IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Koken met Kvelgeest (eten en /of koken 3) Vorige pagina | Volgende pagina
Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 07-09-2011 17:05 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ik heb een suggestie...





If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 07-09-2011 17:08 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Ik ga maar eens naar de Appie

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 07-09-2011 17:09]


5 Euro's? Op je muil!!


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 07-09-2011 17:08 by intothevoid Profiel van intothevoid

:')
Kwestie van tijd, hoewel ik mijn geld had ingezet op Bastianus.

@ Kvelgeest.

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 07-09-2011 17:09]


You have time. You are doing fine.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 07-09-2011 17:20 by Jolly Roger 666 Profiel van Jolly Roger 666

quote:
Op 10 augustus 2011 17:39 schreef intothevoid het volgende:
Vandaag portobello's gevuld met walnoot en camembert...


Portobellos' gevuld is wreed overrated. Net zoals die gasten die overal 'lekker van die gegrilde pijnboompitjes' ingooien. Jakkes. Clichés smaken naar poep!



Ja hoor...


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 07-09-2011 17:22 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 7 september 2011 17:20 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Portobellos' gevuld is wreed overrated. Net zoals die gasten die overal 'lekker van die gegrilde pijnboompitjes' ingooien. Jakkes. Clichés smaken naar poep!




Mick toch!


5 Euro's? Op je muil!!


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 07-09-2011 17:24 by Schuurman Profiel van Schuurman

Nou, dat is me een argument van lik m'n lul. Ik ben ook vrij wars van clichés, maar om nou te zeggen dat ieder cliché naar poep smaakt. In dit geval vind ik het trouwens ook saai.

Afgelopen weekend een mooie pièce gemaakt van Kabeljauw met basilicum/broodkruim-korst, kreeftenjus met hollandse garnaal en avocado. Epic!


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-09-2011 17:24 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 7 september 2011 17:08 schreef intothevoid het volgende:
:')
Kwestie van tijd, hoewel ik mijn geld had ingezet op Bastianus.

@ Kvelgeest.
Ik wilde net iets met veel eiwit noemen inderdaad. Gelukkig had ik nog even op deze pagina gekeken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 07-09-2011 17:25 by intothevoid Profiel van intothevoid

Portobello + walnoot + camembert is lekker, punt.


You have time. You are doing fine.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 07-09-2011 17:26 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 7 september 2011 17:25 schreef intothevoid het volgende:
Portobello + walnoot + camembert is lekker, punt.


Ach, ik vind het vergelijkbaar met geitenkaas-honing-walnoot en dat soort toestanden; het mist balans. Zuurtje etc. Maarja, ik zal maar geen Kranenborg gaan uithangen hier.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 07-09-2011 17:27 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Nou ik ga voor de Penne met kruidenkaas van Appie


5 Euro's? Op je muil!!


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 07-09-2011 17:28 by Schuurman Profiel van Schuurman

Hmm, Aglio e olio tijd denk ik, met een entrecote-je. Of een forelletje. Hmm.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-09-2011 17:28 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 7 september 2011 17:25 schreef intothevoid het volgende:
Portobello + walnoot + camembert is lekker, punt.
Eens. Goed geroosterde pijnboompitjes ook trouwens. Alleen kan niet iedereen dat, meestal zijn ze te lang geroosterd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 07-09-2011 17:29 by Jolly Roger 666 Profiel van Jolly Roger 666

quote:
Op 7 september 2011 17:26 schreef Schuurman het volgende:
Ach, ik vind het vergelijkbaar met geitenkaas-honing-walnoot en dat soort toestanden; het mist balans. Zuurtje etc. Maarja, ik zal maar geen Kranenborg gaan uithangen hier.


Spot on...'geitenkaasje uit de oven met walnoiot en honing'. Ik loop weg als ik zoiets op de kaart zie staan.

Ik waan me al in een vrouwen-glossy-achtig 'hip' restaurant met van de akelige franse lelies op het behang en zo. Ga de Linda lezen, denk ik.


Ja hoor...


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 07-09-2011 17:29 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 7 september 2011 17:28 schreef Schuurman het volgende:
Hmm, Aglio e olio tijd denk ik, met een entrecote-je. Of een forelletje. Hmm.


Klinkt goed maar dat word een volgende keer

Penne met kruidenkaas, Hoegaarden en een vlaflip als toetje, zo ziet mijn maaltijd eruit vandaag


5 Euro's? Op je muil!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-09-2011 17:30 by bastianus Profiel van bastianus

Beefburgers, mangochutney en komkommersalade met naan hier. Lekker makkelijk een keer.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 07-09-2011 17:31 by Jolly Roger 666 Profiel van Jolly Roger 666

quote:
Op 7 september 2011 17:30 schreef bastianus het volgende:
Beefburgers, mangochutney en komkommersalade met naan hier. Lekker makkelijk een keer.


Goddamn. Nice.


Ja hoor...


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 07-09-2011 17:32 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 7 september 2011 17:29 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Spot on...'geitenkaasje uit de oven met walnoiot en honing'. Ik loop weg als ik zoiets op de kaart zie staan.



Oui, dat is écht heel treurig. Zelfde verhaal voor - onder andere - de biefstuk met friet (wat eigenlijk wel lekker kan zijn, tomatensoep, varkenshaasje cha.... buh!


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-09-2011 17:34 by bastianus Profiel van bastianus

Tomatensoep met een kwak creme fraiche erin en dan verse salie ofzo. Of zo'n broodje wat erin drijft.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 07-09-2011 17:34 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 7 september 2011 17:32 schreef Schuurman het volgende:
- de biefstuk met friet (wat eigenlijk wel lekker kan zijn,
Steak tartare met Vlaamse friet en Bearnaisesaus.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 07-09-2011 17:37 by Schuurman Profiel van Schuurman

+ 1. Moules frites, ook altijd goed.

In Utrecht heb je zo'n tent, Le Clochard, ofzo, dat is echt té treurig. Niet dat ik er ooit binnen ben geweest, het ziet er al zo ver-schrik-ke-lijk potsierlijk uit, en dan die kaart:

Carpaccio met parmezaanse kaas en, inderdaad, pijnboomshizzle. (oh, vergeet de kappertjes en rucola niet).

Tomatensoep

Biefstuk

Varkenshaas

Tong Picasso (!!!!!!!!!)



Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 07-09-2011 17:38 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Duidelijke zaak!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-09-2011 17:41 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 7 september 2011 17:37 schreef Schuurman het volgende:
+ 1. Moules frites, ook altijd goed.

In Utrecht heb je zo'n tent, Le Clochard, ofzo, dat is echt té treurig. Niet dat ik er ooit binnen ben geweest, het ziet er al zo ver-schrik-ke-lijk potsierlijk uit, en dan die kaart:

Carpaccio met parmezaanse kaas en, inderdaad, pijnboomshizzle. (oh, vergeet de kappertjes en rucola niet).
Hier krijg ik hetzelfde gevoel bij als wanneer ik langs de plaatselijke parfumerie loop. Zoveel geuren of smaken tegelijk, veel te sterk ook, dat ik accute migraine krijg.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-09-2011 12:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos







WIN


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-09-2011 20:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

mijn oprechte excuses indien dit niet het correcte topic is maar heeft iemand dit al gedronken?




su-bliem

ziltig, zuur, met een licht romige afdronk

mille mil

jom


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-09-2011 20:52 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 17 september 2011 20:42 schreef Hypnos het volgende:
mijn oprechte excuses indien dit niet het correcte topic is




Je doet het er om, he?

Dit is één van die momenten dat zelfs ik aan je verstandelijke vermogens begin te twijfelen, dude.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen