![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Uitspraak van de dag. ![]() |
|
quote: die bestaan niet. ookal denken ze zeker te weten dat ze hetero zijn ![]() |
|
quote: Haha, Mijn vriend ziet er toch verdacht mannelijk uit ![]() it ain't so bad to be a psychopath ![]() |
|
![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: dat lijkt zo ja, maar diep van binnen smacht hij om zijn mannelijkheid in en zijn beste vriend's roze natte aars te proppen. ![]() |
|
Haha ik bedoel het meer vanuit mij, aangezien ik rook, hij ook trouwens ![]() it ain't so bad to be a psychopath ![]() |
|
quote: dat wist ik wel ![]() ![]() ![]() |
|
Jezus... peukie? ![]() |
|
Doe mij maar een sjaggie. it ain't so bad to be a psychopath ![]() |
|
quote: Uhm...nee ![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Inderdaad. Die drang ergens aan te zuigen moet toch ergens op geuit worden. ![]() |
|
vrouwen die roken zijn dus vet geil ![]() Je moeder. ![]() |
|
Haahaa ![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Mwoah, ik inhaleer in penis normaalgesproken niet hoor. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
Ach schaam je maar niet hoor ![]() |
|
je word er ook lelijk van.. van roken... vieze huid, vies haar, sneller rimpels, vieze gele tanden en handen enz enz ![]() |
|
Ligt er aan hoe goed je jezelf verzorgt, Dodo ![]() Als je rookt als een ketter en nooit je tanden poetst of gezicht wast, ja dan krijg je dat he... Overigens verouderd je huid er wel sneller door ja. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
quote: Ik rook al twee jaar niet meer en ben inderdaad een stuk knapper geworden ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() Als ik stop met roken, word ik dan ook net zo mooi als jou? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
quote: ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Gaaf! Ik weet alleen niet of mijn vriend de baardgroei zo op prijs zou stellen ![]() cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
daar heb je ook macht 3 scheermesjes voor ![]() ![]() |
|
Een peuk is heerlijk als je opgefokt bent. *draait peuk* ![]() ![]() |
|
.. laat dat 'als je opgefokt bent' er maar vanaf hoor FRNKie. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |