|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik denk dat het een verstandige keuze is als we hem ook even gaan verdrukken. |
|
quote: Zeitgeist! Jezus is de zon, hoezeee! Mooie theorie toch? [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 09-08-2010 23:43] |
|
Het is gewoon jatwerk. Net als The Lord of the Rings. |
|
quote: in de kerk zal het niet meer gebeuren, die lopen alleen maar leeg signature |
|
Godzijdank wel ja. |
|
quote: Jah leuk maar een behoorlijke hoop gegeneraliseerd. En een groot gedeelte van de claims niet terug te vinden in betrouwbare bronnen. Maar dat er veel overeenkomsten zijn tussen godsdiensten mag zeker wel genoemd worden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Jah, geen idee, nog niet nagezocht en de docu op zich vind ik vrij vervelend. Na dat stuk over Jezus heb ik hem afgezet. Moet wel nog deel 2 eens proberen, heb vernomen dat die een stuk beter is. |
|
Beetje de Fitna voor lefties, dat Zeitgeist. Al is dat stuk over religie wel interessant met die symboliek enzo. Maar de conclusies schieten te ver door. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:God is meestal wel een overeenkomst. Daar hebben we er al 1. |
|
quote:Hoppa. Profeten zijn er ook vaak, vaak nog dezelfde ook allemaal. Ik weet zo al drie geloven die dezelfde hebben voor een groot deel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
signature |
|
Zou die hond nu ook allerlei christenen aantrekken? |
|
quote: Welke conclusies? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Dat de centrale bank en religie samenwerken en verdelen en heersen. Gedeeltelijk wel waar denk ik, maar ik geloof niet zo dat het een heel uitgedacht en vooropgezet plan is. Meer toevallig zo gelopen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Eerst zag ik echt alleen het poepgat, nu zu ik echt alleen nog maar jezus |
|
Helleluja! Je bent bekeerd! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hulde en Alaaf! |
|
quote: denk dat ik liever Jezus zie dan jouw poepgat ik zal het niet uitleggen maar laten we het op houden dat ik daar wat meer naar uitkijk. Wat een schijtwereld leven we momenteel toch [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon op 12-08-2010 21:53] |
|
"Jouw" poepgat. |
|
quote: tnx gast :D |
|
Dan kijk ik toch liever naar BW's gat. |
|
Die nieuwe plaat van Slechtvalk is trouwens wel ontiegelijk vet zeg! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik vond het al een dubieus topic, maar het wordt steeds weirder hier. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dat zei je ja. Nog even de boel uitzoeken voor ik hem kan luisteren. @ OWW natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 12-08-2010 22:02] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |