![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
de geur die in je kleren zit na een avondje stappen is idd wel hatelijk ![]() ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei ![]() |
|
quote: ik rook ook amper op mn eigen kamer om dezelfde reden, soms als ik in mn pyama zit heb ik geen zin om naar het balkon te lopen, maar verder wel Je moeder. ![]() |
|
Roken heerst echt heel erg. Ik heb het volgens mij een paar pagina's geleden ook al gezegd, maar als ik sigaretten nog lekker zou vinden was ik echt ontzettend aan het paffen nu... Heerscherde heersch voor de mensen die roken! ![]() Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Ik vind niet eens dat sigaretten lekker zijn..bah. En ze stinken zo enorm. Maar toch...waarom heb ik er soms zo zin in??? ![]() Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. ![]() |
|
quote: Ja. Idd. Ik kan er niks aan doen ![]() ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
sommige mensen als ze dronken zijn... And my marlboro light ![]() |
|
Rokers...BAD! ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
Ex-rokers.... GOOD! ![]() Zenial ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
Een van de dingen die mij er altijd van weerhouden hebben om te gaan roken, is dat die krengen zo ontiechelijk duur zijn. Kun je niet ergens sigaretten downloaden op internet? ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Ik ben er zo goed als vanaf.En voel me een stuk beter zonder. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 19-03-2003 13:08] ![]() |
|
Ik rook me dus de pleuris.Ik kan met een pakkie van nelle net zo'n beetje anderhalve dag vooruit,en dan rap nieuwe halen.Waarom ik rook??Het KAN erg lekker zijn,bv de eerste 's morgens vroeg.Voor de rest is het gewoon een verslaving,maar je mot toch ergens aan sterven toch??? spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Bron: Nu.nl I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
roken is zo verslavend als de pest, zal wel steeds duurder worden, Den Haag ook weer extra zakcentje om te gaan stappen...ik denk dat ik nooit zal stoppen met roken ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Ik ben nu meer dan 4 maand gestopt, en k heb nog altijd zin in een peuk. Vooral als ik stress heb. D'er is niks zo kalmerend als 5 minuutjes alleen buiten staan en een lekker peukje stoken. ![]() Maar nu ik gestopt ben kan ik van de andere geneugten van het leven genieten. Zoals...euhm...euh...bargh ! ![]() ![]() |
|
Ik kom er denk ik ook niet vanaf ![]() ![]() |
|
en toch...heel eerlijk...zou ik er graag mee nokken met dat roken ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Ik rook omdat het lekker en ontspannend is....zie de behoefte tot stoppen nog niet echt. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Jullie gaan lekker allemaal dood aan kanker! Ben ik ff blij dat ik gestopt ben.. Gore teringzooi.. ![]() |
|
ja dat is de ellende van roken het is ook lekker en ontspannend maar het sloopt je conditie wel en om nou te zeggen dat het gezond is ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Eigenlijk een reden voor mij om te stoppen. Niet omdat ik het niet kan betalen maar omdat ik eigenlijk die lijers geen extra geld wil toestoppen zodat zij het kunnen verkwanselen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Een sigaartje op zijn tijd, is lekker hoor.... ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Net twee doosjes gekocht... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |