![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Stel je niet aan! Ga een rondje rennen, of zo. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
Ga snel die sigaretten zoeken in de struiken ![]() ![]() ![]() |
|
lolz ![]() ik duik gewoon mijn bed in met een goed boek ![]() en nee ik duik die struiken niet in , ik ben een bikkel, ik ben...METAAAAALLLLL!!!!...grmbl ![]() ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: ![]() "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
quote: Lachu ![]() Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl ![]() |
|
misschien kan ik wel veel harder blerren en brullen als ik een tijdje genokt ben met roken ![]() ![]() 2e gitaar dus ![]() [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 11-09-2003 22:47] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Bijna vijf miljoen doden door roken in 2000 Uitgegeven: 12 september 2003 06:53 BOSTON - Door de gevolgen van roken zijn in 2000 wereldwijd 4,8 miljoen mensen om het leven gekomen. Dat aantal loopt de komende jaren waarschijnlijk op, aldus onderzoekers van de Harvard School in Boston in de Verenigde Staten en de Universiteit van Queensland in Australië. De bevindingen van de onderzoekers worden zaterdag gepubliceerd in een artikel in het gezaghebbendende medische tijdschrift The Lancet. De meeste rokers bezweken aan hart- en longziekten. De wetenschappers stellen dat driekwart van de doden mannen waren. In ontwikkelingslanden overleden in 2000 2,4 miljoen mensen aan de gevolgen van roken. Het aantal slachtoffers in de geïndustrialiseerde landen was ongeveer gelijk. ![]() |
|
gwah..tis nu ochtend, en moet zeggen gisterenavond ging best redelijk makkelijk, maar..nu heb ik net ontbijt op en koffie en ik vind het nu wel erg lastig...maar ja, het moet maar zo, stoppen..is ..stoppen...anders heeft het ook geen zin, moet alleen iets anders zien te verzinnen als vervanging voor dat roken, heb alleen een teringhekel aan kauwgom, ik laat nog wel ff verder weten hoe dit gaat vandaag, ben wel benieuwd als ik zo buiten kom als ik nou een lekkere hap lucht neem knap ik denk best wel op ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Probeer anders wat meer te eten, dat werkt vaak ook schijnt het. Als plaatsvervanger kun je misschien lolly's nemen (ja, klinkt stom, maar zo is m'n oom d'r ook vanaf gekomen) ![]() ![]() |
|
he supertip ![]() dank je ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Heb je al weer gerookt? ![]() Weet je doe zoals ik.. Als ik s'avonds na het werk thuiskom ga je heerlijk relax zitten, en dan pak je een drankje, en een sigaartje, en rookt die op. En dat was het. Ik ben niet verslaafd. Soms dan rook ik een week helemaal niets. Een sigaar proeft veel lekkerder dan een sigaret. ![]() Ik rook alleen wanneer ik er echt zin in heb. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Ha! Ik ben nu in gouda, waar moet je zijn? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Invictis: Hoe oud ben je eigenlijk en hoelang rook je al? ![]() |
|
krijg ik net een pakje sigareten in me handen gedouwt van me pa :S voor de verjaardag van die ex van m :S dat is een cool kado dat is zow van hier asjeblieft heb je kanker dat is lame ![]() |
|
Om rustig te worden. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
Hé invictis hoe sta je ervoor, het niet roken dus!!! Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl ![]() |
|
Roken is fantastisch. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Blowen is fantastisch, roken is een behoefte. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl ![]() |
|
quote: mee eens Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Vorig jaar deze tijd ben ik gestopt met roken, en gelukkig heb ik bijna geen afkickverschijnselen gehad. (ondanks dat ik bijna 16 jaar lang heb gerookt) the only pleasure is pain ![]() |
|
Nu ik erover nadenk, ik rook ook al 17 jaar. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
zuipen is fantastisch ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Dat kan ik beamen. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: ikke geen okay 1maandje ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |