IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Auteur:
Topic : Wacken 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-07-2009 11:04 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 28 juli 2009 10:55 schreef horned_reaper het volgende:
pffff... ik moet nog inkopen doen .... waarom gaan op Wacken de mensen altijd 3 dagen van tevoren al naar het festival toe ?

Ik dacht dat er duidelijk was aangegeven dat er dit jaar pas vanaf woensdag toegang wordt verleend op de camping ?
Dat geven ze volgens mij elk jaar aan.

Boeiender

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 28-07-2009 11:15 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 28 juli 2009 11:04 schreef MR. N het volgende:
Dat geven ze volgens mij elk jaar aan.
Klopt!
Is al JAREN zo...
10 jaar geleden was het nog wel maandag t/m maandag officieel trouwens (dat hadden wij dan ook gedaan).

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 28-07-2009 11:48 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2009 10:55 schreef horned_reaper het volgende:
pffff... ik moet nog inkopen doen .... waarom gaan op Wacken de mensen altijd 3 dagen van tevoren al naar het festival toe ?

Ik dacht dat er duidelijk was aangegeven dat er dit jaar pas vanaf woensdag toegang wordt verleend op de camping ?

Haha vrienden van me zijn al vrijdagnacht vertrokken.hihi
Ik ga vandaagrond 17uur.DE zin begint te komen.

=)

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 28-07-2009 21:48 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

ik zit hier ondertussen op kamping u, blokje boven waar de douches zijn. het is hier prima gezellig. tweede fles cabernet open en de nieuwe tent heerscht. De nieuwe wagen is door bijna echt mevrouw Argus zeer kundig langs de enorme hoeveelheden werkzaamheden gereden.

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 30-07-2009 14:59 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

aardig noodweer hier. flink wat tenten om ons heen weggeslagen en de eerste wacken tenten duiken op...

wc's staan er nog

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-07-2009 17:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zometeen vertrek ik ook richting die kant

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-07-2009 18:22 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 30 juli 2009 17:37 schreef Hub de Gallier het volgende:
Zometeen vertrek ik ook richting die kant
Je hebt mail!

Hub de Gallier
Posted 30-07-2009 18:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Thanks

Hub de Gallier
Posted 02-08-2009 15:24 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Wacken was zeer geslaagd dit jaar. Vanwege de afzegging van Kampfar ben ik uiteindelijk langer kunnen blijven en heb dus ook nog wat bandjes mee kunnen pikken

Vrijdag:
Tristania de tweede helft gezien en dat was erg goed! Verder Coheed & Cambria een stuk gezien en ook dat beviel me wel.
Wat betreft Vreid was het een erg goede opkomst met goede reacties dus dat was gaaf. Ook de merch verkoop is ruim het dubbele van verwacht dus we mogen niet klagen
Verder veel aan de cocktail bar gehangen en de White Russians gingen er goed in

De zaterdag begon met een gigantische kater. Vanwege de slechte organisatie wat betreft shuttle bussen van het hotel naar het festival terrein hebben we Einherjer moeten missen
Verder wel een groot gedeelte Borknagar gezien en dat was gigantisch slecht. Wat een aanfluiting.
Enslaved daarentegen was geniaal!!! Daarna weer terug naar de cocktail bar voor meer White Russians

De terugweg vandaag zonder al te veel file kunnen doen, verliep soepeltjes en in 5 uur en 15 minuten was ik thuis. Al met al een zeer geslaagd weekend

Jan-Willem
Duister Heerschap
Usericon van Jan-Willem
Posted 02-08-2009 18:32 by Jan-Willem Wijzig reactieProfiel van Jan-WillemQuote dit bericht

Net terug en behoorlijk gaar maar het was een geslaagd feestje .

Hoogte punten:
Enslaved: Beste optreden wat ik ze tot nu toe heb zien geven. Gewoon weg geniaal.
Einherjer: Kende weinig van ze maar ze waren erg vet om te zien en het klonk ook erg goed.
Turisas: Ook nog nooit gezien maar ook een leuk optreden.
Amon Amarth: erg vette show, beter dan die van 2006

Ook leuk:
Vreid
GWAR
Hammerfall
Motorhead
Sarke

Aanfluiting:
Borknagar: Grote terleurstelling, de zanger mag van mij betreft eerst eens op zangles.
Dragonforce: vond ze maar irritant en inspiratieloos.

Ander minpunt vond ik eigenlijk het geluid, dat was over het geheel genomen waardeloos. Terwijl tijdens reclames en videoclips het geluid wel goed was
Bij Enslaved (hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben is me een raadsel) en in de tent was het geluid ook prima.

Verder vond ik de afzegging van Kampfar ook erg jammer want die had ik graag willen zien.

Maar ik heb me wel vermaakt

[Dit bericht is gewijzigd door Jan-Willem op 02-08-2009 18:33]

Hub de Gallier
Posted 02-08-2009 18:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2009 18:32 schreef Jan-Willem het volgende:
Borknagar: Grote terleurstelling, de zanger mag van mij betreft eerst eens op zangles.

Nou, gewoon minder drinken wil ook helpen hehe

quote:

Bij Enslaved (hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben is me een raadsel) en in de tent was het geluid ook prima.
Ze hebben gewoonweg de beste geluidsman die er is

devil
I'm looking for beer!
Usericon van devil
Posted 02-08-2009 19:42 by devil Wijzig reactieProfiel van devilQuote dit bericht

Net terug van Wacken,

was een zeer geslaagd feestje. Alleen waarom moet er altijd zo veel file staan bij hamburg over 13 km file bijna 2 uur gedaan! zucht.

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 02-08-2009 19:47 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Dinsdag al vertrokken richting Wacken, naar wat probleempjes met de kaart en omrijden toch op tijd aangekomen. Tent opzetten en de stand opbouwen.... Nog wat pinten en dan naar bed.

Woensdag de hele dag cd's verkocht en savonds de jungs uit mijn dorp opgezocht voor wat drank op de camping. Daarna nog naar de Biergarten waar het erg goed toeven is met slechte grappen.

Donderdag verassend fris opgestaan. Helaas weer power metal de hele dag bij de stand tegenover ons... savonds een supvette show van Heaven & Hell gezien, daarna nog de Fuel girls en laat doorgedronken.

Vrijdag morgen niks aan de hand, later wel wat gaar. Gelukkig kon ik even een half uurtje chillen en dat deed me verassend goed, ook de show van Napalm Death in de vroege morgen was verfrissend! Op de metal market nog een AC/DC coverband gezien, niet super, wel enthousiast en vermakelijk. Savonds nog Motorhead en Epica gezien. Motorhead was te gek. Vroeg naar bed deze keer.

Zaterdag weer perfect fris, en het was wel druk. Tussendoor toch nog even Cathedral en Testament mee kunnen pikken... erg vet beide. Weer de AC/DC coverband enzo aan het werk gezien, striptease niet... ik was te klein haha. Savonds nog een super show van Saxon meegekregen, en Gwar was ook ruig... een vermakelijk jaartje Wacken!

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 02-08-2009 22:22 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Zojuist terug gekomen en het was weer een hele leuke Wacken. Maandagavond over de camping gelopen als "Mülleimermann", wat me behoorlijk wat gratis bier opleverde. Dinsdag avond over de camping gelopen als "Zehltmann", wat nog beter werkte zelfs . Woensdag weer "Mülleimermann" en daarna lekker bands keken.

Bands van het festival:
Nevermore: Alleen jammer dat ze live geen 2e gitaar hebben, beetje jammer bij de solo's en sommige stukken van nummers. Verder totaal onder de indruk, leuke cirkelpits en een heeeeule hoop crowdsurfers op verzoek van de zanger.
Enslaved: Wow, heerlijke sfeer, goed moment op de avond en gelukkig niet al te druk, omdat 3kwart Wacken bij Machine Head stond.
Grand Magus: Wat een band, alleen erg jammer dat ze overlapten met Heaven and Hell.

Skyline gezien, maar deed me helemaal niets op de vrijdag. Daarna even niets tot Running Wild, leuk maar niet helemaal mijn ding, toen ging het regenen en ben ik ervandoor gegaan. Even later terug gegaan naar Heaven and Hell, wat erg goed klonk, jammer dat het overlapte met Grand Magus, maar ik ben blij dat ik toch naar Grand Magus ben gaan kijken in de tent.

Napalm Death was wel lekker zo vroeg in de morgen op de vrijdag. Endstille was ook erg goed, jammer dat ze in de zon stonden te spelen. Daarna drinken in de beergarten met wat NL volk met Gamma Ray op de achtergrond. Toen Nevermore gezien. Voor de lol nog even HammerFall gekeken, niet mijn band, maar geinige meezing muziek. Whiplash was erg leuk in de tent, goed potje thrash. Motörhead niet meer gezien. Daarna eigenlijk niets meer, totdat Pentagram speelde 's nachts een keertje, erg gaaf was dat.

Zaterdag richting festivalterrein gegaan, omdat ik niet precies wist hoe laat Cathedral zou spelen. Nog een paar nummers meegepikt van Rage, nooit eerder geluisterd, maar ik ben onder de indruk. Daarna Cathedral die mochten spelen voor een select groepje mensen. Leuke show, gave muziek, alleen jammer dat de zanger niet zo loos gaat als in de muziek video's die ik heb gezien. Daarna direct Testament op het heetst van de dag (het was ontieglijk heet), gave show. Langs Heaven Shall Burn en Borknagar gelopen, was niet onder de indruk dus ben gaan eten. Volbeat een stukje van gezien van flinke afstand, lekker gaan zitten en luisteren, goed te doen. Daarna Enslaved, zie boven. Daarna nog even Davidian gehoord door Machine Head die iets langer speelden dan Enslaved, klonk goed, pokkedruk bij Machine Head, dat wel. Saxon geeft altijd een goede show en zo ook weer deze keer. Het laatste wat ik gezien heb is Gwar, waarbij ik me heb doodgelachen om de Micheal Jackson .

Verder erg gezellig op de camping (ondanks de scheepladingen wanhopige Duitsers (zowel mannelijk als vrouwelijk)), altijd gezellig in de beergarten, nog best veel bekenden gezien, waaronder ook enkele ZM'ers.

horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 02-08-2009 22:23 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

Zo, net weer terug.... WAT EEN FUCKING )Y#"$%)( File´s

Volgens m´n TomTom zou ik 3 uur en een kwartier over de reis doen... uiteindelijk hebben we er bijna 11 uur over gedaan

Maar het festival was verder zeer geslaagd
Ik zal later wel een uitgebreid verslag over de bands geven... maar één ding moet alvast gezegd worden...
In Flames was gewoon DE act van het festival... eigenlijk puur uit toeval ben ik er gaan staan en heb van een afstand gekeken... maar ik heb bijna met tranen in m'n ogen genoten van die band... werkelijk subliem !

Nu eerst maar even een douche nemen.... ik heb serieus nog gepicknickt midden op de snelweg ...

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 02-08-2009 22:27 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Nog geen bands voor volgend jaar op te posten?

Boeiender

horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 02-08-2009 22:30 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

quote:
Op 2 augustus 2009 22:27 schreef MR. N het volgende:

Ja, Metallica

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 02-08-2009 22:31 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:

Wil je toch stiekem weer gaan dan?

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 02-08-2009 22:31 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 2 augustus 2009 22:30 schreef horned_reaper het volgende:
Ja, Metallica

Haha, begint al kut dan. LOL

Boeiender

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 02-08-2009 22:32 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
ik gok op Stratovarius en Doro

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 02-08-2009 22:34 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Idd ja, toen Wacken 2007 nog niet eens begonnen was waren de eerste bands voor 2008 al bekend.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 02-08-2009 22:35 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Volgensmij verkoopt dit festival ook al uit als er helemaal geen bands spelen.

[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 02-08-2009 22:35]

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-08-2009 22:41 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 augustus 2009 22:23 schreef horned_reaper het volgende:
WAT EEN FUCKING )Y#"$%)( File´s

Tsja, die staan niet op Blabbermouth vooraf..

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 02-08-2009 22:45 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Daarom vanmorgen om kwart over 7 ofzo vertrokken, groot succes. Om 1u smiddags waren we thuis

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-08-2009 22:50 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Tsja, the early bird gets the worm. Als je laat je nest uitkomt mag je toch eigenlijk niet zeiken omdat je het er zelf naar gemaakt hebt.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 02-08-2009 22:51]

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com