|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Klinkt goed I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Courgette-overschot, dus gevulde courgettes. Leegschrapen en de inhoud bakken met een sjalotje, wat tenen knoflook, pepertje, komijn en kaneel. Mengen met couscous, rozijnen en wat zongedroogde tomaten. Courgette mee vullen. Feta in dunne plakken erop, half uur de oven in. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Dat zie ik eigenlijk zelden iemand gebruiken. Lekkere smaakmaker en zwaar onderschat / te weinig gebruikt in de westerse keuken. Ik gebruik het nogal eens in combinatie met vlees. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Lijkt me lekker. Allleen hou ik niet van feta. En misschien met een aubergine i.p.v. courgette. |
|
Komijn, gister nog gebruikt voor in de linke soep. Ik heb vrij veel recepten hier met komijn, lekker. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Kent iemand deze al? http://www.youtube.com/watch?v=ag-jk1HX-FA&feature=plcp Vegan Black Metal Chef... Hatsjikidee! |
|
Helaas wel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ben benieuwd hoe het smaakt (cayenne peper, nog meer cayenne peper, nog wat cayenne peper én...cayenne peper!) Hatsjikidee! |
|
quote: Ik ken dan weer iemand die al wegrent van de geur alleen :') En dat is nog niet eens het vreemdste dat ik ooit heb gehoord... Dat was dan weer iemand die echt over zn nek ging van zure room... Black seeds of bunny! |
|
Gisteren hier in Finland een lading cantarellen in het bos geplukt.. smaakte prima met wat boter, room, peper en zout... hatsee! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
OM...NOM...NOM!!! Ik krijg er spontaan honger van, serieus Black seeds of bunny! |
|
Ben ik de gesnipperde ui nog vergeten te vermelden! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik geloof dat ik dat ook maar eens moet gaan maken Black seeds of bunny! |
|
quote: Kon na 2 weken wel weer op herhaling. |
|
Zelfgemaakte kibbeling zonder allergenen. Met nasi. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: En de nasi komt uit blik? Ranzig spul is dat trouwens... |
|
quote:Nee, die maak ik ook zelf. Ik vind nasi wel lekker. Gebakken ei erbij. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Zelfgemaakt wel ja. |
|
quote:Gebakken ei uit blik lijkt me ook niet wat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
Vandaag penne of een andere pasta. Nog in huis: Broccoli Tomaten Bosui Rode ui Knoflook Shiitake Kastanjechampignons Biefstuk heel veel verschillende kruiden en smaakmakers Daar moet iets mee te fixen zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik weet het ook nog niet. Ik heb eieren en andijvie die opmoeten. Voor de rest gehakt, paprika, prei, uitjes... Tomaten en verse kruiden uit eigen tuin. Misschien iets van een quiche in elkaar flansen. |
|
quote: Ik zou het wel weten. -Salade van de andijvie, tomaat en kruiden uit de tuin. -Paprika vullen met gehakt, een deel van de prei en wat ui en in de oven mikken. -Rijst maken met wat prei, gebakken ui en roerei. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Oeh, dat klinkt ook heel niet verkeerd. Ik vind het wel een goed plan, dank! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |