|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Typisch Als je rookt moet je ook maar meteen over alles je mond houden. Triestige redenering hoor.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Bij mij is het net andersom, als ik ooit zwanger word, da's wanneer ik ga beginnen met roken! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
een goed idee. |
|
Als een meisje rookt dan knap ik daar echt 100% op af, hoe aardig ze ook moge zijn. Het is zo ontzettend gooooor, en je verschrompelt gewoon naarmate je ouder wordt Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
daar hoef je niet voor te roken hoor. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Dat getuigt van weinig diepgang.. Nu zijn rokers nog oerlelijk en verschrompeld ook. Fijn. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Behalve de buikjes, blijkbaar. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hier ben ik het ook volledig mee eens. Roken is zo smerig! Ik heb eerder dit jaar met een meisje staan zoenen (inmiddels een hele goede vriendin) die rookt, en ik kan je zeggen dat het niet lekker is, zo'n rooksmaak in je mond tijdens het gebeuren.... Bring The People Together |
|
Hmmm, heb ook zo'n verhaal, maar breathmints en een goeie techniek maakten toch weer een hoop goed om eerlijk te zijn... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hihi... ik rook al een jaartje of 2 af en toen mee, maar sinds een paar maanden koop ik mn eigen sigaretten, en wat er lekker aan is? ach, nie zo veel eigenlijk, maar het neemt mn honger weg (ik eet 's ochtends niet) en het houd me bezig :D hahaaa.. |
|
Ik vind eerlijk gezegt dat mensen teveel zeiken over dit onderwerp....sommige vinden het lekker om te roken andere vinden het lekker om in hun kont genaait te worden...SO FUCKIN WHAT!!!!!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Om even heel gewoon on topic te blijven, ik rook omdat ik denk dat ik er niet meer mee kan stoppen. Nu moeten we eigenlijk een topic hebben waarin men vraagt 'waarom begint iemand te roken?' |
|
quote: ow jaaah ik zie duidelijk de overeenkomsten *grin* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Het gaat om keuzes!!!!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Toch is het een wat kromme vergelijking, van in je kont geneukt worden krijg je geen kanker. (dacht ik) Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Laat maar.....ik zie dat jullie niet in staat zijn om te begrijpen wat ik bedoel..het zal wel aan mij liggen SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: In een frustie-bui? Jammer. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-04-2002 23:13] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Da´s geen frustratie bui, gewoon een opmerking SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: ...met consequenties; niet alleen voor jezelf. That's the tricky part in this... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: kee The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Het gaat erom dat Shadowlands gelijk heeft dat er teveel over dit onderwerp gezeikt wordt. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: joh maak je niet druk relax ik vond t gewoon een grappige vergelijking [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 26-04-2002 23:21] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Tsja; het is wel een soort anti rook topic. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |