|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik gebruik slechts de verse pasta van Albert Heijn (excellent?). Maar zoals ik op de vorige pagina postte:wellicht eens zelf pasta maken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Mijn lievelingspasta zelfgemaakt: Penne van de Olijfgeheimwinkel hier in Uden. En dan met pompoen, salie en knoflook uit de oven. En tot slot wat geitenkaas en Parmezaan erover. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Da's precies wat ik bedoel. Een pasta met een overdaad aan rommel, 's nie goe. Sowieso snap ik de Conimex toevoeging niet in dat voorbeeld. Ik vind de lekkerste pasta nog altijd een klassieke Aglio Olio, indien goed bereid en een goede olie gebruikt is. Lijkt simpel, maar is behoorlijk tricky om te maken. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Maar iets met een goed gemaakte saus en (veel) groente en toevallig wat pasta-achtige deegvormpjes kan toch ook lekker zijn? Niet echt pasta 'zoals het hoort', maar wel prima edit: al blijft zo'n hardcore 2 á 3 ingrediënten pasta wel het lekkerst, en inderdaad knap lastig om goed te maken. Dat gezegd hebbende is het recept van flebbie wel van aardig laag niveau. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 29-03-2011 15:45] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Haha, zelfs in het kook topic komen de elitaire kutkneuzen weer bovendrijven. Prima recept, zelfs uitgebreider dan ik het doe, maar goed ik heb dan ook een schurfthekel aan koken. Wanneer gaat Snagger weer weg? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Van dat recept krijg ik vooral een schurfthekel aan eten. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Vanavond rode curry met varkenshaas, sugarsnaps en taugé. |
|
quote: Wanneer ga jij weg, pleebeejer. |
|
quote: |
|
quote:Simpel en erg lekker: Bakje rode curry + pakje kokosmelk Rijst Varkenshaas (kip is ook wel lekker) Sugarsnaps Taugé Kook eerst de rijst gaar, giet af en laat die nog even nagaren met de deksel er op. Bak het vlees kort aan in olie, voeg de curry er aan toe en laat het even pruttelen. Pakje kokosmelk erbij, en verder pruttelen. In een ander pannetje de boontjes gaar koken. Rijst op bord, curry er op scheppen, boontjes er op, taugé er op: klaar is kees. Leuker om alles zelf te maken natuurlijk, maar dit is wel erg lekker. |
|
Ik dacht er staat Moslim gebakken op de huid op het menu, met als voorgerecht een Turkse vrouwen snor in kamelen melk saus Against God and Government |
|
Net een overheerlijk stuk snoekbaars op, vers gevangen door kennis van me. Geen poespas, beetje zout en peper, effe bakken en smullen maar. Kan geen vis tegenop, wat lekker.. spelfout weggehaald... |
|
quote:Alleen jammer dat ze klote om te vangen zijn met blinkers. Vroeger had ik nog illegale aasvisjes, maar daar wordt best streng op gecontroleerd. Misschien moet ik ook maar eens andere vismaten uitzoeken, met die halve criminelen waar ik mee op pad ga kunnen we elke keer de vergunningen en de inhoud van de koffers aan de woutenkit laten zien. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Rodebonenschotel met paksoi |
|
Als ik mijn tagliatelle met gehaktballetjes maak issie helemaal Italian-approved... gehaktballetjes gevuld met knoflook, oregano en parmezaanse kaas, en voor de saus uitje en teentje knoflook heel fijn hakken en laten sudderen met oregano in olie plus boter tot ie lekker zoet wordt, dan passata plus wat water, gehaktballetjes drin laten sudderen en dan afmaken met een klein beetje suiker en een scheutje volle melk, heerlijk!!! Black seeds of bunny! |
|
quote: wanneer kan ik langskomen? |
|
Spruitjes salade 100 gr. spruitjes, 50 g. wortel, 50 g. tauge, 2 stengel-uitjes, 1 dl. volle of magere yoghurt, 1/2 theelepel mosterd, 1 eetl. limoensap, 2 eetl. olijfolie, zout, peper, bieslook |
|
quote: Netjes gekopieerd Ment0l! http://www.smulweb.nl/124799/koken/recept/Spruitjes-salade Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
netjes opgezocht homo! |
|
Gemengde salade 4 á 500 gr. verse tonijn, op kamer temperatuur. 2 dl anarchide of zonnebloemolie wasabi donkere Japanse soja franse mosterd suikerwater zwarte peper |
|
Gemengde salade? Is dat onderdeel van het recept of de titel? Zou wel OK kunnen zijn, beetje vlakjes misschien? Wel lekker met sugarsnaps! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Onderdeel van het recept, http://www.smulweb.nl/1254034/koken/recept/Japanse-tonijn-salade . Heeft ment...Andrei good gegoogled. You have time. You are doing fine. |
|
quote: :') Blijf ik me afvragen wat Gemengde salade precies is. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Het zou ook wel handig zijn als er wat toelichting bij zou staan wat met de onderdelen van het recept te doen. Gelukkig is dat te googelen. Ontopic: vanavond pasta met vleessaus. In stukjes gesneden rundvlees als biefstuk of bieflap uurtje marineren in rode wijn met een uitje. Dan vlees aanbakken, Italiaanse roerbakgroente erbij en even wokken, tot slot tomatenblokjes en zout, peper en oregano of thijm erbij. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |