![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dus als ik dit ook zielig vind, moet ik dan daarvoor gaan stoppen met roken? Dat er een einde komt aan dat soort activiteiten ben ik het natuurlijk mee eens, maar ik snap de zin van die post niet helemaal. Alsof mensen die roken schuldig zijn en het ook goed vinden wat er met die dieren gebeurd. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
ik wacht nog steeds op een rechtse hyppie signature ![]() |
|
quote: Anders ga je naar http://www.viezekuthippes.nl ofzo. Dag. Joh, anders gaan we ook meteen alle vrouwen die make-up gebruiken uitroepen tot dierenmoordenaars, als we toch bezig zijn. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Rokers kiezen er zelf voor om te roken. Niet rokers kiezen er zelf voor om niet te roken. Rokers laten mensen die niet willen roken, automatisch meeroken en daardoor automatisch ook meer kans op blablabla. Op zich logisch dat men zegt dat rokers dan maar elders moeten gaan staan, men heeft er zelf voor gekozen. Al die heibel momenteel vind ik wel wat overtrokken, ik snap het wel.. maar dan nog. Wat een gezeur, op het werk ook al en dan op de stations. Overigens onzin om op het perron niet meer te mogen roken als het station niet geheel afgesloten is, de rook kan immers gewoon weg. In afgesloten ruimtes vind ik het een ander verhaal, sommige mensen kunnen er behoorlijk last van krijgen. Maar om nu rokers en niet rokers op een eilandje te plaatsen, neuh. Ik rook zelf ook niet, maar bij mij thuis mag er wel gerookt worden als men wil. Nederland doet met alles zo verdomde moeilijk, bah. ![]() |
|
![]() rowken ruwlt ![]() signature ![]() |
|
![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Rokers zijn kankerlijers ![]() [Dit bericht is gewijzigd door mental op 24-03-2006 0:13] Fuck the world and fuck you ![]() |
|
dan is iedereen een kankerlijer ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: het lijkt er bijna wel op. Ach kom, ik neem er nog een. Suck my piss ![]() |
|
Ik wilde mijn zoon altijd Nico-Tinus noemen, maar het voortplanten is er jammer genoeg nooit van gekomen. "Wil je even snel een pakje shag voor me gaan halen, Nico-Tinus?" Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Je kan natuurlijk ook gewoon niet roken. ![]() |
|
je kan natuurlijk ook gewoon roken ![]() ![]() |
|
Ja, want de enorme hoeveelheid voordelen voor jezelf én voor anderen wegen natuurlijk wel op tegen die paar nadelen. ![]() |
|
Zolang roken een genotsmiddel is en voor veel mensen als gewoonte/verslaving geld kan je er over lullen wat je wilt maar stoppen zal het niet. Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
Helaas is dat waar ja, maar er kan natuurlijk altijd meer rekening worden gehouden met niet-rokers. Zolang ik er last van blijf ondervinden zal ik er altijd over blijven zeiken. ![]() |
|
Idd roken is best goor, maar ja zonder kan ik ook weer niet. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Dat kan je wel. Je sterft niet wanneer je stopt. ![]() |
|
quote: Nee maar dan ben ik me toch een potje chagerijnig SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Dat gaat wel weer over. ![]() |
|
quote: bedoel je dan tijdens het eten? of als je in een groep staat waar de walm van uitdampt ![]() ach ik probeer wel rekening te houden met mensen die niet roken, maar ja, op café ofzo trek ik me er dan wel nix van aan Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Als je er tegen ben waarom betaal je er dan voor dat het gedaan word. ik vind het zelf niet zielig, ik vind het belachelijk triest wat er met die dieren word gedaan. ![]() |
|
quote: ik ben eigenlijk eerder een nationalist dan een linkse hippie. ![]() |
|
quote: Dus jij koopt alleen dierproefvrije producten? Ook je afwasmiddel enzo? Edit: en ben je nu een veganist of een vegetarier? Indien je veganist bent, hoever ga jij hierin? Geen leren schoenen, kleding? Gebruik je geen zijde, bezit je geen cassette bandjes? En zet jij je actief voor dieren in als in demonstraties en voorlichtingen geven? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 25-03-2006 9:09] ![]() |
|
quote: ik haat hippies meneer, hippies roken en gebruiken drugs getest op dieren. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |