![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
O ja; nog ff onder de gordel: van roken slinkt je spermapopulatie drastisch (komt weer op peil na stoppen); dames zijn gewaarschuwd! Verder denk ik dat rokende dames een vieze befsmaak hebben, maar dat heb ik niet aan een wetenschappelijk valide test onderworpen. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-04-2002 21:26] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
ik rook van af ongeveer mijn 13e...ben nu bijna 20. Ik merk het zeker aan me lichaam. Niet dat het me veel kan schelen(was toch al verrot). Wat ik vooral kloten vin aan roken is= GELD!! het is zo fucking duur! nou ben ik ook iemand die veel rookt dus, het is een erg dure hobby voor mij. Stoppen kan ik nu nog niet opbrengen. Heb het wel eens geprobeerd maar, ik word er zo ontzettend chagrijnig van. Das niet zo leuk voor mijn omgeving. Ook heb ik nogal veel geklooi om me heen. Dat betekent voor mij ook stress. En van stres ga je meer roken. Maar als ik minder rook word ik weer gestrest. Heel kut. ROKEN IS KLOTE! Suck my piss ![]() |
|
quote: Te makkelijk; je bent echt een uitzondering met die omgangswijze. De roker an sich denkt daar nl. heel anders over; ooit een halve kroeg zien opstappen omdat er 1 iemand last heeft? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-04-2002 21:35] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik snap er geen flikker van. Mensen zijn dom dus roken ze. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
quote:Een stuk frisser. Alhoewel al die zweetlucht ook erg doordringend is. ![]() ![]() |
|
Oh ja, en rokers dragen zelfs als ze niet roken een stank met zich mee. Hoefen ze hun bek niet eens voor open te doen. ![]() |
|
ik als ex roker heb er ook nog een paar - om lekker bij te sleutelen aan je brommer - uit verveling - als excuus "ben ik er toch ff uit geweest" - als ontspanning - om wedstrijde te doen wie er het eerst misselijk van word ![]() - in combinatie met een "ZAGORKA" biertje zo lekkere smaak in je mond te krijgen (daar kan nix tegen op) - Om toch iets in je handen te hebben als zo dronken bent dat je nix meer kan drinken. - uit gewoonte Wiegen Meister ! ![]() |
|
Mensen moeten het allemaal zelf weten. Ik heb 3 regels aangaande roken: - Mijn bazen roken geen sigaren op de werkvloer! ![]() ![]() ![]() - Een meisje word opeens heel wat minder aantrekkelijk als ze een sigaret opsteekt ![]() -Niet op mijn kamer! (extrapolatie naar de toekomst: niet in mijn huis/auto). ![]() |
|
quote:HEIL. ![]() |
|
Wat een topic, het kan worden afgesloten met een enkel zinnetje (of misschien 2...) -Je bent jong, wilt stoer zijn en rookt (vindt het vies maar toch, je rookt) -tijdje later ben je verslaafd. THAT'S IT FOLKS! en ja ik ben er ook zo een god&#%*^#^666 ![]() ![]() |
|
quote: Is een circel beredenering, ik kan hem zo omdraaien... Het is algemeen bekend dat er in de kroeg wordt gerookt, heb je rokers ooit iemand die niet in rokerige ruimte wil zitten de kroeg in zien dwingen? In de kroeg rookt vaak de meerderheid, of het nou goed is of niet, in dit land geld de regel dat de meerderheid gelijk krijgt, of ze nou gelijk hebben of niet. Maar mocht ik in de kroeg komen met iemand die niet wil hebben dat ik in zijn/haar omgeving rook dan zal ik dat ook niet doen, maar ik kan andere rokers niet dwingen mijn voorbeeld te volgwen, dat zou trouwens sociale discriminatie ten opzichte van rokers zijn (ze de toegang tot de kroeg ontzeggen, als ze willen roken). ![]() |
|
quote: Waarom heb je het geprobeerd? Mag ik je een dringend advies geven... Laat het bij deze ene keer! Je verpest je gezondheid, je reukvermogen en je "looks" met roken. Afgezien van het feit dat het dus absoluut ongezond is, stink je verschrikkelijk en is het nog duur ook! If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
quote: tsjah, daar sta je wel bij stil als roker maar het boeit je niet... mijn vriendin is ook niet roker en ze zegt zelf dat ze het niet zo erg ruikt (lees: last van heeft) maar ik rook dan ook niet zoveel... en iedereen weet hoe et is als je op zondag wakker wordt en er hangt zo'n muffe rooklucht in je kamer of kleren, daarom: ook al rook ik zelf: hier wordt niet binnen gerookt en ook niet alsk et huis uit ben en op kamers woon! om gelijk eerlijk te zijn: ff ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Inderdaad! Dat was mijn grootste reden om te stoppen; omdat je huid op perkament gaat lijken en je vergrote kans hebt om impotent te worden. I wanna keep my sex-drive thank you very much. 2de reden was omdat ik elke sigaret gelijk aan mijn ademhalingsvermogen kon voelen (Eerlijk waar!!). ![]() |
|
Wat ik nog goorder vind is als mensen in een speciale rookruimte hebben zitten roken. Dan stinken ze een uur in de wind naar een asbak. Dat is nog smeriger dan de rook zelf. En natuurlijk gaat zo'n figuur op nog geen halve meter afstand van je zitten wanneer je niet weg kan (school, werk, bioscoop, etc...) . ![]() |
|
quote: Draai ik em weer terug Niet-rokers willen ook graag in een kroeg zitten om een biertje te drinken, om mensen te ontmoeten etc. Helaas bestaan er geen rookvrije kroegen. Hier wordt de niet roker dus benadeeld. quote: Als je de rokende populatie naar landelijk niveau wilt tillen moet ik je toch teleurstellen; niet-rokers hebben de meerderheid. 1/3 van de bevolking rookt. Er zouden evenredig veel kroegen moeten zijn voor rokers & niet-rokers. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Oeh bah, naast zo'n roker zitten in een bioscoop. Dik anderhalf uur lang. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Precies; ze lopen die dampen te verspreiden, ook op de momenten dat ze niet roken. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
maareh die rook-vrije kroegen zijn toch bij voorbaat gedoemd te mislukken... vriendengroepen kennen vaak zowel rokers en niet-rokers en de rokers gaan niet speciaal naar buiten om te roken... Je moeder. ![]() |
|
quote: ..en dat zouden ze dus moeten doen! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Nee, zo a-sociaal zijn ze wel. Een junk gaat toch ook ff naar de WC om te snuiven danwel te spuiten? Waarom kan een roker dat dan niet? Of buiten, in een portiek. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Ik rook zelf ook maar Zware shag rokers ja die vindt ik zelfs nog meuren. ![]() |
|
quote: maar gebeurt niet en gaat ook niet gebeuren... Je moeder. ![]() |
|
quote: Das vast wel waar ja, maar das dan jammer, voor de niet rokers behalve in de kroeg wordt ik al in iedere andere openbare ruimte benadeeld dus, die ene uitzondering moet dan maar kunnen. quote: Dan zou ik dat ook kunnen beweeren van elke andere openbare ruimte, en ik had het niet over landelijk nivo, ga maar es tellen in de kroeg, ik durf er best een kratje hertog jan op te zetten dat ik dat ga winnen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |