|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Smakelijk, eet ze quote: Wat gaat er mis? [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 24-02-2015 14:47] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Falafel hoort in de bapao. |
|
Neen man, past perfect bij pesto en pasta. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: PASTA CARBONARAAAAAAAAAA Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Dat is met ei toch? Hier is er bij de pasta meestal een spinazi roomsaus. Ook met ei er door. Vanavond venkel en selder en wortel in kokossaus. Nog nooit eerder gemaakt, maar de gesneden venkel ruikt al lekker. |
|
Pasta carbonara is met carbon. Je koopt het bij de betere kantoorboekhandel of autotuningzaak. Ik raad iedereen die vraagt "wat moet ik eten!?" altijd Kip in de Hoed aan. Vet lekker, doch niet iedere dag. |
|
Carbon ara? Is dat niet een verkoolde papegaai? Mogen gebakken aardappelen. Saucijsje erbij en schranzen maar. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
http://www.smulweb.nl/recepten/1428803/Surinaams-broodje-hete-kip-met-zuur Kip ligt al te koken. Ben benieuwd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Lasagna. Mjam. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Super! Die sriracha saus, beter! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Morgen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Hier ook, vanavond. Gisteren al de bolognese gemaakt. Straks pasta draaien. Tiramisu toe. Kikkererwt-ansjoviscrostini vooraf. Koken en eten Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Varkensgoulash met gerookt buikspek, zuurkool, champignons en venkelbraadworst, dat zit wel redelijk zo, ja. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
bestaat deze rubriek echt? 100% anti-Kvelgeest |
|
quote:Op dit tijdstip? :-/ |
|
quote: Heeft gistermiddag / -avond een uurtje of vier op het fornuis gestaan. Maar ik zou op zich serieus geen nee zeggen, nu. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ik zie het probleem ook niet. Edit: Als in 'daar zou ik ook geen moeite mee hebben'. Voor ik weer commentaar krijg dat ik niet goed lees en niemand heeft gezegd dat er een probleem is. /edit Op dit tijdstip smaakt het niet anders dan vanavond. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-03-2015 10:41] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nee ok, de smaak is hetzelfde. Maar ik start de dag toch graag met iets lichts. |
|
quote:Jamjam ik stap nu op de fix. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Ik ben doorgaans ook niet zo'n enorme eter 's morgens, al heb ik bij wijze van uitzondering twee keer ontbeten vandaag. Desalniettemin, het idee van een warme hap 's middags - wat in een hoop landen vrij gebruikelijk is - daar ben ik serieus wel voor te porren. quote: Zal het eens maken voor een van de komened bacchanalen. Of anders, mocht het 'beateren op zondag de komende tijd vervelen, kom hierheen en ik zorg dat er een pan klaar staat. Bescheiden plopje erbij.. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Vroeger kreeg ik geen hap door mijn strot. Alleen koffie en wat yoghurt of vla. Op een gegeven moment toch aangeleerd om 's morgens te eten en nu kan ik als ik net wakker ben echt de meest onmogelijke zaken naar binnen werken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: |
|
Ook daar zou ik wel een hapje van lusten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |