![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb wel trek in een sigaret, maar ik wil niet roken! Don't blush when I rip you open ![]() |
|
Niet doen Jane, volhouden!!!Je kan het ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote:Oh ja, weet ik wel zeker, JaneDoe komt er wel. Houdt ze samen met SnaacK per maand geld over voor een leuk etentje o.i.d. Veel gaver. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Thanx, ik wil echt volhouden. Ik heb alle asbakken, aanstekers ect al weggegooid. Hier in huis wordt niet meer gerookt ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
quote:Mooi, hoef ik na mijn uitstapje Vodka drinken bij jullie (DATUM VERDAMME!!!) niet buiten de auto te hangen omdat het ding anders de meur van mijn kleren aanneemt. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Zeg maar wannneer je kan! ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
ik ga een sjekkie bouwen ![]() ![]() |
|
quote:*off topic* zet je icq dan aan What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Ik ben aanstaande dinsdag 2 weken gestopt. Ik had een klaplong en ben opgenomen geweest....kon dusch tijdens mijn ziekenhuis opname niet roken...ik dacht een mooi begin om te stoppen. Ik heb namelijk altijd wel een reden gehad om te zeggen: doe ik later wel of, ik heb nu geen zin in stoppen. Of er kwam weer iets kloterigs langs waardoor ik een stop poging staakte. Ik ben nu bemoorlijk druk in me kop en me lijf...ik kauw Nico kaugom en vreet me helemaal klem. Ik nu een soort ADHD lijkt t wel.. Suck my piss ![]() |
|
quote: Snaacklief komt morgen al wodka doen bij mij thuis ![]() ![]() |
|
quote:Damn, had ik alleen kunnen zijn met JaneDoe, heb ik al afgesproken met Alet... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 31-01-2003 14:20] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Ik vind alles best, als je maar van 'em afblijft! ![]() ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
quote: dat kan ik niet garanderen... ![]() |
|
Waarom roken? Tis gewoon relaxed weet je ![]() ![]() |
|
quote: Doe je al zo gek als Rufus? ![]() ![]() |
|
quote: scheelt niet veel! De ramen zijn hier nog heel en heb geen tatoo's laten zetten op mijn kopf! wel buien van energie aaaaaaaah trekt haar uit kop.. ![]() ![]() Suck my piss ![]() |
|
Hey, maar ik rook niet! ![]() Naast dat ik het lame vind, vind ik het ook nog eens behoorlijk expensive ![]() ![]() |
|
M'n vierde dag als niet-roker! ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
ik rook ook niet, ok ok af en toe een cigaar maar dat is minder dan 1 in de week. Snap niet waarom mensen veel gaan roken, waar zijn ze begonnen... waarom? het leek me wel wat, een cigaar, heeft wel wat... maar echt roken doe ik niet en vooral niet over de longen... verslaafd zal ik niet worden aangezien ik het nog binnen beperkte mate hou ... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense ![]() |
|
quote: wow kerel wat is er gebeurd dan ![]() maar dat is inderdaad wel een goed gbegin,. misschien moet ik ook maar eens iets meemaken waardoor ik wel MOET stoppen (voor even) als begin maarjah int ziekenhuis liggen is ook niet alles.... Je moeder. ![]() |
|
quote: dat zegt iedere beginnende roker... maarjah sigaren is inderdaad wel anders dan sigaretten... Je moeder. ![]() |
|
quote: pfiew ik schrok al... ja toen ik het tikte merkte ik het ook al... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense ![]() |
|
Ik ben altijd heel hard tegen roken geweest. Wou zelfs geen vriend die rookte. Door één of andere reden ben ik ineens zelf beginnen roken. Niet heel veel maar toch sporadisch. Nu de laatste tijd had ik geregeld pijn op mijn borstkast.Ik naar de dokter. Een of andere zware bronchitis maar moest toch maar eens stoppen met roken want anders zou het binnen een jaar of tien slecht met me gaan ![]() ![]() Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. ![]() |
|
Whoah, ben sinds 1 januari gestopt... Had niet verwacht dat ik het vol zou houden ![]() Heb nog steeds wel zin in roken btw... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |