|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Attack of the Smokin' clones! Whaaha!!! Condoom = Sigaret (het schijn ook dat je van metal onvruchtbaar wordt, komt door satan.) Dit slaat nergens op. |
|
quote: Kijk, een praktische man, dat zie ik graag Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Heeft iemand de "nieuwe" pakjes Marlboro al gezien?? Voorop staat 'roken is dodelijk' en op de achterkant 'uw arts of uw apotheker kan u helpen te stoppen met roken'. Haha, ik blijf er wel om roken. Het is alleen geen gezicht omdat de tekst supervet op het pakje gedrukt is. the only pleasure is pain |
|
Ik ga hoesjes ontwerpen om over pakjes sigaretten te schuiven, (zodat je die bedreigingen niet meer hoeft te aanschouwen), met regenboogjes en zonnebloemen in lala-happyland. Een gat in de markt als je't mij vraagt. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Als je ze klaar hebt geef dan maar een seintje, want ik vind het huidige pakje geen porum. the only pleasure is pain |
|
(het schijn ook dat je van metal onvruchtbaar wordt, komt door satan.) [/quote] mmmmmzzzz dan ben ik al aangetast !!!!!! Let´s bring back the METAL |
|
quote: hmmz.. dit motiveert mij niet echt om te stoppen |
|
quote: Roken beschadigt ook de bloedvaten; dus grote kans dat je 'em moeilijker overeind gaat krijgen. Om maar te zwijgen over het risico op teelbalkanker en al die andere kankers waar je de kans aanzienlijk op vergroot. Ben de afgelopen maanden onplezierig verrast met enkele mensen die op het IC terechtkwamen met een hartaanval na excessief roken. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dat vraag ik me ook wel eens af. Heb al een paar keer geprobeerd te stoppen maarruh het is zo relaxend. |
|
Roken is rielekst. Daarbij verhoogt het je concentratievermogen en verlaagt het de kans op Alzheimer. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: dat alzheimer verhaal klopt, maar roken werk zelfs concentratie verlagend en niet verhogend. Eigenlijk heefdt roken alleen maar nadelen op het alzheimer verhaal na, maar ach 't blijft lekker. Ga nog 's 'n saffie rollen! |
|
quote: Wijze woorden |
|
quote: Tsja, kan wel zijn, maar Alzheimer krijg je vaak pas op latere leeftijd en die bereikt de gemiddelde roker niet. Dus een schot voor je kop verlaagt ook de kans op Alzheimer. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-05-2002 20:12] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
LOL!!! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Then so be it 11.45: restate my assumptions |
|
wiet eten is ook niet echt lekker |
|
Ik ga maar eens een peukie roken. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik doe gezellig met je mee SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
te laat. Ik heb hem al op.... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Jij zit écht aan je plafond qua inhoudeljke toevoegingen, niet? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-05-2002 19:38] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: sorry, ik moet even mierenneuken, maar is het niet "jij ZIT écht aan je plafond qua inhoudelijke toevoegingen, niet"? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: yep, ik zal het ff veranderen [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-05-2002 19:39] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Goed nieuws voor de rokers, ze schijnen een nieuw medicijn tegen longkanker (ik wrijf het er nog ff in) te hebben gevonden. Een vitamine A familielid ofzoiets. Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |