|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
MwaaaHoHoHohoHOHoHoHO signature |
|
Mijn lievelingsstrip, lag vorig jaar na Pasen op iedere stoel in een trein. |
|
Leer van christus, daar zou ik wel een paar mooie schoenen van willen hebbe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
toch mooi dat ik volgende week weer een dagje vrij ben dankzij de gristenen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
deze week nog een dagje dankzij de duitsers ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Jemig. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Eindigen die discussiepunten altijd op deze manier? |
|
quote: |
|
quote: nuja, er was maar 1 Christen, en die stierf megaveel jaar geleden aan het kruis signature |
|
quote: Sorry hoor, voor een geloof wat zo lang zo moeilijk deed (en doet, eigenlijk) over homo's vind ik dat toch wel fors gay. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Jezus was homo. Lees de opwekking van Lazarus er maar op na. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Oew, lastig om dat te bespreken met je pa. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: lachwekkend |
|
Of houdt Jezus niet van homo's? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Laat iedereen tot mij komen, verhalen als tollenaars, en 'heidense' volken bevestigen dit. Geloof red, Jezus houdt ook van homo's, dat mensen een bijbeltekst verkeerd intepreteren is hun zaak. Het is niet te bevatten. Er wordt gewaarschuwd dat je niet met jan en alle man het bed deelt, ook tempelprostitutie genoemd. |
|
Maar meerdere vrouwen hebben mag dan weer welvolgens de Bijbel. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 14-05-2010 14:51] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Maar is dat geen ultieme uiting van naastenliefde? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: dus 200.000.000 mensen of zo interpreteren verkeerd en jij juist... owkey... wel, ik interpreteer het als volgt: Jezus was gewoon iemand met een veel te grote bek die eigenlijk een soort Marxisme promoot, zowel geestelijk als materieel signature |
|
quote: Aangezien we geen enkel bewijs hebben van wat Jezus zou hebben gezegd, behalve dan die evangelieën die onderling ook nog eens verschillen en niet betrouwbaar zijn, moet je eigenlijk stellen dat Mattheus, Johannes, Lucal en Marcus mensen met een te grote bek waren die eigenlijk een soort Marxisme promootten, zowel geestelijk als materieel. |
|
fuck interpretatie voor zoiets "groots" als religie, zoiets zingevends, kun je je toch niet gaan baseren op interpretaties????? ik zie mij al examens afleggen, jamaar mevrouw, dat is mijn interpretatie. Je kunt me niet buizen! signature |
|
quote: Ook zoiets, waarom zou een god er moeite mee hebben als mensen lekker met elkaar willen neuken? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
114 Simon Petrus zei tot hen: Laat Maria van ons weggaan want vrouwen zijn het leven niet waardig. Jezus zei: Zie, ikzelf zal haar leiden om haar mannelijk te maken opdat zij ook een levende geest kan worden gelijk jullie mannen. Want elke vrouw die zichzelf manne lijk maakt, zal het Koninkrijk binnengaan.] Wat een naastenliefde. :') Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: ik interpreteer dat als: doe wijven een voorbinddildo aan en leer ze parkeren en dan kunnen ze met een gerust gemoed sterven... vreemde shit die Bijbel signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |