|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Patat met fritessaus. :') |
|
Dat sowieso, want mayo is vies en vet. (mayo niet MMayo ) Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Laat maar, je vat 'm niet. |
|
Echt wel, Sjapje. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Toch maar de BBQ ivm een schaarse zomerse dag. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als ik het goed heb heb je de hele week schaarse zomerse dagen. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 22-07-2012 17:49] |
|
Kijk eens aan. Dat scheelt weer overgebleven vlees invriezen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zaterdag BBQen bij een vriend, met rib eye Black seeds of bunny! |
|
Zelfgemaakte hamburger met cheddar van de BBQ. Mooi werk, zo'n zomer. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Compleet overbodige discussie; het is Patates Frites. Als je écht maar één woord wenst te gebruiken, gebruik dan frites - dat zegt immers iets over de bereiding en is veel duidelijker dan alleen aardappel. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Wat een onzin. Het is Patat. |
|
Nee, maar ik hou er hoe dan ook niet van. Waar ik de laatste tijd wel heel blij van word: tuinbonen, koolrabi en meirapen (uit eigen tuin). You have time. You are doing fine. |
|
quote: De naam hangt enkel en alleen af van de regio waar je je bevindt. http://nl.wikipedia.org/wiki/Friet#Taalkunde Einde geneuzel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Idd, het is dus patat. |
|
quote: HO-LY SHIT!!!!!!!!!!!!111!!! Wát een wereldnieuws. Ik sta compleet perplex. Zéér veel dank voor dit nieuws. Dit verduidelijkt het friet/patat-mysterie enorm. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Alles moet groen. |
|
quote: +joppie |
|
En mayo |
|
Maar in het westen/noorden des lands vreten ze ook frikandellen speciaal met ketchup ipv curry. |
|
Met al dat ge-BBQ ben ik mooi weer vega vandaag Perzik-geitenkaas pastasalade! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hipster alert! Ik ga voor de tweede maal op rij bbq'en, na drie dagen een gerecht met frieten gegeten te hebben. Mensen die 'patat' zeggen hebben het niet begrepen, want dat staat toch echt synoniem voor aardappel. quote: Uiteraard. Maar frikadel speciaal eten is sowieso een fail. Bucht-ajuin. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ach, ik gebruikte dat appje al lang voordat de hipsters het ontdekten Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Volgens mij is die maaltijd in drie appen op. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Hmmm, ik hou het toch liever bij veldsla met babyleaf, beetje olijfolie en citroen erover, tomaatje, komkommer en feta Black seeds of bunny! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |