IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Roken waarom doen mensen het toch Vorige pagina | Volgende pagina
Lies
Usericon van Lies
Posted 17-03-2003 22:23 by Lies Profiel van Lies

quote:
Op 2 februari 2003 21:45 schreef karnivoor het volgende:
dat zegt iedere beginnende roker...

Ben ik het niet mee eens hoor. Ik rook al sinds m'n twaalfde sporadisch... en verslaafd ben ik al helemaal niet (toch niet aan roken)

[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-03-2003 22:23 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

ik wil ook al zolang stoppen maar vergeet het of draai uit gewenning een sjekkie in de reclame op tv en van dat soort dingen, het ontbreekt me gewoon aan echte wilskracht geloof ik... rook trouwens niet veel, doe met een pakje halfzware shag 7-9 dagen dus das wel netjes lijkt me...

Je moeder.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-03-2003 22:24 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 17 maart 2003 22:23 schreef Lies het volgende:
Ben ik het niet mee eens hoor. Ik rook al sinds m'n twaalfde sporadisch... en verslaafd ben ik al helemaal niet (toch niet aan roken)

waarom ben je blijven roken dan?

Je moeder.

Lies
Usericon van Lies
Posted 17-03-2003 22:28 by Lies Profiel van Lies

Sporadisch als in nu eens een jaar niet, dan een paar maanden wel... En zelfs als ik rook is het nooit veel -- gewoon een paar sigaretten per dag.

Als je dat een verslaving wil noemen

[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-03-2003 22:29 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Ik ben niet verslaafd maar ga wel altijd in de rokerscoupé zitten.
Nee ben niet verslaafd ik rook alleen als ik uitga.
Nee ik ben niet verslaafd want als ik echt wil stoppen doe ik het wel hoor.

*ik vind roken stinken en ik krijg er prikkende ogen van, daarnaast is het nog eens heel erg duur ook. Maar ik vind wel dat volwassen zelf moeten kunnen kiezen of ze willen roken als zij daar zelf voor kiezen. Jongeren moeten zoveel mogelijk op de gevaren gewezen worden zodat ze er niet mee beginnen omdat het zo stoer is.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-03-2003 22:37 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik ben sinds 1,5 week gestopt met blowen en roken.

Stoppen met blowen was bij mij een noodzaak wegens een psychose.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-03-2003 22:39 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

dan is het idd beter om te stoppen...

en het is bij mij geloof ik wel degelijk een verslaving waar ik last van heb... rook nu 4 jaar ofzo...

Je moeder.

Thanatos
Blah
Usericon van Thanatos
Posted 17-03-2003 22:39 by Thanatos Profiel van Thanatos

Je bent dom als je begint te roken, ja ik zij dan ook dom.Waarom ik het doe? Goeie vraag, ik ben gewoon begonnen toen ik klein was om stoer te doen, en nu moet ik de gevolgen dragen en kan ik niet zonder, ik heb nu ook geen behoefte om te stoppen met roken.
Ik ben wel zo vriendelijk als ik bij iemand ben die roken haat, dan rook ik ook niet, of dan zonder ik mij even af.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-03-2003 22:40 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 17 maart 2003 22:37 schreef BurZum het volgende:
Ik ben sinds 1,5 week gestopt met blowen en roken.

Stoppen met blowen was bij mij een noodzaak wegens een psychose.

Sjezus, ik wist dat je die van paddo's kunt krijgen, maar niet dat het van blowen ook kan. Is heavy shit zo'n psychose, ben je niet bang voor terugvallen?

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 17-03-2003 22:48 by Infaustus Profiel van Infaustus

roken maakt je stoer!

No meat is sweater

Thanatos
Blah
Usericon van Thanatos
Posted 17-03-2003 22:49 by Thanatos Profiel van Thanatos

quote:
Op 17 maart 2003 22:48 schreef Infaustus het volgende:
roken maakt je stoer!
En verslaafd.En je bent er afhankelijk van om den duur, en dan gaat het stoere er vlug af...

[Dit bericht is gewijzigd door Thanatos op 17-03-2003 22:49]

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 17-03-2003 22:52 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 2 februari 2003 21:44 schreef karnivoor het volgende:
wow kerel wat is er gebeurd dan

maar dat is inderdaad wel een goed gbegin,. misschien moet ik ook maar eens iets meemaken waardoor ik wel MOET stoppen (voor even) als begin maarjah int ziekenhuis liggen is ook niet alles....

naja klaplong he. Kan door een klap ofzo ontstaan maar ook zomaar. Ik had het dus zomaar..in het ziekenhuis vertelden ze mij dat ik, er waarschijnlijk al een halfjaar mee rond liep. Kut dacht ik....maar ja shit happens...

ik ben nu een dikke 2 maanden (IPV 2 weken)van roken (shag) af.....voel me nu alles behalve goed. Ben snel kwaad en agressief. Ik kan op sommige momenten eigenlijk nix hebben. Ik blow ook meer dan ik eerder deed. Iets wat opzich werkt maar, niet op de lange termijn denk ik...Ik heb ontzettend veel energy terug gekregen...ik weet me er geen raad mee...zal wel weer over gaan denk ik...hoort er bij ofzo...

Suck my piss

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-03-2003 22:54 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 17 maart 2003 22:52 schreef skullfuck het volgende:
naja klaplong he. Kan door een klap ofzo ontstaan maar ook zomaar. Ik had het dus zomaar..in het ziekenhuis vertelden ze mij dat ik, er waarschijnlijk al een halfjaar mee rond liep. Kut dacht ik....maar ja shit happens...

ik ben nu een dikke 2 maanden (IPV 2 weken)van roken (shag) af.....voel me nu alles behalve goed. Ben snel kwaad en agressief. Ik kan op sommige momenten eigenlijk nix hebben. Ik blow ook meer dan ik eerder deed. Iets wat opzich werkt maar, niet op de lange termijn denk ik...Ik heb ontzettend veel energy terug gekregen...ik weet me er geen raad mee...zal wel weer over gaan denk ik...hoort er bij ofzo...

das wel apart dan... nooit geweten dat dat kon

je hebt gewoon je ouwe leventje weer terug hehe

Je moeder.

Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 17-03-2003 23:19 by Bonnie Profiel van Bonnie

Ik rook alleen als ik stress heb (en geloof me, ik sta op springen). Van een sigaret word ik rustig. Het is ongezond, maar ik heb het even nodig. Verslaafd raken kan ik er niet aan.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 17-03-2003 23:24 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

Sommige mensen sterven liever aan het roken dan aan een oorlog.

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-03-2003 23:30 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 17 maart 2003 22:40 schreef ghoulliette het volgende:
Sjezus, ik wist dat je die van paddo's kunt krijgen, maar niet dat het van blowen ook kan. Is heavy shit zo'n psychose, ben je niet bang voor terugvallen?

Het gaat nu wel goed, maar sommige momenten kan het helemaal fout gaan. Vooral als de omgeving wat drukker is. Werken lukt nog niet echt, want dan kan ik me onmogelijk concentreren en m'n zicht is dan ook minder.

Ik slik nu orap (anti - psychotica) en dat helpt wel goed, het heeft wel irritante bijwerkingen (trillen etc).

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 17-03-2003 23:47 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 17 maart 2003 22:24 schreef karnivoor het volgende:
waarom ben je blijven roken dan?

Waarom blijft iemand die niet verslaafd is aan alcohol, bier drinken? Waarom eet je vlees als je er niet aan verslaafd bent? Waarom neuk je nog als het geen verslaving is?

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 17-03-2003 23:47]

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 17-03-2003 23:53 by Infaustus Profiel van Infaustus

quote:
Op 17 maart 2003 23:47 schreef Voice Of Doom het volgende:
Waarom blijft iemand die niet verslaafd is aan alcohol, bier drinken? Waarom eet je vlees als je er niet aan verslaafd bent? Waarom neuk je nog als het geen verslaving is?

No meat is sweater

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 17-03-2003 23:55 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 17 maart 2003 23:53 schreef Infaustus het volgende:

Tsss, Aarsfluitist!

Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 18-03-2003 0:03 by Shun Sacer Profiel van Shun Sacerhttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 17 maart 2003 22:40 schreef ghoulliette het volgende:

Je kan psychoses krijgen van alle drugs, waaronder dus ook alcohol(!) en thc. Dat ligt aan je lichaam en je persoonlijkheid, je levensgeschiedenis, hoe vaak en hoeveel je drugs gebruikt en op wat voor manier (bijvoorbeeld: stronken zijn, d.w.z. dronken en stoned tegelijk heeft een hogere kans op het induceren van psychoses dan het gebruik van de middelen apart) en je gemoedstoestand op moment van gebruik.

Sterkte Burzum

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 18-03-2003 0:06 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

Ik heb het ooit ook eens heel slecht gehad van een joint. Muren die me pletten enzo. Housebeats van de buurjongen die me neersabelden...En dat alles terwijl je om 3 uur 's-middags uit school komt en ff een jointje gerookt hebt.
Nooit medicijnen voor gehad. Vandaar dat ik zo raar ben geworden.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-03-2003 11:02 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

dat verklaart genoeg

Je moeder.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 18-03-2003 12:46 by Freduk Profiel van Freduk

quote:
Op 17 maart 2003 23:30 schreef BurZum het volgende:
Het gaat nu wel goed, maar sommige momenten kan het helemaal fout gaan. Vooral als de omgeving wat drukker is. Werken lukt nog niet echt, want dan kan ik me onmogelijk concentreren en m'n zicht is dan ook minder.

Ik slik nu orap (anti - psychotica) en dat helpt wel goed, het heeft wel irritante bijwerkingen (trillen etc).

Maare voor de rest alles okey wel? Ik ken een gast die ook een psychose gehad heeft en daarna is ie gewoon nooit meer hetzelfde geworden, rustige gast nu en een tikkie vreemd.

Winter is coming

djkrizz
de allergeilste
Usericon van djkrizz
Posted 18-03-2003 14:47 by djkrizz Profiel van djkrizzhttp://www.enschedeseheadbangers.tk

...om anderen te shockeren

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 18-03-2003 14:48 by Asherah Profiel van Asherah

Hoe kan je nu iemand shockeren door te gaan roken

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com