|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ga dood. Dit is gebiedende wijs. |
|
Heeft de EO geen forum? |
|
quote: Credible |
|
quote: denk je dat ik bang ben voor de dood? |
|
quote:Dat is niet aan de orde. Jij moet doodgaan. |
|
quote: bedankt voor de verwensing, je doet er wel alles aan om slecht over te komen, stel je voor dat je je naam geen eer aan doet |
|
quote:OMG TEH ZOG!!1 En nu doodgaan. Ja jij. |
|
quote: Slechtheid ga slapen, rukken of iets anders nuttigs voor de mensheid. Maar doe iets, zonder constant te lopen opnaaien met je loze uitspraken. |
|
En toen ging iedereen weer on topic. Zomaar, ineens deed iedereen weer gewoon. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
"...And God saw that it was good." Religie levert -in mijn bescheiden optiek- overal gezeik op. Op ZM of wereldwijd; niets dan zin- en oeverloze discussies. Bruce Banner |
|
quote: Zelfs oorlogen. |
|
quote: ja laten we het daar weer over gaan hebben, misschien wordt het nu wel eens tijd dat er een slot op komt. Bovendien vind ik dat mijn naam in de topic titel ook weg moet, de enige die de ware leer heeft is Christus [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon op 21-08-2010 11:04] |
|
quote:Tsja, maar die zit dan weer niet op het forum. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: maar daarom je mag best weten dat het voor mij spottend overkomt. Dan kan ik misschien de enige wezen, maar dat interesseert me niet. |
|
quote:Nou ben ik niet religieus, maar dat 'oorlogen-argument' word ik een beetje moe van. Communisme en nationaal-socislisme kennen geen goden, maar zijn ook niet al te fris. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 21-08-2010 11:12] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Die gaan ook wel eens met elkaar op de vuist. |
|
quote:Naja, toch vind ik je enorm dapper met die bierkaai hier. Je naam in de titel moet je ook eerder zien als een erenaam. Maar wat Kwelli over oorlog zegt +1 [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 21-08-2010 11:15] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ontkennen doe ik het ook niet Gods naam is veel misbruikte om oorlogen te voeren. Ook speelt het machtmisbruik binnen sommige kerken een rol. Maar ondanks dat allemaal heeft het niks van doen met het geloof opzich zelf, zelf vind ik dat een misvatting |
|
quote: Het is een soort van ZM traditie aan het worden om de naam van users met bepaalde eigenschappen (semi)spottend te verwerken in een topic titel. Als je even zoekt zul je wel meer voorbeelden van vinden. Een eigenschap van jou is je standpunt ten aanzien van het geloof (een onderwerp wat bij veel stoere metalmannen nogal gevoelig ligt) dus vandaar je naam boven het topic. Schaar het maar gewoon onder de noemer 'humor'. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
'Spottend'. :') Luther en Calvijn, die waren spottend. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Luther en Calvijn zijn belangrijk geweest, toch is het zo dat met name Luther aan het einde van zijn leven, er best voor uitkwam dat hij weinig met Joden had. Calvijn heb ik mij gek genoeg nog minder in verdiept |
|
quote:Man, het enige waar jij je in verdiept is de achteruitgang van die hippie god van je. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: De mensheid gaat achteruit Kwelgeest, kijk maar eens naar de wereld. We verkloten alles wat zo mooi is begonnen... Waar ik in geloof is dat er hoop in het verschiet ligt en die hoop ligt niet bij de mensen zelf maar die ligt in Jezus. Je kunt God niet de schuld geven als je geen eens jezelf als dader ziet, want geef nou eerlijk toe zijn wij nou zo goed als mens zijnde? En dan praat ik in zijn algemeenheid [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon op 21-08-2010 12:36] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |