|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Mensen zeiken te veel over onbelangrijke dingen..tja...en dan krijg je van dit soort "nieuwe regeltjes" SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Wel hier in good ole België hebben ze dat weer fijn geregeld. Er waren eerst gescheiden coupés, maar toen kwamen er nieuwe treinen, waar rokers 8 plaatsen op 100 toebedeeld kregen, temidden van de niet-rokers! De gescheiden coupés bestaan dus simpelweg niet meer in de nieuwe treinen. Tja dan is het normaal dat de niet-rokers klagen! Duh. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Rokers te midden van niet rokers? Ik heb zo'n vermoeden dat Nederland met de nieuwe regeling dezelfde kant opgaat. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-04-2002 23:40] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zo, dus mijn gezondheid en mijn eigen lichaam niet belangrijk???? Het lijkt mij dat dat juist het allesbelangrijkste is wat er bestaat! Ik he bgeen zin in nog meer lichamelijke klachten omdat anderen per sé hun eigen gezondheid (en indirect ook dat van mij) daar de kloten wensen te roken. Ik vind rokers die geen rekening met niet-rokers (wensen te) houden nogal erg egocentrisch (als ik dat zo neer mag zetten zonder iemand te kwetsen?). Als je wilt roken moet je dat zelf weten, ik houd je niet tegen, maar als iemand er last van heeft, ga je ergens anders staan roken. Wel zo sociaal... Anders Bring The People Together |
|
Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Hey! wil jij misschien ophouden met eten waar ik rook? |
|
Ga maar lekker buiten roken. De zon schijnt nu weer! :p Bring The People Together |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Is het je dan nog nooit opgevallen dat de niet roken coupe vaak helemaal vol zit (er zelfs mensen staan) terwijl er in het rookersgedeelte nog plaats genoeg is. How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote:In het rokersgedeelte kan je ook niet staan... zitten wil nog wel maar staand dan hang je helemaal in de rook |
|
quote: je spreekt jezelf tegen: in rookcoupes zijn de rokers en niet rokers gescheiden en hebben ze zo min mogelijk last van elkaar, dus de naar rook stinkende buren hoef je ook niet te ruiken. als die coupes worden afgeschaft wordt het voor de niet-rokers alleen maar erger. Je moeder. |
|
Had ik het over treinen en het rookbeleid daar? Nee, ik dacht van niet. Bring The People Together |
|
In de nieuwe treinstellen hier zijn zelfs geen rokerscoupés meer... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik rook, maar ik zorg er eerlijk waar altijd voor dat niemand er last van heeft... |
|
quote: ROFLMAO!!! O,o,o,o tranen zeg ik je tranen! |
|
Ik rook omdat ik dan stoer ben. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Euhm.. Waar the fuck haal je dat vandaan. Ik neem al m'n hele leven de trein (wegens geen rijbewijs) en 'k heb nog geen enkele trein gezien waar er geen aparte rokerscoupé is.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ehhmmzzz... dit is idd vreemd? Ik vond de belgische treinen best goed voorzien van rokersruimtes? |
|
De nieuwe treinen Brussel-Leuven in ieder geval! Ik veronderstelde dat dit binnenkort dus overal in België ging zijn.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Doomdenken is ook ongezond The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik rook toch zo graag ... |
|
quote: Er was waarschijnlijk geen geld meer voor nog meer nieuwe treinen.. Ik was dus eerder optimistisch dan doomdenkend! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Steek er dan nog maar eentje extra op The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zo meteen, ik heb eindelijk weer echte sigaretten |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |