![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
de vraag is meer waarom beginen mensen met roken ![]() |
|
quote: Wat is hier de misvatting van: "Je leven is normaal en door het roken houdt het ineens op" FOUT!!!! Roken betekent dat de kwaliteit van je leven achteruit gaat met steeds frequenter ziekenbezoek enzo.... Echt: roken is slow death en je gaat merken hoe slow but surely die death is... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Goeie vraag: Bij mij was het omdat mijn nieuwe vrienden allemaal rookten, dus ik werd geinteresseerd. Soort van meeloperij dus. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
ik blowde erg veel, toen raakte ik vanzelf verslaafd aan de nicotine. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: Probeer eens puur te blowen. Kost meer, maar je joints kunnen dunner. Geen tabak=weg versuffende factor. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
ik ben al 2 jaar gestopt met blowen. Ik hoop ook binnekort de wil te vinden om te stoppen met roken. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: Selfcontrol or selfdicipline are the keywords. Loathing werkt ook goed. Ik ben ruim een jaar geleden gestopt omdat ik al die ellende om me heen zag ten gevolge van roken; zie nog steeds dagelijks ernstige gevallen; op de dag dat Pim F. voor z'n flikker werd geschoten kreeg een bekende -voor mij dan- rasroker een hartaanval. Besef--->willen=kunnen [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-05-2002 4:32] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Loathhing: OK NU BEN IK BELEDIGD! is godver m'n goed recht om dat zelf te beslissen wel of niet roken (nothing personal) Besef--->willen=kunnen: is min of meer onzin ik besef donders goed wat de gevolgen zijn en toch rook ik, dus verklaar je nader? ![]() |
|
Ik denk vaak over stoppen met roken, maar soms kan ik er echt wel van genieten, bovendien roken de meeste mensen in mijn café, dus om een hele tijd in die rook te staan lijkt het mij echt wel moeilijk om te stoppen. ![]() Ik rook nu ongeveer 2 pakken Bastos per dag, dat zijn 50 sigaretten van redelijk zwaar kaliber. ik zie er dus geen beginnen aan om te stoppen, hoewel ik als 22-jarige al met een ferme hoest en wa slijmen zit... ![]() If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) ![]() |
|
quote: Je klinkt nu als een rookpatriot ofzo; ik reageerde op iemand die zou willen stoppen. Jij valt duidelijk niet in die categorie. Mijn punt is: als je wilt stoppen helpt het om er een hekel aan te hebben. Niet vergezocht dacht ik. Dat jij je beledigd voelt vind ik dus maf; het klinkt alsof je je rookgedrag praktisch als heilig ziet en ik net blasphemie heb gepleegd. quote: Is geen onzin; ikzelf ben het levende bewijs van die stelling. Kunnen vele redenen zijn. Ik ken je daar niet goed genoeg voor, dus het blijft giswerk. Enkele redenen kunnen zijn: -Je hebt er schijt aan of je gezond blijft of niet; -Je dénkt dat je donders goed beseft wat de gevolgen zijn, maar je houdt jezelf voor de gek; -Je bent te zwaar verslaafd (met name geestelijk) om het los te kunnen laten; -Je levensverwachting ligt erg laag. -Je houdt van toekomstig frequent ziekenbezoek. (=vrij onwaarschijnlijk, maar toch) -Je bent oraal gefixeerd en moet iets in je mond hebben. -Je denkt/hoopt 'dat kans hebben op negatieve gevolgen' betekent dat jij bij The lucky few zit. -Je wilt je eetlust verminderen. -Bier smaakt opeens vies. De ene reden ligt meer voor de hand dan de andere, maar hier ben ik nu dus op gekomen. Kijk maar of je ertussen zit of niet. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-05-2002 13:35] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Dat was mijn uitspraak niet.. Ik geef alleen maar door wat zuijn reden was. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
zucht... hoe sta je iemand bij die wil gaan stoppen zonder'm zenuwachtig te maken? ![]() |
|
quote: same here m8 ![]() |
|
quote:Dan moet je maar eens leren hoe je wél een cake moet bakken. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Verrek, jij was dus die gast op het forum die net gestopt was toen ik net op het forum zat. En heb je er nog moeite mee? Ik ben zelf nu al bijna 2 jaar gestopt en ik vond het na 2 maanden al zo ranzig dat ik er absoluut geen moeite meer mee heb. ![]() Dit sloeg dus op Mutilator. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 26-05-2002 18:02] ![]() |
|
quote: ![]() Misschien beginnen met minderen? ![]() ![]() |
|
quote: Yepz; en geen enkele moeite mee idd. Eerst zat ik nog wel eens in de rookcoupé en vrat ik kauwgom, maar na ff volhouden voelde ik me meteen fitter. Af en toe neem ik nog een aangeboden sigaar aan of een jointje, maar de behoefte is helemaal verdwenen; gelukkig maar idd dat het eigenlijk zo goor is. ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Motivatie moet van binnen komen; hoe harder je wilt stoppen, hoe makkelijker het gaat. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Kauwgom heb ik zelfs overgeslagen ![]() En met blowen was ik al gestopt voordat ik stopte met roken, dus ik doe nu helemaal niks meer. ![]() ![]() |
|
quote: Ja precies. Maar dat is een beetje z'n probleem denk ik. Hij wil het wel maar hij wil het ook niet. Als ik zeg dat ik blij ben dat hij wil stoppen voelt hij zich al verschrikkelijk ongemakkelijk... ![]() |
|
quote: Zit 'hij' op het forum? Hij moet maar eens bedenken waarom hij wel zou willen stoppen en waarom niet; en welke motivatie uit hemzelf komt en dus het zwaarste weegt. Dan is de conclusie duidelijk. Als het bijv. je vriend is en jij geeft hier aan dat je het fijn vindt als hij stopt dan moet ie het voor jou al doen want een roker blijft de niet-rokers in z'n directe omgeving natuurlijk tot last. Maar ja; that's my opinion. Nog ff een losse opmerking: Een tijd geleden nog iemand fijntjes horen opmerken van een rasroker dat ze niet rokers zeikerds vindt. Tsja; zo'n plaat voor de kop is ondoordringbaar. ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Nee hij zit hier niet op het forum. Motivatie is gezondheid, tegenmotivatie is dat dat een langetermijn probleem is denk ik. Voor mij zal 'ie niet stoppen, maar misschien kan ik 'm wel steunen tijdens het stoppen. ![]() |
|
quote: dat moet dus verboden worden voor rokers. ze weten zelf dat het schadelijk is, voorwaarde is dan wel dat er NIET meer gezevert word met waarschuwingen etc. ![]() |
|
Terecht, het moet er alleen maar zijn voor slachtoffers en niet voor daders. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |