|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Jij luistert naar heavy metal!!! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Jij en je misselijkmakende religie hebben "de zonde" uitgevonden, achterlijk aap. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Lief blijven, Christian. Je hebt je naam aan de heer te danken. |
|
quote:Ja hoor. Erg accuraat. Daarvoor waren er geen religeuze definities van goed en kwaad. Alsjeblieft zeg... When your people matter, menstrual health matters |
|
Och, de zonden zijn puur een manier om mensen in het gareel te houden. Makkelijk om mensen bang te maken, en de kerk in te jagen om om vergiffenis te smeken bij zo'n hypocriete kinderverkrachter. Want hij kent het woord van God. Maar goed, kerkelijkheden en geloof vind ik 2 erg verschillende dingen. |
|
quote:Wat denk je, is het fenomeen 'zonde' zo bedoeld of wordt t helaas in (te veel) uitzonderingen zo misbruikt? When your people matter, menstrual health matters |
|
*tomtiedomtiedom* Al ergens wetenschappelijk bewijs gevonden dat Jezus bestaan heeft in de hoedanigheid zoals hij in het NT is geportreteerd? *Lalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaa la la* Boeiender |
|
quote:Hier nog wat leesvoer voor je : http://www.earlychristianwritings.com/index.html When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Nee, dit was een serieuze vraag en ik vind het interessant om te zien dat die vermeldingen blijkbaar inderdaad bestaan. Zal het eens rustig nalezen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Al wetenschappelijk bewijs gevonden dat Atilla de Hun heeft bestaan? When your people matter, menstrual health matters |
|
Nog steeds geen bewijs gezien. Helaas. Boeiender |
|
quote: Ik geloof niet in Atilla.... Boeiender |
|
quote:Hoe zit dat met kleine kinderen? [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 17-06-2010 17:54] |
|
quote:Ik geloof niet in jou When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Al bewijs voor zwaartekracht? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Waarom niet? Boeiender |
|
Maar goed Mr. N. DAT WETENSCHAPPELIJKE BEWIJS VAN JEZUS ALS ZOON VAN GOD WAT JIJ IS ER NIET. Dat weten we allemaal. What's your point? Als iets wetenschappelijk niet bewezen is, heeft t niet bestaan? Of heeft t blijkbaar geen diepgaand, spritueel effect op mensen? Of mag dat t niet hebben? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Mooi hoor, geen antwoord weten, dus wedervragen stellen. Dat mensen geloven is prima, als men denkt er wat aan te hebben, maar kom dan niet met "bewijzen" voor het bestaan van Jezus zoals in het NT beschreven is want er is geen bewijs. Boeiender |
|
quote:Ikheb geen wetenschappelijk bewijs voor jouw bestaan. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:1) te flauw voor woorden 2) zie mijn post boven de jouwe quote:Wie komt daarmee dan? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Moet ik het geboorteregister nu aanspreken? En @ wetenschap, precies, maar progton begon over bewijs, snappie. Boeiender |
|
quote:Ah, dus een papier waarop een naam staat is wetenschappelijk bewijs? Hmmm... waar lijkt dit op. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Voor Fusion Boeiender |
|
quote: Is een onderdeel van. Verder röntgenfoto's, foto's, video's, bloedproeven, ziekenhuisopname's, tandartsfoto's, tandheelkundige modellen enz.enz. Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |