![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik ben laatst bijna over mijn nek gegaan van iemand die uit een auto stapte en helemaal naar rook stonk. Man wat was dát goor. ![]() |
|
Wat ik niet snap is dat mensen tegen mij zeggen dat ze het knap vinden dat ik nooit heb gerookt. ![]() Gewoon niet aan beginnen lijkt me niet zo moeilijk, toch? Of zou ik toch nog één ding goed hebben gedaan in mijn leven... Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland ![]() |
|
quote:Dat ken ik ja. Vraag ik me ook altijd af als die vraag gesteld wordt. ![]() |
|
Knap? Ik vind het vanzelfsprekend eigenlijk. Wat is het doel ervan? He-le-maal niks ![]() |
|
cool, misschien mogen we dan toch naar de hemel ![]() ik rook niet en zie het nut niet om te beginnen, dus ik begin niet.. klaar ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
inderdaad ![]() ![]() |
|
quote: Ja hoor allebij mensen, met gelijke burger rechten. En daar buiten jij kan wel TBC hebben en een kroeg binnen lopen dan loop ik ook risico. (nothing personal.) [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 18-04-2002 23:01] ![]() |
|
Cool dat je roken al vergelijkt met TBC, het besef is er dus wel! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Nooit beweert dat, dat er niet was. De vraag is meer is dat mijn probleem of dat van jullie is, ik ben over al behalve in de kroeg (en met goede reden dan zelfs nog wel) berijd me te schikken naar de wens van de niet-rokers, dus ik geef jullie al 95% van de tijd jullie zin, die 5% moeten jullie dan maar accepteren, of je het leuk vind of niet, of gewoon in die 5% niet bij mij gaan zitten. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 18-04-2002 23:04] ![]() |
|
quote: Hehehe.. idem.. Ik vind overigens rook niet echt irritant, maar haat: - Rokers in auto's (uitzondering als ze semi-buiten roken dmv een openstaand raampje) - Rookcoupe in een trein, vooral spits.. (ik kom nog wel eens iemand tegen op station die rookt, als het zeer rustig is en ik zin in company heb ga ik wel mee naar rokerscoupe, maar bij een halfvolle coupe of meer absoluut niet.. Nadeel is vooral dat je na zo'n ritje helemaal naar rook stinkt ![]() - Rook in cafe's.. Ik ben er aan gewend, en leef ermee, je doet er niets aan immers.. maar toch.. in een concertzaal ofzo is het meestal nog goed geventileerd en heb ik er nauwelijks last van , maar in kleine cafe's zonder goede ventilatie krijg ik echt last van mijn ogen enzo.. .. dit weerhoudt me er niet van om naar een cafe te gaan ofzo, maarhet is wel irritant... - Rook in wc's .. dit is volgens mij echt het toppunt van verslaving ofzo.. hehehe.. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Wiegen Meister ! ![]() |
|
Tja, waarom rook ik?...Heel simpel verslaaft! Ben ooit begonnen met roken toen ik 13 was, om stoer te doen en om mijn pa te irriteren (zo begint iedereen denk ik wel) en toe met een jaar of 15 wou ik ermee stoppen, maar dat likte niet echt...ik ben nu 20 en probeer nog steeds te stoppen, het wil alleen niet echt lukken,...Teken van zwakheid? Ja in dat opzicht ben ik heel zwak. SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! ![]() |
|
'k Heb nooit gerookt.. Ben ook niet van plan ermee te beginnen... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
Hmm ik heb nooit peuken gerookt. Twee keer per jaar steek ik een joint op, en heeeel af en toe als ik lekkere speciaal biertjes drink met wat lui een sigaar. Ik word trouwens behoorlijk high van zo'n sigaar. Maar het stinkt wel inderdaad. Ik heb ooit een keer een sigaret opgestoken omdat rokers 'HE GATVER' riepen toen ik zei dat ik een sigaar zo heel af en toe wel lekker vind, maar zo'n sigaret, dat vond ik pas ranzig. Bluh... ![]() |
|
quote: Zie je wel! ![]() |
|
OK, als sigaren tellen.. Dat rook ik wel eens op restaurant ofzo.. Maar die inhaleer je niet, dus tel ik het niet echt mee als roken.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
Ja met sigaren krijg je een zooi nicotine naar binnen inderdaad. Maar daar gaat het juist toch om? Het is de teer die zo ontzettend op je longen slaat, maar als je niet over je longen rookt (zoals bij een sigaar) dan krijg je ook veel minder teer binnen. ![]() |
|
ik ben tot op heden alleen nog een gelegenheidsroker. Heb trouwens nooit erg veel gerookt. Maar op nu helemaal te stoppen? De laatste keer dat ik was gestopt, ben ik 17 kg in 3 maanden aangekomen. Het is dus bij mij of of.. of dichtslibbende aderen (waar ik erg voor moet oppassen vanwege erfelijkheid) of een kans op longkanker ect. ach je gaat toch een keer dood. Ik rook trouwens ook barclay waar maar 0,4 mg teer in zit en 4mg nicotine (erg veel minder als bij gewone sigaretten) [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 19-04-2002 11:31] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Ik ben het gezeur tegen rokers stilaan wel beu. 10 jaar geleden had niemand er problemen mee, maar de campagnes hebben dan blijkbaar toch hun effect gehad (op de niet-rokers vooral). Vorige zomer zat ik op een terras een pint te drinken en een sigaretje te roken. 2 tafels verder vraagt iemand of er ook een niet-rokers ruimte is *op het terras-in open lucht-met wind enzo*. Zo ver is het gekomen. Tegenwoordig mag je niemand discrimineren, behalve een roker. Ik mag dan wel naar een asbak ruiken als ik gedwongen word om me in een piepkleine rokersruimte te verstoppen, alsof ik lepralijder ben, maar ik klaag toch ook niet over andermans lijfgeur, slechte adem en parfums? Iedereen moet gewoon een beetje relaxen ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Tegenwoordig is het normaal om bordjes op te hangen dat "wij" niet binnen mogen komen. "We" worden geweerd van publieke plaatsen, in het openbaar vervoer worden we in hokken gestopt... Triest. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: Same here.. Komt nog bij dat ik een vorm van astma heb en dat ik soms heel hevig reageer als ik bijvoorbeeld 'smorgens de rokerscoupé binnestap. Als ik een verkoudheid - zelfs een lichte - heb, blijf ik best uit cafés.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
quote:Neen dat is niet vanwege de verslaving.. Maar het bevorderd de stoelgang. ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Hear hear ![]() SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! ![]() |
|
Hahaha rokers, de nieuwe slachtoffercultuur!! ![]() Het moet niet gekker worden mensen! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |