![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
omdat ze zwak zijn ![]() ![]() |
|
Hoelang heb je er dan aangehangen? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
Ik ga serieus proberen te stoppen met roken , de eerste poging in de zes jaar dat ik rook. ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
Gisteren was een vriend van me bij mij, hij had geeneens gerookt maar mn hele kamer stonk ernaar, door zn kleren en zn mond. Jakkie.. En die bepaalde iemand rookt ook ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
![]() ![]() Ik heb nooit last van roken gehad omdat ik toch niet kan ruiken, dus daarbij is het een voordeel, maar ik heb zelf nooit een sigaret of peuk gerookt, en ben ook niet van plan daarmee te beginnen "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote: ![]() ![]() (Woordje vergeten ![]() [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 31-01-2003 11:59] Don't blush when I rip you open ![]() |
|
Roken heeft een sfeer van rust, het smaakt goed, de oorsprong komt van de indianen met hun vredespijpen, da's gewoon fantastisch. Vooral als je gezellig in groep zit kun je ervan genieten. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! ![]() |
|
Nou, roken is ubervies en nog veel slechter. Maja, eens verslaafd....altijd verslaafd. ![]() ![]() |
|
quote: Heh heb ik ook zo'n beetje 'last van', ik heb een zeer slecht werkende neus dus van de stank heb ik meestal geen last. Ik merk het alleen als ik na t uitgaan de volgende dag aan mn kleren / haar ruik ![]() Zenial ![]() |
|
Ja, roken is vies, duur en ongezond! ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
Roken is echt voornamelijk ontzettend ranzig ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: Lekker gezellig samen kanker kweken ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Roken rules! ![]() ![]() ![]() Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! ![]() |
|
![]() ![]() Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
![]() ![]() Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
*KUCH KUCH!!* k blijf weg uit dit topic, prikt te fel ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: Daarvoor hoef je niet meer te roken. Je kan zowel stoppen met ademen als je niet vatbaar wil zijn voor kanker, de lucht zit vol kankerverwekkende stoffen, dan in het eten, stress en noem maar op. Enfin, ik rook graag. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! ![]() |
|
quote:Dus jij werkt in de asbest industrie zonder masker begrijp ik? ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Roken sucked. En ik kom er maar niet vanaf ![]() cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
quote: Zal ik je helpen ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: Dat ' ![]() cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
roken uit een hooka (of hoe dat ok heet, zo'n marrokaans ding) dat is wel grappig. voelt meer als culturele integratie dan als roken ![]() |
|
quote: hehe ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
ben sinds vorige week woensdag gestopt. Ben geopereerd aan me hart en toen dacht ik, hmmm laat ik nou maar eens stoppen want anders heeft het zo weinig zin gehad. Ik moet zeggen dat het me (tot nu toe) heel makkelijk afgaat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |