|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Waarom Adolf Wilders? Ik dacht meer aan Che(z) Wilders signature |
|
Verwijzing naar wat muzikaal erfgoed . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Sap slaat de plank net zo hard mis, vind ik. Mijn oma draagt ook vaak een hoofddoekje als ze de deur uitgaat. En nogmaals, ik ken gehoofddoekte moslima's die niet onderdrukt worden, integendeel. Allemaal symboolpolitiek. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Maar al die moslima's zijn zwakke willoze creaturen! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
ik ken ook geslagen vrouwen die het fijn vinden wie heeft nou nood aan meldpunten familiaal geweld... signature |
|
Ik vind dat Sap zeker een punt heeft als het gaat om emancipatie en werk. Heb eens wat gelezen over een verklaring waarom vrouwen in geloof ik Bangladesh er "moderner" bij liepen dan dezelfde groep die geimigreerd was naar Londen. De verklaring was dat de vrouwen in Bangladesh gedwongen waren om in eigen onderhoud te voorzien dmv werk en daardoor zelfstandig werden. Tegenover Londen waar dit niet nodig was ivm sociaal vangnet en dat mannen alleen kostwinner konden zijn. Komt uit dit boek: http://www.amazon.com/Social-Theory-Basic-Tool-ebook/dp/B000QW7PKK |
|
sommige 12-jarigen vinden het ook gewoon lekker fijn als hun oom aan hun pietje zuigt... dat snorretje kriebelt wel wat en hun zaadjes blijven er wel in kleven, maar ach, het geeft net dat ietsje meer signature |
|
quote: Met je stokpaardje, zeikerd. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Mij ontgaat het verband met het dragen van een cultuurbepaald symbool hier enigzins, maar goed. Of probeer je hier te zeggen dat je diep in je hart nog steeds dat twaalfjarig jongetje bent? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Yep, en ik blijf het herhalen tot het tot die botte breinen hier doordringt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Gast, echt.. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Het vooroordeel dat elke belg een pedofiel is is kennelijk toch ergens op gebaseerd zie ik .. |
|
quote: Ja, blablabla, dit werkt alleen averechts. Ik weet niet wie je ervan wil overtuigen, maar voor mij ben je op deze manier een totaal zinloze discussiepartner wat betreft dit onderwerp. Je hebt prima gelijk dat een hoofddoek an sich niets zegt, maar elke keer weer mekkeren dat het allemaal wel meevalt met die hoofddoekjes terwijl er ook daadwerkelijk problemen wat betreft de emancipatie en keuzevrijehid van die vrouwen zijn is gewoon stom. http://www.nu.nl/algemeen/2447063/turkse-vrouwen-werken-minder-gezondheidsklachten.html --> toevallig vandaag, naast de belangrijkere factoren gezondheid en opleiding is de steun vanuit de sociale omgeving en de perceptie van kansen op de arbeidsmarkt. Ofwel, van huis uit is het dus ook weer niet zo makkelijk als jij ons wil doen geloven Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: dat ook ja, Nee, ik bedoel, ok, generaliseren slaat inderdaad soms nergens op (zoals zeggen dat iedere vrouw met een hoofddoek onderdrukt wordt), er zijn altijd uitzonderingen en zo. Maar sommige dingen passen niet in de maatschappelijke context die een grote groep mensen wil. Met herkenningspunten en een thuisgevoel. Cultureel protectionisme, anti-islam, xenofobie, maakt niet uit. Mensen haten omdat ze iets anders lief hebben, ze willen een straatbeeld naar hun beeld. Ik hou best van hoofddoekjes, hell, ik zou ze missen! Wanneer ik op reis ben naar Turkije bijvoorbeeld. Maar hier? hell no. Waar begin je aan als je het normaal gaat vinden? Straks komen de raëlianen zich nog manifesteren met ufo's op hun kop achter het loket van de gemeente. Of zetten Jehova's Getuigen een wachttoren op hun voorhoofd terwijl ze van hun koffie slurpen in de bibliotheek. Moet dat nu allemaal? ZIjn we niet gewoon mensen in essentie? Waarom zich dan op religieuze basis gaan afscheiden van elkaar door kledij? Het zijn toch geen Moslimnonnen of zo? Is dat hun beroep? Moslim zijn? Hebben ze geen andere identiteit dan, als Westers mens? Of hoeft het allemaal niet zo, dat Westers mens zijn? Misschien is Westers ook gewoon beperkt in zijn openheid en vrijheid, is dat dan een misdaad? nu, ik stel me enkel de vraag hoor, ik schik me wel naar de meerderheid, want ik ben "de Westerling" niet, maar als je het aan mij vraagt, voor mij mogen die doekjes weg (net als enkele andere niet-Islamitische onderscheidingspreparaten en apparaten die godsdienst prioritair maken in het maatschappelijk functioneren) [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 15-02-2011 12:58] signature |
|
quote: Dat zeg ik al jaren. Gebeuren wel érg veel van dat soort fratsen daar, en al heel lang. Maar er zijn ook goede, net als moslims, om het toch nog enigszins on topic te houden. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: :') Net of jij als persoon past in de maatschappelijke context die een grote groep mensen wil. Doe normaal, man. Hoera voor diversiteit en keuzevrijeheid Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Black seeds of bunny! |
|
quote: zeg ik ook, ik ben "de Westerling" niet, ik schik me wel, maar als een grote groep mensen dat zo ziet, wat is het probleem dan? So what als het fascistisch is, als de meerderheid binnen een democratie op een bepaald punt een fascistische mening heeft, dan is dat gewoon democratisch. Het niet aanvaarden van het willen beperken van diversiteit op bepaalde punten, die door een grote van de maatschappij wordt verdedigd, is evenzeer fascisme. signature |
|
quote: dat bedoelde ik ... ongeveer signature |
|
quote: uhu... moet je eens vertellen aan de fuck België-shirt dragers die administratief werden opgepakt in Gent omwille van hun shirtje signature |
|
quote: Anders reageer je even twee keer op dezelfde post. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ja, dus? Wat wil je nou? Je schikken naar dit soort praktijken, het maar normaal gaan vinden? Of kom je op voor je eigen ideeën hierover? Het hoeft niet hoor, wat je doet, allemaal rare kanten op radicaliseren Of geloof je nou echt niet dat mensen individuen zijn en derhalve mogen kiezen wat voor shirtjes ze aan doen en maffe hoofddeksels ze dragen? Dit ook; "ik schik me wel naar de meerderheid" --> wel het stomste wat een individu kan doen quote: :') Dat een grote groep mensen het verkeerd kan hebben? Dat die grote groep mensen zeer arbitrair gekozen is? (Het is slechts de groep die binnen bepaalde landsgrenzen woont, lekker boeiend, kies de grenzen wat anders en je vindt een ander gelijk.) quote: Dan heeft het volk ervoor gekozen dat het voortaan niet meer democratisch is. Fascisme is geen democratie, ook al wil iedereen het. Democratie heeft bepaalde absolute waarden die verder gaan dan 'de keuze van het volk'. quote: Rot op [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 15-02-2011 13:18] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: http://www.pnvd.nl/ Dit forum heeft overigens weer een paar grote stappen achteruit gezet. Hoezee! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Laat me raden: je bent het niet met de topictitel eens? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:*proest* Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |