|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zeg, grafschennis, vind je dat dat mogelijk moet zijn in een gerechtelijk onderzoek? signature |
|
quote: Je mist het punt; zo'n beloning op het eind van de rit doet niks om de duisternis tijdens de rit minder te maken. quote: Ik heb niks tegen de Bijbel als tekst. quote: De hoop en liefde wordt niet aan de kant geschoven, alleen de aanname dat er een God moet zijn. quote: Ik ga hem daar helemaal niet voor danken, ik vind het in het beste geval zot en in het slechtste geval uiterst manipulatief. Either way, een god onwaardig. quote: lal quote: Was het niet duidelijk? Er is geen hoop. quote: Dat denk ik niet. quote: Ik heb geen last van de duisternis, ik val er niet in. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ja. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Voor jou misschien nu niet. Ik kan me zo voorstellen dat een gemiddelde 90 jaar, waarvan misschien pak m beet 5 jaar echte duisternis (ik roep maar wat) nogal in t niet vallen tegenover een eeuwigheid in een nieuwe creatie/dimensie/whatever waar geen lijden meer is. Ik me ook zelfs voorstellen dat je daar wel genoeg hoop uit haalt om de duisternis tijdens de rit minder te makenn. Er wordt hier altijd zo makkelijk gesmeten met Inquisitie dit en dat (en terechte kritiek natuurlijk), maar laten we niet vergeten dat er ongelooflijk veel mensen gemarteld en vermoord zijn voor hun geloof, en dit NIET hebben opgegeven, en zelfs de meest verschrikkelijke martelingen hebben doorstaan dankzijn hun geloof. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Je mist t punt een beetje. Uiteraard is de duistere kant een onderdeel van het aardse bestaan (ik zal maar geen conclusies aan je sarcasme verbinden ). Het gaat erom dat er nu via moderne media heel makkelijk geconcentreerde doses negativiteit en duisternis beschikbaar zijn. Niet dat er duisternis bestaat (ik zal maar niet nog een rolleyes plaatsten ) When your people matter, menstrual health matters |
|
INDOCTRINATIE SLOTJE Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Ik gaf aan dat mijn voorlaatste zin serieus bedoeld was. Verder vind ik je nogal agressief, en begin je gelijk in de aanval te gaan vanaf je eerste post nav mijn vraagstelling, moet je zelf weten (tevens hoe veel insinuatie je in die vraagsgtelling leest, maar dat terzijde)maar ga dan niet lopen mauwen als ik daar op een bepaalde manier op reageer. Gelukkig geef je toe over 1 kam te scheren, maar dat in combinatie met je beeld van hoe het er dus bijv in mijn kerk aan toe gaat ("haat zaaien op zondag" laat me niet lachen), doet mij besluiten jou niet echt serieus te nemen in deze discussie. quote:Hihi, die kwam hard aan. quote:Net zo insinuerend als jij overdrijft met "black metal is slecht" Grappig ook dat je black metal noemt, die aanname zegt nogal wat over jou en je hele houding tegen mij. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Eens. quote:Compleet mee oneens, zie de logica er ook totaal niet van in. Misschien doet een beetje antidote tegen alle ellende wel goed? Klinkt zoetsappig wellicht, maar is natuurlijk wel waar. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Meaning is in the eye errr the ear of the beholder. When your people matter, menstrual health matters |
|
Een griepvaccin is toch ook gewoon bijna hetzelfde als the virus zelf... Misschien werken negatieve/satanische teksten wel op een zelfde manier. Ik denk dat de meeste mensen muziek luisteren voor de energie, positief of negatief. De meeste mensen die van metal houden zullen nu eenmaal meer geraakt worden door de negatieve kant van het spectrum, maar halen vaak positieve gevoelens uit de schoonheid en juist die energie. Ik wordt niet aggressief van aggressieve muziek. Van Abba dan weer wel. Als ik me echt kut voel, kan juist een droeve of aggressieve plaat me heel goed helpen. Beter dan een mooi liefdesliedje met een happy end. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Niets mis met Abba godverdomme. |
|
quote: Zie je, alleen het uiten van de naam roept al agressie op. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Ik vind die 5 jaar duisternis op 90 jaar al niet zo boeiend Maar ik kan me zeker voorstellen dat het geloof in die zin helpt. Het is alleen niet nodig, en ik denk dat je op andere manieren ook voldoende sterk kan worden om prima door de duisternis heen te zeilen. Daardoor zijn alle goede eigenschappen van geloven geen indicatie dat het waar is. Ik heb me hier weer een tijdje vermaakt met de onzinnige manieren van redeneren van mensen die vinden dat evolutie klopt en van mensen die geloven dat evolutie niet klopt. http://www.facebook.com/pages/we-can-find-1000000-people-who-dont-believe-in-Evolution-befor-June/262702360070?ref=nf [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 26-06-2010 13:10] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
en het is nog niet eens gelukt ook ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nou ja, de counter-group heeft ook gefaald. Sowieso kinderachtig gedoe. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
hehe jah, de waarheid besluit je niet met democratie. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Mmmm interessant (mooi verwoord ook met t vaccin hehe). Ik vermoed dat velen er zo over denken. Ik persoonlijk ben gek op metal, al 20 jaar, maar het negatieve erin heeft me altijd al tegengestaan (ben overigens pas sinds 3 jaar Christen). Ik hou van de muziek, van de overstuurde gitaren, van de inventiviteit, van de dubbele bass, de grunt, noem maar op, maar de zwartgalligheid en negativiteit kan me echt gestolen worden. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dat herken ik volledig. Teksten in het algemeen kunnen me gestolen worden. Dat geldt niet alleen voor zwartgallige teksten maar ook voor vrolijke teksten die een al dan niet christelijke boodschap uitdragen. Zang is, voor mij althans, niets meer dan een stukje muzikaal behang voor nummers in het algemeen wat van mij in veel gevallen wel achterwege gelaten mag worden. Van veel muziek kan ik de melodie, drum, bas, en gitaarpartijen van voor tot achter dromen, maar ik heb niet één nummer waarvan ik de tekst ook daadwerkelijk ken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Oh jee, niet die discussie weer. Totaal achterhaald sowieso, evolutie is een feit. Alleen de drijfveer(en)/mechanisme(s) erachter zijn nog onderhevig aan discussie. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 26-06-2010 14:20] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Zat mensen die daar anders over denken, bijzonder vermakelijk om te zien hoe halsstarrig mensen kunnen zijn Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
|
|
@ Fusion: als je al 20 jaar metal luistert ga ik er vanuit dat je niet meer tot de hele jonge bezoekers van dit forum behoort. Wat ik me afvraag is hoezo je sinds 3 jaar christen bent en de behoefte een geloof aan te hangen daarvoor kennelijk niet, of op zin minst aanzienlijk minder, had. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Jammer weer en typisch representatief voor een christen die geen antwoord meer weet te geven. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
1-0 voor Donderpup. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |