![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, nieuwsgierig waarom mensen roken lekker vinden. the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: ah zo... sja ik had een zichsuf rokende moeder en astma... roken trok mij niet bepaald aan... alcohol daarintegen... ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: Appeljenever?? Dat heb ik nog nooit gehad. Ik weet niet meer hoe oud ik was toen ik mijn eerste sigaret nuttigde. Het was iig een shaggie van mijn vader, zware shag. Daar word je behoorlijk dizzie van. the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: hahaha dat doet me denken aan een maat van me die ooit es pruimtabak meenam uit zweden, en oooh dat was zo lekker.... dus ik proberen, echt gore teringzooi vondik t , maar idd, daar werd je ook dizzy van ja ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
Pruimtabak gebruikt mijn opa ook. Best een ranzige hobby, gore bruine speekselslierten op de stoep. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: dat hoort toch in een speciaal potje ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
Mijn ouders waren nochtans speciaal gestopt met roken om het goede voorbeeld te geven. ![]() Oh en er is ook nog snus (snuiftabak), dat is wel lekker.. Ik kan ondertussen geen appeljenever meer ruiken of zien. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
appeljenever? je bedoelt apfelkorn? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
ai....apfelkorn heb ik me een keer ziek aan gezopen ![]() ![]() |
|
quote: Hmm.. Ik weet niet of dat dat hetzelfde is ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
On topic, roken hier... ![]() ![]() |
|
kidkiller jij sissy... Ik vindt het niet vies en ook niet lekker.... dus doe ik het niet ![]() ![]() Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
Ik vind het nog steeds zo ranzig als maar kan. Meeroken ook...dus voor mijn part zet men celstraffen op roken. ![]() Maar ik snap wel waarom mensen het doen, gewoon uit pure verveling(tenminste dat deed ik). ![]() |
|
ik rook alleen als ik dr zin in heb. dus soms een maand niet en dan een pakje per week. ben niet verslaafd en dat wil ik zo houden. *waar zijn me peuken moet roken moet roken* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Poser ![]() Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Dit heb ik alleen als ik niet weet waar ze zijn, zodra ik ze gevonden heb ben ik al een stuk rustiger en hoef ik er geen meer... ![]() |
|
nee was een grapje, ik heb nooit het gevoel dat ik MOET roken. tis soms wel lekker. ![]() |
|
Het roken kan op bepaalde momenten lekker zijn, tevens kan het een vorm van gezelligheid. Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. ![]() |
|
ik rook alsk thuis ben meestal één sjekkie per 2 uur dus dat valt nog mee... ah 2 uur verstreken ![]() Je moeder. ![]() |
|
Wat zou ik zijn zonder mn sigaretten ![]() Neen, serieus, ik gebruik roken als n excuus, ik kan nl nooit lang op één plaats blijven, dus ik ga maar al te graag buiten n sigaret roken... en daarbij verhoogt roken kort je concentratie... ![]() |
|
Ik ben een behoorlijk zware roker. Als ik zit te forummen steek ik vaker mijn nieuwe sigaret aan met het peukje van de vorige sigaret. ![]() Soms rook ik een pakje shag op binnen 24 uur, meer als 48 uur over een pakje shag doen komt zelden tot nooit voor. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Je hebt mn lijstje met laatste posts op een rij verpest Heiden ![]() Tis dat ik echt niet weet wat gezegd in n behemoth topic... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 03-11-2002 0:25] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |