![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Meer iets zoals dit, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
alcohol beschadigd je hersenen.. pas nou maar op ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
![]() hijs schizo... Je moeder. ![]() |
|
Ik heb ook wel een paar keer een jointje gerookt, maar nog nooit een gewone sigaret, dus wat dat betreft zou het kunnen, maar dan beschrijft hij alles wel een beetje raar.. [Dit bericht is gewijzigd door Phaestus op 19-04-2002 17:57] "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
Ik heb al een joint gerookt maar dat was 5 jaar geleden sinsdien heb ik nooit meer gerookt maar nu probeerde ik het weer en ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Je eerste joint toen je 10 was? ![]() Dan was je er vroeg bij. ![]() |
|
eigenlijk 9 ![]() |
|
Wat ook leuk is in een ruimte vol rokers te doen: moet je eens een paar (lange) haren van je uit je dos halen (meestal heb je losse genoeg) en die dan opfikken met een aansteker. Moet je es kijken hoe snel er geroepen wordt dat het stinkt en ongezond is. Sjongejonge, laatste keer dat ik dat deed... Ik heb zelden zo gelachen! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Goed idee ![]() |
|
quote: Gooi ook eens tabak/ shag door het drankje/ eten. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Prachtige ideeën allemaal. Misschien kan ik dat eens uit proberen... ![]() |
|
Je kan ook iemand een vuurtje geven door een aansteker te ontsteken vlak voor je rectum, te richten en dan gruwelijk hard je aambeien te fohnen! WOOOOOSHHH!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Zorg dat je je woordje klaar hebt, of doe als ikke: kijk super sarcastisch (vette grijns helpt) naar de roker met de grootste muil, en doe dan net of je rookt en uitblaast, en steek daarna nog wat haren in de hens. Tip: zorg dat er geen borrelnootjes gegeten worden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Dan schroeit wel in ene je reethaar eraf en wordt vegen een stuk makkelijker. Eh, on topic maar weer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
ik was zo dom geweest om op mijn twaalfde te beginnen met roken. ondertussen heb ik heel vaak geprobeerd te stoppen, maar het lukt maar niet. meestal komt het door stress en dan begin ik weer. ben nog steeds van plan om een keer te gaan stoppen en maar hopen dat het de volgende keer wel lukt. ![]() |
|
quote: Als je het ooit doet waarschuw mij dan dan helpen wij jouw door de moeilijke tijd ![]() ![]() |
|
ik doet omdah 'kt best lekkah vin, gaat nu weer doen ![]() ![]() |
|
quote:als je het maar laat vargen ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Je moet het ook niet in je neus doen he, maar in je mond Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
meen je dat ik wist dat niet (hoho wat zijn we grappig) ![]() |
|
ja das waar vloeibare xtc drink ik zeer lekker hoor en coke snoof ik ooit maar de ijsblokjes hinderde mij ![]() ![]() |
|
quote: heeft ie er dan ![]() |
|
Hej, who's this. i'm talking to myself. ![]() Roken is een kut verslaving. Ben al meerdere malen gestopt (ivm het evt. kanker gebeuren) en nu dus ook weer sinds 3,5 maand. Echter een peukie roken blijft bij mij met tijd en wijlen eidere keer weer trekken, ik ben al eerder 4 jaar getopt geweest maar toch wee begonnen. En die eerste is nog smerig ook, maar toch doorgaan. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 20-04-2002 19:59] Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Roken vind ik echt ranzig ![]() Ik heb het nooit gedaan en dat hoop ik zo te houden ![]() MuayThaigerrr!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |