|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik denk niet dat ie het aantal mensen bedoelt. |
|
quote: De meeste religies zijn jonger dan het jodendom en het christendom... De Koran geeft bijvoorbeeld aan dat Allah geen zonen heeft. En de Koran is voortgekomen nadat de Joden al hun Woord had Ik haal die arrogantie uit het feit dat Jezus zelf zei ik ben de weg de waarheid en het leven, wie mij volgt heeft het eeuwige leven [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon op 21-08-2010 13:07] |
|
Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Wat een lul, IK ben de weg de waarheid en het leven, wie mij volgt, heeft het eeuwige leven! Waar haalt hij het recht vandaan om dat over zich af te roepen! Je moeder. |
|
quote: Onwaar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Like duh! Je moeder. |
|
quote: Wie ouder is heeft het altijd bij het rechte eind? Ik ben ouder dan jij en zeg dat er niet zoiets bestaat als een wijze grijze man op een wolk die als een soort master of puppets de touwtjes in handen heeft. De enige man die in staat was zelf een vleesgeworden marionet te creëren is en blijft nog altijd 'Gepetto'. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Als dat je criterium is dan zou je juíst heiden moeten zijn of het oude Egyptische of Chinese geloof moeten aanhangen.. Ik ben het wel met je eens dat de islam ook man-made bullshit is. En trouwens, hoe verklaar jij dinosauriërs via de bijbel? quote: Als god zou bestaan, dan liet hij zich wel duidelijk zien en dan heb ik het niet over die bloedende mariabeeldjeshoaxes. Mocht je denken dat hij zich bewust niet laat zien, dan geloof je dus ook dat hij je flink fuckt, want dan heeft hij je in de steek gelaten. Het enige dat je 'van hem merkt' is wat je jezelf aanpraat nav wat je aangepraat is. Ooit gehoord van een self-fulfilling prophecy? Wees slim en verdiep je hier maar eens in. Sowieso geloof je dan ook je dat je flink genaaid bent, want je had in het paradijs kunnen zitten, maar door Eva ben je eruit geschopt. In de absurde aanname dat het waar zou zijn, is het ook nog eens een kutgeloof. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-08-2010 13:29] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ben god. Slotje! Je moeder. |
|
Oh ja nog 1 dingetje: je gelooft toch dat jezus zou terugkeren op aarde? Laat je dan opnemen in een inrichting want daar heb je de meeste kans 'em tegen te komen! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ff normaal doen tegen de zoon van Jaap. |
|
:') Je moeder. |
|
Ik weet niet wat erger is in dit topic, progton die hier zijn bs zit te verkondigen of die lui die hier tegen in gaan, anyway heb me er wel kostelijk mee vermaakt. Evil Dick |
|
Klopt, en het goeie nieuws is dat er na dit topic vast weer een topic komt! Je moeder. |
|
Dan wordt dit het Oude Testament? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ja! Maar even een serieuze vraag, hoe sta jij nou tegenover het gepreek van zo'n progton? Jij bent toch veel gematigder of ik heb ik een verkeerd beeld van jou? Je moeder. |
|
quote:? Is Grey christen? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:JOH |
|
quote:Ik lees deze topique eigenlijk nooit. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik weet het nog van jaaaaaren geleden, verder volg ik het ook niet. Maar gezien ik daar dus geen weet van heb hoe hij er over denkt, deze vraag. Je moeder. |
|
WTFbbq ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Mooi begonnen? Je bedoelt die haastklus van die god van je? Alles in elkaar geflanst in 6 dagen, zonder enige vorm van kwaliteitscontrole? Oneigenlijk gebruik van bouwmaterialen (een vrouw uit een rib scheppen, hoe kom je d'r op)? Bovendien, een kans van tien tegen een dat deze planeet binnenkort tegen de vlakte moet, want een bouwvergunning zal hij ook wel niet hebben aangevraagd. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
:') Je moeder. |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |