![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
"Rokers na 'Enschede' meer kans op posttraumatische stoornis" http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/32803734/ jezus wat een slecht onderzoek, voor aanleg voor psychische stoornissen word hier al vanuitgegaan dat het genetisch is. waarschijnlijk zijn de cijfers voor die filter niet echt juist, wel logisch want die ziektebeelden kun je moeilijk goed op een grote groep testen, niet iedereen met psychische stoornis komt bij een psych en met een enquete lijstje kun lang nog geen ziektes vaststellen. daarnaast twijfel ik sowieso aan de betrouwbaarheid diagnoses, van de symptomen heeft iedereen wel wat. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
(hele topic niet gelezen; titel sprak me aan) zoals ik laatst al enigszins spontaan tegen iemand in de boothhill riep (en daarmee voor iedereen hoorbaar ![]() gatver! je smaakt naar een asbak! ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
heb je hem geproeft dan? rooklucht is nog wel te harden maar mensen die net buiten lekker een beetje hebben zitten roken en die naar binnen komen stinken echt enorm uit hun bek. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Boothill? Kom je daar? In Amersfoort? ![]() |
|
in Utrecht zit er ook 1 lieve schat ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: de asbak niet, maar ik kon me zo voorstellen dat de persoon in kwestie er qua smaak op dat moment niet zo heel ver naast zat ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote: zie kimmy: utreg jah ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Ben alleen nog maar in Amersfoort geweest! Moet snel eens komen check dan! Zit hij een beetje in het centrum, kruipafstand ja?> Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Weet ik, maar ik ga altijd uit van wereldstad Amersfoort. ![]() |
|
Kut, een bekende gaat binnenkort dood aan longkanker. ![]() ![]() |
|
Slowly We Rot Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Brutal Truth Suck my piss ![]() |
|
quote: Sigaren roken is ook roken. Zeg dan "Sigaretten/sjekkies roken is vies". Nu spreek je jezelf grandioos tegen. (De oudste posts btw?!) Mensen roken omdat het chill is. Ik houd ervan! ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Ja wat, lul! ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
maakt niet uit, het werkt allebij verkankerendT. Suck my piss ![]() |
|
Daarom. Maar wat niet tegenwoordig. We gaan gewoon door. ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
Fietsen! ![]() |
|
quote: Davitamon, tellsell, druivensuiker, mierenlokdoostjes, commodes, van die zwarte bakeliet telefoons uit ouwe films waar je mensen mee kunt slaan, en ga zo maar door. FF een pielen. Suck my piss ![]() |
|
![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
Luchtwegen asfalteren. Blowen is x10 schijnt. ![]() Ik rochel de laatste tijd 's ochtends slijm op. Ik wil niet weten waar dat vandaag komt/thuis hoort. ![]() |
|
Ik hoest dat op. Hardstikke tof! ![]() Geeft een extra tintje aan je leven hea. Disko Disko Partizani ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |