![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wie ![]() ![]() |
|
quote: mij shockeert hij niet hoor ![]() ![]() |
|
quote: je moeder ![]() ontopic again plz!! ![]() ![]() |
|
quote: mod? nee? stilis dan ![]() |
|
ik rook zelden, maar als ik 't doe: puur omdat ik een sigaretje op z'n tijd lekker vind! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
kga trouwens peuk roken loater ![]() |
|
quote: www.watwiljeworden.nl ![]() ontopic: wie wil er 5gr sjek kopen van pas 9 weken oud?? bel me! ![]() |
|
quote:hejhehe mod staat er niet bij ![]() |
|
quote: mod staat op plaats 41 ![]() /me krijgt ideeen voor een nieuw topic ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: peukie doen dan maar? ![]() /mod mode: CUT THE CRAP! ![]() |
|
quote: NEEN ![]() |
|
quote: wedden dat het een SUPERtopic wordt!!! ![]() bent u trouwens moderator? ![]() ![]() |
|
quote: 1. NEEN. 2. NEEN. ON-fucking-TOPIC! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 18-03-2003 15:09] ![]() |
|
roken stinkt wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Ik kan er ook helemaal niet inkomen waarom mensen roken. vrijwel iedereen in mijn omgeving rookt, maar zelf heb ik er toch nooit behoefte aan gehad. en als je vraagt waarom krijg je antwoorden als " omdat het lekker is "... ![]() maar WAAROM is het lekker (krijg er altijd een vaag antwoord op).. is het niet pas lekker als je er verslaafd aan bent? blowen daarintegen heb ik wel een tijdje gedaan, en daar zie ik het nut(?) wel weer van in.. dat heeft teminste ECHT effect.. Ik distancieer me volledig van ZM ![]() |
|
1. Het houdt me rustig 2. Het houdt me bezig ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Dan ga ik wel lezen of drummen, dat houdt me ook bezig en rustig. ![]() |
|
roken is goed ik moet gewoon altijd wat te doen hebben, zonder roken lukt me dat niet. ![]() ![]() ![]() |
|
als ik niets te doen heb, zet/leg ik mij ergens neer en doe een tukje... dat is pas recreatief bezig zijn! en het lukt me nog aardig, ook ![]() ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei ![]() |
|
quote: Wat is dit nou van achterlijke opmerking. Hoezo verdient iemand het om te sterven als ie rookt, hij begaat geen misdaad hoor. Mijn god wat een kneus ben jij zeg. Sterf jij dan ook maar om een of andere achterlijke reden. Is het zelfde als Cola drinkers moet sterven want dat is ook schadelijk op lange termijn. Immortal Pride ![]() |
|
quote: nee, jij ruikt lekker ![]() ![]() No meat is sweater ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |