|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Of aan je behang, het is maar net welke kant je op hoest. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 20-01-2007 20:05] |
|
Disko Disko Partizani |
|
Of aan de portier van de auto van je broer. Gnagna. *orggghaa!!....waar is mn fluim??" Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Een soort glans. Suck my piss |
|
Ok, ik behoor nu dus tot de incrowd? |
|
quote: Ja dat inderdaad! Disko Disko Partizani |
|
Pijprokers hier?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Korte tijd gedaan omdat ik buiten werkte en shaggies draaien met natte/koude poten is erg lastig. Maar het beviel me niet echt. Te zwaar. |
|
Ik wissel het altijd af met sjekkies draaien. De ene keer de dunnere kant links, de andere keer rechts. Binnenstebuiten of buitenstebinnen, het maakt niet uit. Dat doe ik wel als het op is. ...go now, your BARABAS is dead |
|
Boomstamformaat met het uiteinde iets dikker; rookt prima Ik ben zelfs aan het minderen; ja ja ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
minderen... wat is dat nu weer? signature |
|
Heeft er iemand ervaring met nicotinepleisters? Ja, ik wil stoppen. Het roken van wiet doe ik alweer een maand of 10 niet meer, maar het roken van tabak ben ik inmiddels ook wel beu, plus het feit dat het verrotte (!) slecht is voor je tandvlees en dat van mij begint duidelijk minder te worden, aldus de tandarts. Nou ging ik net boodschappen doen bij de c1000 en ik dacht, laat ik er eens wat mee nemen, die pleisters dus. Daar had je 3 soorten, de ene met veel nicotine, tweede met minder en de derde met nog minder. Afbouwen dus, 7 pleisters per pakje, dus 3 weken. Maar elk pakje kost fucking 20 euro! Damn! Is er hier iemand met behulp van die dingen gestopt? Oftewel, werkt het? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
ff my great devastatorrrrr mart qoute quote: Kankergast vet hard |
|
Kun je geen lasertherapie krijgen, dat schijnt goed te werken en je kan een vergoeding via ziekefondsdinges krijgen. |
|
Nou nou nou moet dat nou allemaal zo moeilijk |
|
quote: Nee. Gewoon wegmieteren, klaarr. |
|
Idd gewoon niet roken maar wel Joints want het moet wel leuk blaiven |
|
over roken gesproken, tijd voor een peuk Het is de lichtinval ;') |
|
Lasertherapie? Wat, hoezo en doet het zeer? Gewoon wegdonderen, mja. Ik rook al zo'n 20 jaar, dat gaat zomaar niet, denk ik. Ooit een keer een week gestopt met overdags tabak roken, maar toen rookte ik s'avonds wel gewoon wiet. Dat lukte dus toen ook al niet erg goed. Maar ja, roken zonder wiet erin is eigenlijk ontzettend zinloos. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
roken is slecht voor je We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Quote van het jaar |
|
quote: Ik ben juist gestopt met joints omdat ik er geen flikker meer aan vond, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ehhh http://www.laserpraktijknederland.nl/ Collega van mij heeft dit dus ondergaan, deed geen pijn en ze is erna inderdaad gestopt terwijl ze best veel rookte. Maar stoppogingen lukten nooit, dit dus wel bij haar. |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |