheid bier die hij kan verwerken, is het wel heel droevig met je gesteld. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 11-06-2009 23:21] Bruce Banner |
|
quote:Je weet beter, vriend, en dat respecteer ik. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Met je PWN3D. Ik ga toch niet naar Wacken, dus is het sowieso totaal irrelevant. Ik werk me niet 51 weken per jaar kapot, om me die ene overgebleven week als een dakloze te gaan gedragen. Bruce Banner |
|
quote: Wow.. ik hoop dat je primaire arbeidsvoorwaarden beter zijn dan je secundaire. 5 vakantiedagen per jaar is best matig |
|
quote: Je snapt wel wat ik bedoel. Bruce Banner |
|
quote: Ik wel, want ik wil op zondag... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik verkoop mijn wacken kaartje, combiticket. 135 euro en ik stuur hem voor je op. Interesse, mail even naar svanrijt at hotmail dot com |
|
quote:Ik zie op de site van Wacken nergens staan dat Blood Red Throne, Fear Factory, Atheist en suidAkrA zullen optreden, zelfs niet op de running order. Hoe kom je aan die informatie? |
|
Wacken kaartje is al een tijdje binnen (gescoord voor 110 euro van marktplaats ), maar had hier nog niet gepost. Waarschijnlijk vertrekt mijn groepje op de zondag, moeten nog even kijken of we 's nachts rijden of overdag. |
|
Blood Red Throne, Atheist en Fear Factory zouden inderdaad heel fijne toevoegingen zijn, maar aangezien het programma compleet is zou ik daar maar niet op hopen. Zag in 't tijdschema dat Reincarnatus er ook speelt. Een Limburgs folk bandje wat niks met metal te maken heeft, zelfs m'n moeder vindt 't leuk. Toch grappig, maar eens gaan bekijken. |
|
quote: Dan heb je toch een probleem, want als je de berichten op de Wacken page had gelezen, dan zag je dat de Wacken camping pas open is vanaf Woensdag! Als je toch op Zondag gaat, zul je ergens anders een slaapplek moeten vinden. |
|
quote:Met afstand de slechtste Wacken line-up ooit dan |
|
quote: Officieel ja... Ik heb maar weinig meegemaakt dat je op zondag niet al terecht kon. Dit jaar is eigenlijk weer voor het eerst sinds een paar jaar dat ze er moeilijk over doen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |