![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is precies hoe ik ook ben begonnen. Ik ben alleen veel sneller gestopt met blowen. Maar ja ik hield er wel een rookverslaving aan over. ![]() |
|
quote: Doe ik ook allemaal! Vervang koffie/thee alleen door water/appelsientje ![]() Ommetje op straat trouwens maar 1 x per dag om dat het vrij lang duurt. Is een heel ritueel... (en anderen gaan dan ook roken) tekenen: http://www.elessar.demon.nl/imgs/elessar/plaatjes.html vroeger tijdens college's en op het lab. [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 18-04-2002 20:19] ![]() |
|
Roken is goed voor je! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Dude... ![]() |
|
Vargen, zeg jij het of zeg ik het? -te laat- [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 18-04-2002 20:19] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Alleen als het rookwosten, paling of kerken betreft. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 18-04-2002 20:22] ![]() |
|
quote: eikel Love is a curse ![]() |
|
quote: Vergeet de zalm niet! ![]() |
|
De zalm is idd erg lekker. ![]() |
|
Zalm is nu toch demissionair? ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Alleen gerookte zalm is lekker, en verder is roken erg vies. Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar mn kleren gaan er altijd zo gruwelijk naar ruiken. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: ik mag dan pro-roken zijn, maar van persoonlijke aanvallen ben ik niet gediend! ik zeik anti-rokers ook niet af, dus als je mij dan toch op z'n minst het zelfde respect kunt tonen, zou dat gewardeerd worden. Bij voorbaat dank. ![]() |
|
Als iemand er voor kiest om te roken dan is daar toch niets mis mee. ![]() |
|
Gebruik dan tenminste nicotine patches, krijgt alleen degene die er voor kiest zijn gif binnen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Hmm, ik zou hier AMEN moeten zeggen. Maar ik heb niet zo heel veel problemen met lui die roken. Zo lang het maar niet in mijn huis is. Hmm, als ik er wel problemen mee had zou ik geen vrienden meer hebben. ![]() ![]() |
|
Vargen, ga je wel eens uit? En hoe ruikt dat in de meeste tenten waar je heen gaat? Hoe zou het ruiken als patches populairder waren dan die gifstokjes? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Zwak argument; niet rokers worden door rokers -onvrijwillige- meerokers; niet-rokers kunnen alleen iets terugdoen door zo hard mogelijk uit hun bek te gaan stinken en zelfs dat schiet tekort omdat het reukvermogen van rokers slecht werkt; men ruikt dus niet eens hoe erg men zelf stinkt!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Mutilator, my man! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Die werken niet. Roken is meer dan alleen nicotine. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Jullie, hebben allemaal gelijk, maar dat geeft haar nog niet het recht mij 'n eikel te noemen. ![]() |
|
quote: Thanks! ![]() ![]() ![]() Eigenlijk zou de niet-roker de roker moeten kunnen terugpakken; een verplichte knoflook beadembehandeling ofzo. Lekker vette stinkende boeren -& eventuele ruften, want roken stimuleerd immers ook de stoelgang- in het gezicht laten om de rokende medemens eens een poepie van eigen deeg te laten ruiken... ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-04-2002 20:56] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
En vervolgens verplicht inspuiten met een langzaam werkend gif. Eentje dat er een dikke 25 jaar over doet om een mensenlijf te slopen. Rokers geven toch blijkbaar weinig om hun gezondheid en die van anderen, dusseh... ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
"Eikel" vind ik eigenlijk niet eens zo'n erge beldiging MEER (!) want het is (dacht ik) een verzamelnaam voor alles wat "egoistisch, zelf-genoegzaam, doordrammerig etc." is. Maar ja, als je 't hoort/leest komt het net zo hard aan want de meeste mensen die het woord in de mond nemen denken niet zo lang over betekenissen. ![]() |
|
Allemaal gelijk lui, maar ik ben gewoon verslaafd, vindt het lekker, en ja ik ga er aan dood! Maar als 'n niet roker aan mij vraagt of ik m'n sigaret wil uitmaken zal ik dat meteen doen of even buiten gaan staan, ik vind dat als je het ff overlegt roken over het algemeen geen enkel probleem hoeft op te leveren voor beide partijen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |