IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Roken waarom doen mensen het toch Vorige pagina | Volgende pagina
Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 15-09-2003 10:20 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

Na lang overwegen heb ik maar besloten pijp te gaan roken.
GEwoon omdat het cool is.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 15-09-2003 10:20 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

Ik heb alleen nog een pijp nodig.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 15-09-2003 10:21 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

En pijptabak.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-09-2003 10:21 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Ik heb er 1 , is vaak veel lekkerder dan een sjaggie of een sigaret...daar wil ik dus ook nog vanaf komen ... roken


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 15-09-2003 10:23 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

Of het lekker is weet ik niet, maar een pijp heeft gewoon stijl.
Pijptabak ruikt lekker en zit ook nog eens in mooie pakjes.
Reden genoeg om ermee te beginnen meen ik.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-09-2003 10:26 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

LOL...Je eerste pijp roken zal waarschijnlijk niet echt lekker zijn..het moet wennen, maar dan is het ook een genot


azazelsat
Usericon van azazelsat
Posted 15-09-2003 10:46 by azazelsat Profiel van azazelsathttp://splatteredtothewall.tk



Ik ben alleen vergeten welke twee longen nou van een roker was.




Bite my Shiny Metal Ass


campske666
Usericon van campske666
Posted 15-09-2003 10:53 by campske666 Profiel van campske666

Shit wat heb ik goesting in sigaretten.


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 15-09-2003 11:03 by ~Narsil Profiel van ~Narsilhttp://www.myspace.com/phobos_kim

Volgens mij de linkse foto, die ziet er trouwens veruit het true-est uit...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 15-09-2003 11:36 by rvanderholst Profiel van rvanderholst

ik heb in het echt nog wel eens een veel zwartere rook long gezien! echt smerig!!

ik doe niet mee met die kankerstokjes!


I Find That I Am Not There...


campske666
Usericon van campske666
Posted 15-09-2003 11:40 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 15 september 2003 11:36 schreef rvanderholst het volgende:


ik doe niet mee


tsss, spelbreker


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 15-09-2003 13:10 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 15 september 2003 10:53 schreef campske666 het volgende:
Shit wat heb ik goesting in sigaretten.

Lief dat Belgs...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


zzzodiac
Villeman
Usericon van zzzodiac
Posted 15-09-2003 14:49 by zzzodiac Profiel van zzzodiac

Ze beloven op die pakjes wel allerhande enge ziektes enzo... maar als ik nou gezond blijf... kan ik dan al m'n geld terugeisen?

Roken moet ieder voor zich weten en die censuur die erop zit is al helemaal belachelijk. Mars en McDonalds e.d. mogen toch ook gewoon reclame maken met hun ongezonde crap.



*Sights and visions, prophecies and horror, they all come in one.*


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 15-09-2003 15:03 by rvanderholst Profiel van rvanderholst

quote:
Op 15 september 2003 14:49 schreef zzzodiac het volgende:
Roken moet ieder voor zich weten en die censuur die erop zit is al helemaal belachelijk. Mars en McDonalds e.d. mogen toch ook gewoon reclame maken met hun ongezonde crap.




ja maar is er ooit een correlatie gevonden tussen allerlei soorten kanker en het eten van een mars????


I Find That I Am Not There...


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 15-09-2003 15:05 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 15 september 2003 15:03 schreef rvanderholst het volgende:
ja maar is er ooit een correlatie gevonden tussen allerlei soorten kanker en het eten van een mars????


neej, maar wel met hart- en vaatziekten...maar goed, ik ben ook voor antireclame voor roken e.d.
Ik rook zelf maar daarom vind ik niet dat anderen dat moeten doen



rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 15-09-2003 15:07 by rvanderholst Profiel van rvanderholst

quote:
Op 15 september 2003 15:05 schreef chriz het volgende:
neej, maar wel met hart- en vaatziekten...maar goed, ik ben ook voor antireclame voor roken e.d.
Ik rook zelf maar daarom vind ik niet dat anderen dat moeten doen


toch denk ik wel dat dat meevalt want de mars consumptie ligt toch wel wat lager dan de sigaretten consumptie. en een ieder weet dat je van te veel bij de MAC eten dik wordt en dus dood gaat aan hart en vaat ziekten.

daarbij komt nog eens dat het eten van een mars niet echt verslavend is maar het roken van een peuk wel!


I Find That I Am Not There...


zzzodiac
Villeman
Usericon van zzzodiac
Posted 15-09-2003 15:11 by zzzodiac Profiel van zzzodiac

quote:
Op 15 september 2003 15:07 schreef rvanderholst het volgende:
toch denk ik wel dat dat meevalt want de mars consumptie ligt toch wel wat lager dan de sigaretten consumptie. en een ieder weet dat je van te veel bij de MAC eten dik wordt en dus dood gaat aan hart en vaat ziekten.

daarbij komt nog eens dat het eten van een mars niet echt verslavend is maar het roken van een peuk wel!
toch moet je dat niet onderschatten, suiker is een van de meest verslavende producten die er is.
Als die snacks en snoepzooi kost de gezondheidszorg toch ook klauwen vol met geld? Of alcohol.
Letwel, ik beweer niet dat deze zooi net zo streng aangepakt moet worden als rookwaar, maar ik snap het onderscheid niet zozeer. Het is begrijpelijk als je er 'n ander overlast mee bezorgd, maar om er zo op in te hameren is je reinste betutteling.


*Sights and visions, prophecies and horror, they all come in one.*


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 15-09-2003 15:15 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 15 september 2003 15:07 schreef rvanderholst het volgende:
toch denk ik wel dat dat meevalt want de mars consumptie ligt toch wel wat lager dan de sigaretten consumptie. en een ieder weet dat je van te veel bij de MAC eten dik wordt en dus dood gaat aan hart en vaat ziekten.

daarbij komt nog eens dat het eten van een mars niet echt verslavend is maar het roken van een peuk wel!


Ik ben het wel eens met je punt, sigaretten zijn relatief gewoon veel gevaarlijker/dodelijker...maar toch een aantal puntjes

Natuurlijk is de Mars consumptie lager dan de sigaretten consumptie, sigaretten worden namelijk als geheel genomen, maar als je alle Marsen, Nuts, M&M's etc bij elkaar optelt kom je ook wel op een veel groter geheel...om nog maar te zwihgen van anderssoortig ongezond voedsel..

En het eten van Mars is misschien niet echt verslavend, maar vet/ongezond eten kan ook verslavende vormen aannemen...en mensen kunnen net zoveel moeite hebben met anders eten als met stoppen met roken



rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 15-09-2003 15:19 by rvanderholst Profiel van rvanderholst

quote:
Op 15 september 2003 15:15 schreef chriz het volgende:
En het eten van Mars is misschien niet echt verslavend, maar vet/ongezond eten kan ook verslavende vormen aannemen...en mensen kunnen net zoveel moeite hebben met anders eten als met stoppen met roken


ja maar het percentage rookverslaafden ligt toch echt wel veel en veel hoger dan het percentage eet verslaafden.

maar ik begrijp je punt


I Find That I Am Not There...


zzzodiac
Villeman
Usericon van zzzodiac
Posted 15-09-2003 15:32 by zzzodiac Profiel van zzzodiac

quote:
Op 15 september 2003 15:19 schreef rvanderholst het volgende:
ja maar het percentage rookverslaafden ligt toch echt wel veel en veel hoger dan het percentage eet verslaafden.

maar ik begrijp je punt
Is dat echt zo? Ik ben de enige hier op kantoor die rookt, maar ze hebben wel bijna allemaal marsen oid bij... en de Mcdonaldsen en de KFC zitten hier in de pauze toch bomvol.
En als ik naar mezelf kijk is de drang naar koffie of chocolade soms zwaarder aanwezig dan de drang naar een peukje, dat terwijl ik er toch aardig wat opstoom zo door de dag heen. Het enige excuus -als je het mij vraagt- voor de verhoogde 'censuur' op sigaretten is volgens mij het meerook verhaal.
Maar alcohol is in weze een harddrug, die mag wel te pas en te onpas gepromoot worden. En daar hebben omstanders ook meer dan eens last van.
Mij persoonlijk boeit het niet zoveel, ik kan alleen dat gezeik van de overheid en andere mensen niet hebben als er ook zoveel andere dingen aan te wijzen zijn die minstens zo schadelijk of irritant kunnen zijn.


*Sights and visions, prophecies and horror, they all come in one.*


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 15-09-2003 15:36 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 15 september 2003 15:32 schreef zzzodiac het volgende:
Is dat echt zo? Ik ben de enige hier op kantoor die rookt, maar ze hebben wel bijna allemaal marsen oid bij... en de Mcdonaldsen en de KFC zitten hier in de pauze toch bomvol.
En als ik naar mezelf kijk is de drang naar koffie of chocolade soms zwaarder aanwezig dan de drang naar een peukje, dat terwijl ik er toch aardig wat opstoom zo door de dag heen. Het enige excuus -als je het mij vraagt- voor de verhoogde 'censuur' op sigaretten is volgens mij het meerook verhaal.
Maar alcohol is in weze een harddrug, die mag wel te pas en te onpas gepromoot worden. En daar hebben omstanders ook meer dan eens last van.
Mij persoonlijk boeit het niet zoveel, ik kan alleen dat gezeik van de overheid en andere mensen niet hebben als er ook zoveel andere dingen aan te wijzen zijn die minstens zo schadelijk of irritant kunnen zijn.
Dat mensen marsen eten of naar de Mac gaan, wil natuurlijk niet zeggen dat ze eetverslaafd zijn. Maar goed, dat alcohol zo algemeen geaccepteerd is snap ik ook niet. Wordt maar moeilijk gedaan over wiet en zo, terwijl alcohol honderden malen meer verslavend en slecht is. Maar als je blowed ben je volgens velen een drugsgebruiker terwijl je dat als je alcohol drinkt niet zou zijn. Echt bullshit!!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 15-09-2003 16:40 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 15 september 2003 15:36 schreef anonymous het volgende:
Dat mensen marsen eten of naar de Mac gaan, wil natuurlijk niet zeggen dat ze eetverslaafd zijn. Maar goed, dat alcohol zo algemeen geaccepteerd is snap ik ook niet. Wordt maar moeilijk gedaan over wiet en zo, terwijl alcohol honderden malen meer verslavend en slecht is. Maar als je blowed ben je volgens velen een drugsgebruiker terwijl je dat als je alcohol drinkt niet zou zijn. Echt bullshit!!


zelfs ik ben zwaar drugsverslaafd...











weet niet wat ik zonder koffie zou moeten



Fire
Usericon van Fire
Posted 15-09-2003 16:41 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

quote:
Op 15 september 2003 16:40 schreef chriz het volgende:

weet niet wat ik zonder koffie zou moeten
Slapen



chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 15-09-2003 17:18 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 15 september 2003 16:41 schreef Fire het volgende:
Slapen


nog meer?



invictis
Usericon van invictis
Posted 15-09-2003 17:19 by invictis Profiel van invictis

...*sniff*...ik schaam me verrot, ik ben weer teruggedonderd ...schiet mij maar lek ...
ik stop met roken en de dag erna gaat echt werkelijk alles naar de klote, rekening geblokeerd, gelijk hyper..steken in mijn borst , kortademig..paniekerig..duizelig..oftewel stress en nu zou ik een maand zonder geld moeten doen...ik was al van meerdere kanten nadrukelijk gewaarschuwd dat ik als ik zou willen stoppen het beter kan doen als ik wat lekkerder in mij vel zit, ik weet ook niet waarom ik het hier opschrijf maar het gaat gewoon echt ff heel kut,en dit schrijven lucht toch wel op...iedereen heeft wel eens shitty periodes lijkt me sorry dat ik niet bikkel genoeg was om te nokken met die kutpeuken




Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen