![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dank je wel...doet me goed ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: *knuffelt Invictis* sorry..ik wil je zo graag helpen ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Geld tekort zou je juist moeten zien als een extra stimulans om de stoppen met roken, die zooi kost veel geld namelijk. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
omdat je der mischien gewend aan raakt en niet meer wilt stoppen en ja het is gewoon lekker om te roken ![]() ![]() |
|
Nou.... Een sigaartje gaat er altijd in ![]() ![]() There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. ![]() |
|
quote: Zo werkt dat helaas niet *spreekt uit ervaring* Geen geld zorgt juist voor meer stress en stress=peuk opsteken. invictis: ![]() Heb je niet iemand waar je geld van kan lenen anders? En dat stoppen kan altijd nog. [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 16-12-2004 16:52] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
quote: niet als je ernaast staat ![]() vind het zelf behoorlijk goor, keer een vriendin gehad die rookte, liet ik wel altijd eerst ffies een pepermuntje of kauwgompje eten ![]() ![]() ![]() |
|
Na 10 jaar gerookt (ong pakkie per anderhalve dag) te hebben nu zo'n 4 jaar gestopt (tweede poging; eerste poging was een half jaar) ![]() Ik irriteer me trouwens wel regelmatig aan die enorme rookgordijnen die rokers nogal eens plegen op te hoesten en al helemaal aan die figuren die obsessief een van de sufste en domste verslavingen ooit proberen te verdedigen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-12-2004 19:10] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
haha losertje waarom post je iets over roken ![]() |
|
quote: Zeg eens, fucking low-life-loser, blijf je continu etaleren in stupiditeit? ![]() |
|
quote: coenv de hellehonden lusten je rauw ![]() ![]() |
|
Die noobs weten toch echt met hun mongolenintelligentie elk topic te verkloten. spelfout weggehaald... ![]() |
|
dat mensen uberhaupt tijd hebben om te roken, bij mij werkt dat niet, roken als je bierglas aan je mond hebt. ![]() |
|
quote: ...daarom gooien sommige mensen hun peuk *in* de fles ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 16-12-2004 21:03] Hatsjikidee! ![]() |
|
Al anderhalf jaar raak ik geen sigaretten meer aan...en ik voel me veel beter ![]() ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
Ik las laatst ergens dat een bedrijf met 100 rokende mensen die allemaal fulltime werken en 10x per dag 5 min. roken ongeveer 10 full time personen zou kunnen besparen wanneer dit niet zou gebeuren, wat neerkomt op gemiddeld 200.000 euro op jaarbasis... Dit kwam uit een stop-met-roken folder en is dan ook niet heel realistisch, maar toch, het blijft een berg geld..... ![]() |
|
Net met m'n vriendin nog lopen irriteren aan een lelijke verschrompelde rookster. Zitten we lekker int bushokje, durft zo'n figuur onze frisse lucht te vergallen met die kankerdampen. De asocialiteit om andermans gezondheid te schaden. En die geur! stinkt nog meer dan een rotte eieren ruft. We zijn maar buiten gaan staan... Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
Laten we de vraag herformuleren: ZM'en, waarom doen mensen het toch?!?! ![]() |
|
quote: Jij doet het ook. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: NIET WAAR NIET WAAR NIET WAAR NIET WAAR HOER ![]() |
|
Ga lekker naar de Muur, waar jullie vandaan komen. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Eindelijk! Iemand met een heldere visie! ![]() |
|
Roken is stoer! ![]() ![]() |
|
quote: Jaja, je Dunhill light met een rode breezer en je bent de man.. ![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |