![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Roken is best wel ok ik vindt het een vorm van vrijheid. er mag al zoveel niet meer. Be quick or be dead ![]() |
|
quote: Meen je dat nou??? HAHAHAHAHAHAHA kap nou eens met flamen [Dit bericht is gemodereerd door linknl op 21-04-2002 13:40] ![]() |
|
Roken moet verboden worden! ![]() ![]() |
|
Vaak vind ik lui die overduidelijk laten merken dat ze zo verslaafd zijn aan roken zo intens triest... ![]() |
|
Roken is zelfmoord plegen op lange termijn.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... ![]() |
|
quote: Wel op zeer lange termijn ![]() |
|
Wie rookt verdient te sterven. zo simpel is het. ![]() ![]() ![]() |
|
dus als jouw beste vriend begint te roken moet ie sterven zeer vriendelijk van jouw ![]() ![]() |
|
1-0 Jezus, als iemand rookt, dan doet hij/zij dat toch lekker? En als het ergens niet binnen mag, ga je ff naar buiten om te paffen. ![]() |
|
Wat mij het meeste stoort is een disco's dan staan ze zo juist naast je te dansen en vliegt die as helemaal de lucht in heel iritant ![]() |
|
je moet ook niet naar de disco gaan ![]() ik heb nl. nog nooit iemand in de pit gezien met een peuk in zn muil ![]() ![]() |
|
quote: Dat heb jij goed ventje. ![]() |
|
Ik houd er niet zo van om in vergiftigde lucht te staan.. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 21-04-2002 12:48] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... ![]() |
|
Ik vind het zo jammer dat bij concerten zo veel gerookt wordt. Een beetje roken kan ik wel hebben, maar als het te veel wordt krijg ik het heel erg benauwd, en dat wil bij concerten nog wel eens gebeuren ![]() MuayThaigerrr!! ![]() |
|
quote: En je moeder of vader ![]() |
|
wat een gezeik weer over het roken. als ik wil roken moet ik dat kunnen. dan bedoel ik niet dat gezeik in gebouwen enzo maar ik het algemeen ![]() |
|
quote: Inderdaad ![]() |
|
je moet de weg naar de hel toch wel goed asfalteren he ![]() (ben niet verslaafd aan roken ken alleen niet stoppen ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
quote: Lees mijn statement. Staat daar uitgezonderd....? Nee. Dus dit is een retorische vraag. ![]() |
|
quote: As vind ik niet zo irritant. Ik vind het irritanter om constant zo'n brandende sigaret in de gaten te moeten houden om een brandgat in je kleding te vermijden. Een tijdje geleden heb ik nog iemand een sigaret in zijn oog zien krijgen, doordat een of andere mafkees met sigaret in de pit dook. the only pleasure is pain ![]() |
|
Al dat gezeik vanwegen een jochie die een peuk niet lekker vind Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
quote:Dat is het leven uberhaupt al, de zon is ook gevaarlijk voor je. Als je toast een beetje zwart is is dat ook kanker verwekkend, dus een peukie kan dan ook geen kwaad meer. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Nee, maar ik laat anderen niet in de zon lopen en laat niet anderen de zwarte toast opeten. Als een ander zelfmoord wil plegen, so be it, maar neem dan ajb geen mensen mee die er niet om hebben gevraagd. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 21-04-2002 17:25] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Ik vindt het niet erg dat mensen roken in gezelschap, maar het enige rottige aan roken is als je een avond bent weggeweest naar cafe of concert, stinken je kleren zo hard ![]() This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |