IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Roken waarom doen mensen het toch Vorige pagina | Volgende pagina
SQT
Usericon van SQT
Posted 18-04-2002 22:25 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

ik ben laatst bijna over mijn nek gegaan van iemand die uit een auto stapte en helemaal naar rook stonk. Man wat was dát goor.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-04-2002 22:33 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 april 2002 22:25 schreef Dargull het volgende:
Das vast wel waar ja, maar das dan jammer, voor de niet rokers behalve in de kroeg wordt ik al in iedere andere openbare ruimte benadeeld dus, die ene uitzondering moet dan maar kunnen.

Nogmaals; rokers krijgen geen giftige stoffen binnen van niet-rokers; niet-rokers wel van rokers.

Je kan de twee groepen niet gelijkstellen.

quote:

Dan zou ik dat ook kunnen beweeren van elke andere openbare ruimte, en ik had het niet over landelijk nivo, ga maar es tellen in de kroeg, ik durf er best een kratje hertog jan op te zetten dat ik dat ga winnen.

Je begrijpt me verkeerd; je had het over dat in dit land de meerderheid gelijk heeft. Ik vertelde alleen wie de eigenlijke meerderheid heeft in dit land.
Dat kratje kan je dus naar fluiten want ik weet ook wel dat het grootste gedeelte in een kroeg rookt.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-04-2002 22:34]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 18-04-2002 22:36 by Ooypunk Profiel van Ooypunkhttp://www.heidevolk.com

Wat ik niet snap is dat mensen tegen mij zeggen dat ze het knap vinden dat ik nooit heb gerookt.
Gewoon niet aan beginnen lijkt me niet zo moeilijk, toch? Of zou ik toch nog één ding goed hebben gedaan in mijn leven...

Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 18-04-2002 22:37 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 18 april 2002 22:36 schreef Ooypunk het volgende:
Wat ik niet snap is dat mensen tegen mij zeggen dat ze het knap vinden dat ik nooit heb gerookt.
Gewoon niet aan beginnen lijkt me niet zo moeilijk, toch? Of zou ik toch nog één ding goed hebben gedaan in mijn leven...
Dat ken ik ja. Vraag ik me ook altijd af als die vraag gesteld wordt.

SQT
Usericon van SQT
Posted 18-04-2002 22:38 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Knap? Ik vind het vanzelfsprekend eigenlijk. Wat is het doel ervan? He-le-maal niks

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 18-04-2002 22:39 by Phaestus Profiel van Phaestus

cool, misschien mogen we dan toch naar de hemel

ik rook niet en zie het nut niet om te beginnen, dus ik begin niet.. klaar

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

SQT
Usericon van SQT
Posted 18-04-2002 22:40 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

inderdaad

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 18-04-2002 22:56 by Dargull Profiel van Dargull

quote:
Op 18 april 2002 22:33 schreef Mutilator het volgende:
Nogmaals; rokers krijgen geen giftige stoffen binnen van niet-rokers; niet-rokers wel van rokers.

Je kan de twee groepen niet gelijkstellen.

Ja hoor allebij mensen, met gelijke burger rechten. En daar buiten jij kan wel TBC hebben en een kroeg binnen lopen dan loop ik ook risico. (nothing personal.)

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 18-04-2002 23:01]

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-04-2002 22:58 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Cool dat je roken al vergelijkt met TBC, het besef is er dus wel!

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 18-04-2002 23:04 by Dargull Profiel van Dargull

quote:
Op 18 april 2002 22:58 schreef Greycloak het volgende:
Cool dat je roken al vergelijkt met TBC, het besef is er dus wel!

Nooit beweert dat, dat er niet was. De vraag is meer is dat mijn probleem of dat van jullie is, ik ben over al behalve in de kroeg (en met goede reden dan zelfs nog wel) berijd me te schikken naar de wens van de niet-rokers, dus ik geef jullie al 95% van de tijd jullie zin, die 5% moeten jullie dan maar accepteren, of je het leuk vind of niet, of gewoon in die 5% niet bij mij gaan zitten.

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 18-04-2002 23:04]

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-04-2002 0:06 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 18 april 2002 22:37 schreef Vargen666 het volgende:
Dat ken ik ja. Vraag ik me ook altijd af als die vraag gesteld wordt.

Hehehe.. idem..

Ik vind overigens rook niet echt irritant, maar haat:

- Rokers in auto's (uitzondering als ze semi-buiten roken dmv een openstaand raampje)

- Rookcoupe in een trein, vooral spits.. (ik kom nog wel eens iemand tegen op station die rookt, als het zeer rustig is en ik zin in company heb ga ik wel mee naar rokerscoupe, maar bij een halfvolle coupe of meer absoluut niet.. Nadeel is vooral dat je na zo'n ritje helemaal naar rook stinkt sucks .. vooral in die dubbeldekkers waar je geen raampjes hebt (alleen van die nooitwerkende ventilatieluikjes)

- Rook in cafe's.. Ik ben er aan gewend, en leef ermee, je doet er niets aan immers.. maar toch.. in een concertzaal ofzo is het meestal nog goed geventileerd en heb ik er nauwelijks last van , maar in kleine cafe's zonder goede ventilatie krijg ik echt last van mijn ogen enzo.. .. dit weerhoudt me er niet van om naar een cafe te gaan ofzo, maarhet is wel irritant...

- Rook in wc's .. dit is volgens mij echt het toppunt van verslaving ofzo.. hehehe..

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 19-04-2002 10:58 by Shadow_Smile Profiel van Shadow_Smile

quote:
Op 18 april 2002 22:18 schreef Paul het volgende:
Wat ik nog goorder vind is als mensen in een speciale rookruimte hebben zitten roken. Dan stinken ze een uur in de wind naar een asbak. Dat is nog smeriger dan de rook zelf. En natuurlijk gaat zo'n figuur op nog geen halve meter afstand van je zitten wanneer je niet weg kan (school, werk, bioscoop, etc...) .

Wiegen Meister !

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 19-04-2002 11:15 by Shadowlands Profiel van Shadowlands

Tja, waarom rook ik?...Heel simpel verslaaft! Ben ooit begonnen met roken toen ik 13 was, om stoer te doen en om mijn pa te irriteren (zo begint iedereen denk ik wel) en toe met een jaar of 15 wou ik ermee stoppen, maar dat likte niet echt...ik ben nu 20 en probeer nog steeds te stoppen, het wil alleen niet echt lukken,...Teken van zwakheid? Ja in dat opzicht ben ik heel zwak.

SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 19-04-2002 11:17 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

'k Heb nooit gerookt.. Ben ook niet van plan ermee te beginnen...

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-04-2002 11:20 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Hmm ik heb nooit peuken gerookt. Twee keer per jaar steek ik een joint op, en heeeel af en toe als ik lekkere speciaal biertjes drink met wat lui een sigaar. Ik word trouwens behoorlijk high van zo'n sigaar. Maar het stinkt wel inderdaad.
Ik heb ooit een keer een sigaret opgestoken omdat rokers 'HE GATVER' riepen toen ik zei dat ik een sigaar zo heel af en toe wel lekker vind, maar zo'n sigaret, dat vond ik pas ranzig. Bluh...

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 19-04-2002 11:23 by elessar Profiel van elessarhttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 19 april 2002 11:20 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik word trouwens behoorlijk high van zo'n sigaar.

Zie je wel!

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 19-04-2002 11:23 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

OK, als sigaren tellen.. Dat rook ik wel eens op restaurant ofzo.. Maar die inhaleer je niet, dus tel ik het niet echt mee als roken..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-04-2002 11:26 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Ja met sigaren krijg je een zooi nicotine naar binnen inderdaad. Maar daar gaat het juist toch om? Het is de teer die zo ontzettend op je longen slaat, maar als je niet over je longen rookt (zoals bij een sigaar) dan krijg je ook veel minder teer binnen.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-04-2002 11:30 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

ik ben tot op heden alleen nog een gelegenheidsroker. Heb trouwens nooit erg veel gerookt. Maar op nu helemaal te stoppen?
De laatste keer dat ik was gestopt, ben ik 17 kg in 3 maanden aangekomen. Het is dus bij mij of of.. of dichtslibbende aderen (waar ik erg voor moet oppassen vanwege erfelijkheid) of een kans op longkanker ect.
ach je gaat toch een keer dood.

Ik rook trouwens ook barclay waar maar 0,4 mg teer in zit en 4mg nicotine (erg veel minder als bij gewone sigaretten)

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 19-04-2002 11:31]

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 19-04-2002 11:30 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

Ik ben het gezeur tegen rokers stilaan wel beu. 10 jaar geleden had niemand er problemen mee, maar de campagnes hebben dan blijkbaar toch hun effect gehad (op de niet-rokers vooral).

Vorige zomer zat ik op een terras een pint te drinken en een sigaretje te roken. 2 tafels verder vraagt iemand of er ook een niet-rokers ruimte is *op het terras-in open lucht-met wind enzo*. Zo ver is het gekomen.

Tegenwoordig mag je niemand discrimineren, behalve een roker.

Ik mag dan wel naar een asbak ruiken als ik gedwongen word om me in een piepkleine rokersruimte te verstoppen, alsof ik lepralijder ben, maar ik klaag toch ook niet over andermans lijfgeur, slechte adem en parfums?

Iedereen moet gewoon een beetje relaxen

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 19-04-2002 11:34 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 19 april 2002 11:30 schreef mislyd het volgende:

Tegenwoordig mag je niemand discrimineren, behalve een roker.

Tegenwoordig is het normaal om bordjes op te hangen dat "wij" niet
binnen mogen komen. "We" worden geweerd van publieke plaatsen, in
het openbaar vervoer worden we in hokken gestopt...

Triest.

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 19-04-2002 11:39 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

quote:
Op 19 april 2002 0:06 schreef Valorian666 het volgende:
Hehehe.. idem..

Ik vind overigens rook niet echt irritant, maar haat:

- Rokers in auto's (uitzondering als ze semi-buiten roken dmv een openstaand raampje)

- Rookcoupe in een trein, vooral spits.. (ik kom nog wel eens iemand tegen op station die rookt, als het zeer rustig is en ik zin in company heb ga ik wel mee naar rokerscoupe, maar bij een halfvolle coupe of meer absoluut niet.. Nadeel is vooral dat je na zo'n ritje helemaal naar rook stinkt sucks .. vooral in die dubbeldekkers waar je geen raampjes hebt (alleen van die nooitwerkende ventilatieluikjes)

- Rook in cafe's.. Ik ben er aan gewend, en leef ermee, je doet er niets aan immers.. maar toch.. in een concertzaal ofzo is het meestal nog goed geventileerd en heb ik er nauwelijks last van , maar in kleine cafe's zonder goede ventilatie krijg ik echt last van mijn ogen enzo.. .. dit weerhoudt me er niet van om naar een cafe te gaan ofzo, maarhet is wel irritant...

- Rook in wc's .. dit is volgens mij echt het toppunt van verslaving ofzo.. hehehe..

Same here..
Komt nog bij dat ik een vorm van astma heb en dat ik soms heel hevig reageer als ik bijvoorbeeld 'smorgens de rokerscoupé binnestap. Als ik een verkoudheid - zelfs een lichte - heb, blijf ik best uit cafés..

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-04-2002 11:41 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 19 april 2002 0:06 schreef Valorian666 het volgende:

Neen dat is niet vanwege de verslaving.. Maar het bevorderd de stoelgang.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 19-04-2002 11:42 by Shadowlands Profiel van Shadowlands

quote:
Op 19 april 2002 11:34 schreef Azagthoth het volgende:
Tegenwoordig is het normaal om bordjes op te hangen dat "wij" niet
binnen mogen komen. "We" worden geweerd van publieke plaatsen, in
het openbaar vervoer worden we in hokken gestopt...

Triest.

Hear hear

SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-04-2002 11:45 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Hahaha rokers, de nieuwe slachtoffercultuur!!
Het moet niet gekker worden mensen!

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com