![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hail! ![]() ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote: Lol, volgens mij verlies jij uit het oog wie nou eigenlijk het probleem heeft. Het zal me een worst wezen of jij door rookt of niet. Maar roken is en blijft dom en slecht ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
dan krijg je kanker en ga je dood. weer een zorg minder, kost alleen veel te veel geld, longkanker uit het ziekenfonds/verzekeringspakket gooien (indien aanwijsbaar(?) door roken) is terecht. Je moeder. ![]() |
|
toepasselijke naam ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Mij kan het ook niet schelen dat mensen zich kapot roken, maar ik heb geen zin om ervoor te betalen, en op dit moment doe ik dat dus wel, in de vorm van mijn ziektenkosten premie! ![]() |
|
Dat was het probleem niet..lekker makkelijk om te roepen stop dan...kan ik net zo goed vragen of iemand wilstoppen met ademhalen. Het is niet voor niks een verslaving..moeilijk af te komen dus. En verder vraag ik niemand mijn eventuele operaties te betalen door iets wat ik mezelf aandoe. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Ik ga een opmerking plaatsen in dit topic en daar laat ik het bij. Mensen roken omdat ze daar voor kiezen. Als ze het echt niet meer willen kunnen ze wel stoppen. ![]() |
|
*is nog steeds aan het stoppen met roken...* ![]() [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 11-09-2003 21:25] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Als ze nu nog eens een prijsverhoging deden, met een toelage voor de ziektkosten erin: betaalt de roker zijn eigen kosten: dat moet toch kunnen? [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 11-09-2003 20:42] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote:Lijkt me een beetje overdrven die vergelijking. Ik denk dat iedereen kan stoppen, je moet alleen echt willen. En dat is meestal het probleem. Het is geen echte verslaving, je bent binnen een paar weken al van de lichamelijke verslaving af. Het is puur gewenning, gezelligheid en verveling. Echt iemand die zegt dat hij echt niet kan stoppen, geloof ik niet. Is echt bullshit! ![]() "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
quote:Het lijkt me zo moeilijk om zoiets te gaan regelen. Ik bedoel mensen die elke dag friet eten kosten ons ook vast heel veel geld, maar ja, laat je die ook hun eigen kosten betalen? En zo zijn er nog zoveel ongezonde eigenschappen. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
hier met die stop cursus en die tips van je ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: 1. Koop geen sigaretten meer ![]() |
|
quote: Dank U! ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Roken is een keuze, behalve voor mij ik moet van Satan. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl ![]() |
|
Tips? Het meest efficiente dat ik iemand hiervoor heb zien doen: laatste peuk weggooien en dan hard op de tanden bijten, ...is nog gelukt ook. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: ![]() Je moeder. ![]() |
|
ja dat probleem heb ik dus ook ![]() bij de weg..alles met -ine is fucking verslavend en cold turkey stoppen kan wel eens nare bijwerkingen hebben en is verdomde lastig *steekt nog maar een peuk op ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote:Precies gewoon meteen stoppen, niet eerst minderen of zo, dat werkt over het algemeen niet. Overtuig jezelf ervan dat je echt wil stoppen, dat is denk ik de belangrijkste stap. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
ja daar heb ik dan wel weer vet respect voor ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
ik heb al hele waslijsten opgekrabbeld waarom ik zou moeten stoppen, maar er zit zoveel "ritueel" roken bij...tis irritant spul die peuken ![]() [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 11-09-2003 20:50] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote:Zo verslavend is roken niet. Je lichaam is na 2 tot 4 weken al niet meer afhankelijk van nicotine, dus "afkick"verschijnselen zul je echt nauwelijks hebben. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
quote: *rookt mee...stoppen lukt pas als je zelf ECHT wil. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote: maar op het moment dat je één peuk daarna aanraakt komt de hele verslaving in één klap terug... Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |