IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Roken waarom doen mensen het toch Vorige pagina | Volgende pagina
skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 19-12-2004 11:27 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 19 december 2004 1:37 schreef SkinPeeleR het volgende:
Zolang de overheid aan de ene kant campanje voert om je van het roken af te krijgen, maar aan de andere kant dankbaar gebruik maakt van een verslaving en mensen daar aan meeewerken, kan je in wezen niemand echt de schuld geven.. Mensen moeten verstandig genoeg zijn om zelf uit te maken.. De overheid moet niet slinks er de zakken mee proberen te vullen.. Ergens is het bloegeld..

sorry, genoeg gezopen om niet meer auto te mogen rijden


je lult niet eens heel vaag. Bloedgeld is geen rare term.


Suck my piss


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-12-2004 12:00 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 19 december 2004 3:52 schreef Mutilator het volgende:
Yep en je weet dat je leven ooit eindigt; waarom niet meteen zelfmoord plegen?



Ooooomdat:

1. Er nog zoveel te zien en te doen valt
2. Het leven mij bevalt
3. Ik nog een aantal dingen wil bereiken
4. Zelfmoord zo´n bende en ellende geeft
5. Ik dan nooit meer kan zeuren en zeiken over alles en iedereen
6. Er iemand voor mijn 2 katten moet zorgen

Daarom!

Dood ga ik uiteindelijk toch wel, het liefst over tig jaar maar als het eerder is, dan is dat zo. Het boeit mij niet zoveel dat er mensen zijn die roken en daardoor mij een extra kans op kanker of weet ik wat geven. Spinazie opwarmen in de magnetron is ook al kankerverwekkend naar het schijnt. Vroeger was roken geweldig, werd het volop aangeprezen, wij hebben gezamenlijk allemaal voor deze verslaving gezorgt. Nu plotseling, omdat er een aantal gezondheidsfreaks klagen over een gezondheidsrisico, moeten we alles gaan verbieden. Als ik last heb van iemand die rookt, ga ik wel even ergens anders frisse lucht happen of ik vraag degene dit niet te doen. In je eigen huis heb je het recht mensen te verbieden om te roken, daarbuiten echter niet. Oja en ik rook zelf niet..


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 19-12-2004 15:58 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 19 december 2004 12:00 schreef MindlessMayo het volgende:

Spinazie opwarmen in de magnetron is ook al kankerverwekkend naar het schijnt.



waar haal je die onzin vandaan?
Zelfde als spinazie en rabarber zijn gevaarlijk. Jammer dat myth-busters dit niet even kan aanpakken.
Als je een gevaarlijke hoge dosis nitriet wilt produceren met rabarber en spinazie dan moet je van beiden meerdere kilo's ineens eten. Er zit niet veel ijzer in spinazie, dat bleek een fout geplaatste komma te zijn ergens in de 60ger jaren, en die ijzergehalte zou zogenaamd wel invloed moeten hebben op de McNetron. maar das offtopic.




Een kleine snol zit zo vol.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-12-2004 17:30 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 december 2004 12:00 schreef MindlessMayo het volgende:
...Vroeger was roken geweldig, werd het volop aangeprezen, wij hebben gezamenlijk allemaal voor deze verslaving gezorgt.


Weet je waar het vandaan komt? Het is overgenomen van de indianen toen ze die probeerden uit te roeien; roken wordt ook wel gezien als 'De wraak van de indianen'.

quote:
Nu plotseling, omdat er een aantal gezondheidsfreaks klagen over een gezondheidsrisico, moeten we alles gaan verbieden.


Het komt natuurlijk niet uit de 'lucht' vallen; het aantal door meeroken gerelateerde sterfgevallen neemt toe; komt nog bij dat er veel te weinig rekening gehouden wordt met mensen met astma; je zal het maar hebben; 'piep' je letterlijk wel anders.

quote:
Als ik last heb van iemand die rookt, ga ik wel even ergens anders frisse lucht happen of ik vraag degene dit niet te doen. In je eigen huis heb je het recht mensen te verbieden om te roken, daarbuiten echter niet. Oja en ik rook zelf niet..


Die anti-rook maatregelen kunnen wat mij betreft niet ver genoeg gaan; maakt het mensen ook makkelijker te stoppen want dat schijnt nogal moeilijk te zijn.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


el-engel
Destroyed, Erased, Improved
Usericon van el-engel
Posted 31-12-2004 12:40 by el-engel Profiel van el-engelhttp://www.vuurwerkmaken.tk

Nu 3 weken gestopt, (nog) moeiteloos! Als je stopt lijkt roken ineens veel smeriger. Als je wilt stoppen kun je het ook. Niet kunnen stoppen is onzin, je moet het gewoon doen! Hoe? Zoals het hier staat; gewoon doen. Gewoon je shag weggooien en nee zeggen tegen aanbieders. Ik weet het, 3 weken is niet zo lang, maar heb er nog weinig moeite mee gehad, en ik wil het volhouden! Wish me luck!


New intelligence arise in emptied bodies


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 31-12-2004 14:27 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

The worst anti-smokers are the one's that come to you when you lite up and start coughing, "achem, ache ache achem, achem."

"That's a nasty cough, lucky you don't smoke." (Bill Hicks r.i.p. 1994)


Een kleine snol zit zo vol.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-12-2004 15:38 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Zit me net te bedenken dat ik midden januari ook al een jaar van het roken afben
Ook vrij probleemloos eigenlijk. Heb afgelopen jaar alleen in ik geloof maart nog es een peuk in de kroeg opgestoken, maar die smaakte zo smerig dat ik die meteen weer heb weggepleurd.

Valt me niks tegen van mezelf. Heb 17 jaar lang bijna 4 pakjes zware shag per week gerookt...


spelfout weggehaald...


invictis
Usericon van invictis
Posted 31-12-2004 15:38 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 31 december 2004 15:38 schreef varanus het volgende:
Zit me net te bedenken dat ik midden januari ook al een jaar van het roken afben
Ook vrij probleemloos eigenlijk. Heb afgelopen jaar alleen in ik geloof maart nog es een peuk in de kroeg opgestoken, maar die smaakte zo smerig dat ik die meteen weer heb weggepleurd.

Valt me niks tegen van mezelf. Heb 17 jaar lang bijna 4 pakjes zware shag per week gerookt...


hatseflats


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-12-2004 15:39 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 31 december 2004 15:38 schreef invictis het volgende:
hatseflats





spelfout weggehaald...


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 31-12-2004 19:54 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 31 december 2004 15:38 schreef varanus het volgende:
Zit me net te bedenken dat ik midden januari ook al een jaar van het roken afben
Ook vrij probleemloos eigenlijk. Heb afgelopen jaar alleen in ik geloof maart nog es een peuk in de kroeg opgestoken, maar die smaakte zo smerig dat ik die meteen weer heb weggepleurd.

Valt me niks tegen van mezelf. Heb 17 jaar lang bijna 4 pakjes zware shag per week gerookt...


Ik ben nu 2 jaar rookvrij na 5 pakjes zware jacobs per week. Ben nu nog bezig met teer uit mijn lijf te rochelen.


Een kleine snol zit zo vol.


invictis
Usericon van invictis
Posted 31-12-2004 19:58 by invictis Profiel van invictis

ik heb vrienden die wel langer veel langer gestopt waren maar door zeer vervelende gebeurtnissen (o.a. scheiding en afstand moeten nemen van zijn 2 kids) toch weer zijn gaan roken.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 31-12-2004 19:59 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 31 december 2004 19:58 schreef invictis het volgende:
ik heb vrienden die wel langer veel langer gestopt waren maar door zeer vervelende gebeurtnissen (o.a. scheiding en afstand moeten nemen van zijn 2 kids) toch weer zijn gaan roken.


Je komt er ook nooit 100% vanaf. Ik heb ook regelmatig nog wel zin in een peuk als ik aan de bar zit.


Een kleine snol zit zo vol.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 31-12-2004 20:45 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 31 december 2004 19:59 schreef SkinPeeleR het volgende:
Je komt er ook nooit 100% vanaf.

Inderdaad, zolang je een geheugen hebt wordt dat heel moeilijk. Ik ga vanavond mijn laatste joint roken. (Voor de eerst komende tijd, want als ik zeg dat ik stop, lukt het nooit )


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-01-2005 2:08 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 19 december 2004 17:30 schreef Mutilator het volgende:
komt nog bij dat er veel te weinig rekening gehouden wordt met mensen met astma; je zal het maar hebben; 'piep' je letterlijk wel anders.



Bronchites ook goed?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-01-2005 2:11 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 19 december 2004 15:58 schreef SkinPeeleR het volgende:

waar haal je die onzin vandaan?
Zelfde als spinazie en rabarber zijn gevaarlijk. Jammer dat myth-busters dit niet even kan aanpakken.



Opwarmen in de magnetron is ook al kankerverwekkend naar het schijnt Achja, overal staat wel een anti iets tegenover. Ik kan me er gewoonweg niet druk om maken, sorrie ofzo.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-01-2005 16:32 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 31 december 2004 19:59 schreef SkinPeeleR het volgende:
Je komt er ook nooit 100% vanaf. Ik heb ook regelmatig nog wel zin in een peuk als ik aan de bar zit.


Daar had ik zelf ook problemen mee verwacht, maar ik heb dat dus absoluut niet gelukkig.


spelfout weggehaald...


Femaze
Usericon van Femaze
Posted 02-01-2005 14:24 by Femaze Profiel van Femazehttp://www.mentalcaptivity.nl

quote:
Op 1 januari 2005 16:32 schreef varanus het volgende:
Daar had ik zelf ook problemen mee verwacht, maar ik heb dat dus absoluut niet gelukkig.


Ik ben na drie jaar gestopt te zijn geweest, nu toch al weer 4 jaar aan het roken.

(Weer begonnen op 01-01-2001 als goed voornemen, vreemd genoeg het enige voornemen waar ik me ooit aan gehouden heb )


metal_fan13
Psychotic waltz - Opeth - Death - Adagio
Usericon van metal_fan13
Posted 06-07-2005 21:12 by metal_fan13 Profiel van metal_fan13http://www.zwaremetalen.com

quote:
Op 19 december 2004 15:58 schreef SkinPeeleR het volgende:

waar haal je die onzin vandaan?
Zelfde als spinazie en rabarber zijn gevaarlijk. Jammer dat myth-busters dit niet even kan aanpakken.
Als je een gevaarlijke hoge dosis nitriet wilt produceren met rabarber en spinazie dan moet je van beiden meerdere kilo's ineens eten. Er zit niet veel ijzer in spinazie, dat bleek een fout geplaatste komma te zijn ergens in de 60ger jaren, en die ijzergehalte zou zogenaamd wel invloed moeten hebben op de McNetron. maar das offtopic.

het is wel gevaarlijk maar alleen als je het voor de tweede keer opwarmt.....



MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES


slome
Usericon van slome
Posted 06-07-2005 21:24 by slome Profiel van slome

O, ja. Nu ik er zo aan denk... Ik heb al weer geruime tijd (maandje of 2 nu) geen peuk meer opgestoken

Vanaf nu af aan alleen nog maar af en toe een sigaar of een joint voor mij.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 06-07-2005 21:26 by Jansuh Profiel van Jansuh

Dat opwarmen van spinazie heeft idd met het nitriet te maken, dat is slecht wanneer het voor een tweede keer verwarmt wordt, ik weet er het fijne niet van.

Over roken: Ik vind het daadwerkelijk walgelijk. Ik doe het dan ook niet maar heb er wel last van. Ik kan bijvoorbeeld soms s'avonds mijn kamerraam niet wijd open laten staan om het eventjes door te laten luchten omdat er dan weer van die mensen zijn die in hun tuin gaan roken. Die lucht komt dan mijn kamer binnen en is echt vies. Ook bij concerten/feesten ed. irriteer ik me eraan, wanneer je thuiskomt stink je er als een gek naar. Vind ik toch wel asociaal, ik bedoel, je rookt zelf niet, maar je heb er wel erg last van.

Kortom, roken is gewoon asociaal, als je het doet, ga dan in een geheel geïsoleerde kamer zitten, waar niemand er last van heeft.




Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 06-07-2005 22:11 by Brujo Profiel van Brujo

hm, eerste rookte ik ook bergen shag en sigaretten weg, totdat ik ze steeds vergat te kopen. Toen ben ik maar 's gestopt.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-07-2005 22:19 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 juli 2005 21:26 schreef Jansuh het volgende:
Dat opwarmen van spinazie heeft idd met het nitriet te maken, dat is slecht wanneer het voor een tweede keer verwarmt wordt, ik weet er het fijne niet van.



bij de 2e keer opwarmen word het nitraat omgezet in nitriet, maar er zit te weinig in om het gevaarlijk te maken.
het is ook een fabeltje dat er in spinazie zo ontzettend veel ijzer in zit.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 06-07-2005 22:48 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Ach kom, kijk eens naar popey.




Tsja, roken. Ik doe het ook nog steeds en het staat me nog steeds enorm tegen. Maar stoppen...



zarlack
Usericon van zarlack
Posted 06-07-2005 22:54 by zarlack Profiel van zarlack

quote:
Op 6 juli 2005 22:19 schreef ElitE het volgende:
bij de 2e keer opwarmen word het nitraat omgezet in nitriet, maar er zit te weinig in om het gevaarlijk te maken.
het is ook een fabeltje dat er in spinazie zo ontzettend veel ijzer in zit.


en als je spinazie zou roken? zou het dan het gewenste effect hebben ??


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 06-07-2005 22:58 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

ook al een maandje of 3 gestopt, blow wel wat meer, maar alleen met meerdere lui, dus zit nooit in m'n eentje te blowen...

om te stoppen met roken is wel handig mensen te zeggen dat je gaat stoppen, kun je niet sneaky weer beginnen



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen